Noutati

UNIVERSITATEA ”DANUBIUS” SUSȚINE IDEEA BIBLIOTECII ”V.A. URECHIA” DIN GALAȚI DE A CREA UN SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE BIBLIOTECĂ

 

andy si zanfInvitată la Ziua Bibliotecarului din România, eveniment organizat de Biblioteca ”V.A. Urechia” din Galați, pe data de 24 aprilie 2015, Universitatea ” Danubius” a fost onorată să se alăture uneia dintre ideile de proiect inițiate, cu această ocazie, de către domnul Ilie ZANFIR, director al instituției organizatoare, respectiv: crearea unui sistem informatic integrat de bibliotecă la nivelul regiunii de Sud- Est a României.

La acest eveniment, Universitatea ”Danubius” a fost reprezentată de către domnul Conf. univ. dr. Andy PUȘCĂ- Rector și domnul Cătălin MUSTAȚĂ - Șef al Biroului de Administrare Proiecte.                                                                                                                                                                                                Pentru reușita acestui proiect este nevoie de crearea unui parteneriat puternic între universitățile și instituțiile publice relevante din regiunea de Sud- Est.

Implicarea Universității ”Danubius” în acest proiect se justifică și prin experiența de bună practică a Bibliotecii acestei Universități care utilizează sistemul informatic online facilitând astfel accesul nelimitat la o colecție de peste 40 000 de volume alcătuită din reviste de profil științific, la baze de date și biblioteci virtuale, adjuvant prețios pentru viitorii specialiști în științe juridice, economie, relații internaționale administrație şi comunicare, inclusiv cadrele didactice îşi află aici sursa principală de informare științifică de ultima oră.

sala vuFelicităm conducerea Bibliotecii ”V.A. Urechia” pentru această inițiativă și o asigurăm de angrenarea tuturor resurselor  Universității ”Danubius” pentru materializarea eficientă a sistemului informatic integrat de bibliotecă la nivelul regiunii de Sud- Est a României.

 

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

A VII- A EDIŢIE A SALONULUI ACADEMIC CULTURAL

 

A VII- A EDIŢIE A SALONULUI ACADEMIC CULTURAL

JOI, 30 APRILIE 2015, ORA 10.00, SALA SENATULUI

 

Salon Cultural7

Lansare de carte - Profesor Ioan Toderiță ,,Clipa de un an lumină"
Lansare de carte - Lect. univ. dr. Constantin Tănase Dezbatere - ,,Universitatea de maine"
Moderatori: Prof. univ. dr. Benone PUȘCĂ, Președinte-Fondator al Universitatii Danubius,
Conf. univ. dr. Gheorghe LATEȘ si Prof. univ. dr. Constantin FROSIN

Citeşte mai departe ...

ANUNȚ DE SELECȚIE EVALUATOR EXTERN

careerUniversitatea „DANUBIUS” din  Galați, în calitate de achizitor, cu sediul în B-dul Galaţi nr. 3, cod poştal 800654, anunță organizarea selecției prin achiziție publica a unui evaluator extern, persoană fizică autorizată sau persoană juridică (firmă sau organizație nonguvernamentală) care să realizeze evaluarea software-ului de orientare în carieră CAREER4U, software creat în cadrul proiectului “Orientare Digitală: Software de consultanță personalizată în plasarea pe piața muncii și dezvoltarea carierei profesionale” -  Proiectul nr. 2013-1-RO1-LEO05-28768, cofinanțat din Programul de Învățare pe Tot Parcursul Vieții, Programul Sectorial Leonardo da Vinci, Transfer de Inovaţie.

Obiectivul activității:

Evaluarea din punct de vedere tehnic a platformei CAREER4U și întocmirea unui raport de evaluare externă obiectivă a caracteristicilor acesteia în urma feedback-ului primit de la subiecții testării. Raportul va cuprinde sugestii de îmbunătățire a platformei în conformitate cu aspectele semnalate de utilizatorii participanți la testare.

Produsele proiectului (care vor fi evaluate) sunt:

-       Software-ul CAREER4U şi baza de date cu profilele ocupaţionale

-       Feedback-ul primit de la utilizatorii care au participat la testările realizate de 4 parteneri din proiect: AJOFM Bistrița Năsăud, Universitatea Româno-Americană din București, Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu și Universitatea „Danubius” din Galați.

Descrierea activității desfășurate

-       Analiza platformei/software-ului din cadrul proiectului menționat mai sus privind funcţionalitatea sa, caracteristicile sale şi adaptabilitatea lui la contextul național și la cerințele de pe piața muncii.

-       Prelucrarea chestionarelor aplicate participanților la testare și analizarea problemelor ridicate de utilizatorii participanți (elevi, studenţi, şomeri, respectiv consilieri de orientare).

-       Derularea altor activități – aplicarea de chestionare, realizarea de interviuri, prezentarea unor studii de caz etc. – considerate necesare pentru atingerea obiectivului

-       Elaborarea unui raport de evaluare care va include sugestii pentru îmbunătățirea platformei. Raportul va fi elaborat în limba română şi va fi înaintat către managerul de proiect.

Durata activității

30 de zile, din care 20 de zile de lucru pentru partenerii care au realizat testarea platformei

(4 parteneri x5 zile = 20 zile)

01 mai –12 iunie 2015. 12 iunie 2015 este data de predare a raportului de evaluare externă.

Valoarea contractului

Valoarea estimată a serviciilor ce fac obiectul prezentei achiziții este de 8938,4 lei (TVA inclus). Procedura de achiziție va fi finalizată prin încheierea unui contract de prestări servicii.

Criterii generale

Experiență de minim 5 ani în activități de consiliere și orientare în carieră.

Criterii de selecție

  1. Experiența în activităţi de evaluare, inclusiv experienţa în evaluarea proiectelor europene – 40% din punctajul final
  2. Prețul serviciului – 60% din punctajul final

            Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare:oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic cu factorii de evaluare stabiliți la criteriul de selecție.

Modalitatea de obținere a documentației: documentația de atribuire este gratuită și poate fi obținută  prin transmiterea unei solicitări la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Operatorii economici sau persoanele interesate pot transmite ofertele la următoarea adresă: Galați, B-dul Galați nr 3, cod poștal 800654, până la data de 29.04.2015 ora 12.00

Ofertele primite până la data limita vor fi deschise pentru a fi evaluate la data de 29.04.2015 ora 14.00

Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să ne contactaţi la adresa menţionată mai sus sau prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la numărul de telefon 0741512307, persoană de contact Carmen TEODORAȘCU.

Citeşte mai departe ...

”Abordări moderne ale eticii și integrității publice” - Tema centrală a sesiunilor de formare din cadrul Proiectului ”Licență pentru piața muncii”

lpm poza matieProiectul „Licenţă pentru piaţa muncii”, implementat în perioada mai 2014 – octombrie 2015 de către Universitatea „Danubius”din Galaţi,în parteneriat cu Transparency International Romania, se află în faza sesiunilor de formare a cadrelor didactice care vor preda, începând cu 1 octombrie 2015, în cadrul programului de licență în domeniul Drept care va cuprinde disciplina Mediere și Comunicare, disciplină nou introdusă prin acest proiect.

Acest proiect urmărește îmbunătățirea calității și relevanței ofertei educaționale în învățământul superior prin acțiuni inovatoare destinate asigurării calității procesului educațional și adaptării lui la exigențele pieței muncii.

Printre activitățile – cheie ale proiectului care vor conduce la atingerea obiectivului menționat, se numără 18 sesiuni de formare a profesorilor Facultății de Drept din cadrul Universității ”Danubius” , prin aceasta, urmărindu-se adaptarea și actualizarea programului de licență în domeniul Drept potrivit cerințelor în continuă schimbare ale pieței muncii astfel încât, absolvenții noului program de licență să își găsească un loc de muncă în aria de competențe dobândite.

În luna martie, sesiunile de formare au fost susținute de către formatorii: Lect. univ. dr. Sorin Spineanu Dobrotă și Conf. univ. dr. Radu Popescu.

Predarea transdisciplinară a integrității publice și abordările moderne în predarea transdisciplinară a eticii au reprezentat temele principale ale suportului de curs al sesiunilor de formare din luna martie. După parcurgerea sesiunilor de formare din luna martie, cadrele didactice își vor însuși o serie de reguli de bună practică prin oferirea unor exemple din recomandările în domeniu făcute la nivel internațional. De asemenea, în cadrul acestui suport de curs au fost aprofundate aspecte referitoare la corupție și la metodele de combatere a corupției din perspectiva cursanților.

Referitor la importanța studierii eticii și integrității de către studenții facultăților de Drept, domnul Lect. univ. dr Sorin Spineanu Dobrotă concluzionează: Etica este considerată astăzi o competență profesională. Fie că vorbim de mediul academic, mediul de afaceri sau administrația publică, principiile eticii și integrității sunt general valabile. O cultură etică în cadrul unei organizaţie se poate vorbi în momentul în care la nivelul organizației respective există un set de valori şi principii etice bine definite, care sunt și respectate în activitățile de zi cu zi.Predarea unor cursuri de etică și integritate în cadrul Universităților și a Facultății de Drept în special este necesară în vederea formării unor buni specialiști. O pregătire solidă care să include astfel de cursuri îi va ajuta în profesie, când se vor confrunta cu decizii dificile din punct de vedere etic şi moral. În plus, vor putea să promoveze cultura integrității în firma în care își vor desfășura activitatea profesională.

Reamintim faptul că, înainte de începerea acestor sesiuni de formare, experții de curriculum din cadrul proiectului Licență pentru piața muncii au realizat un studiu privind cererea de competente, în vederea actualizării unui program de licență în domeniul Drept. Astfel, în vederea asigurării unei corelări directe între oferta educațională și cerințele pieței muncii, reprezentanții mediului de afaceri din zona de Sud - Est au fost implicați în identificarea competențelor pe care trebuie să le dobândească absolventul de Drept.

În luna octombrie a acestui an va fi lansat noul program de licență al cărui curriculum este bazat pe două component esențiale: cererea pieței muncii și totalitatea instrumentelor folosite în sistemul judiciar European.

Asistent organizare evenimente,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

BURSA GENERALĂ A LOCURILOR DE MUNCĂ GALAȚI, 24 APRILIE

Job loc de munca foto Otilia MuresanSub deviza Oferta și Cererea de Muncă – față în față, Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Galați, în parteneriat cu Universitatea ”Danubius” și cu Universitatea ”Dunărea de Jos” din Galați, vă invită la Bursa Generală a Locurilor de Muncă, eveniment al cărui scop este de a crește gradul de ocupare pentru toate categoriile de persoane aflate în căutarea unui loc de muncă și crearea de noi oportunități pentru angajatori în găsirea potențialilor viitori angajați care, prin experiență și abilități, pot contribui la succesul activității economice.

Evenimentul are loc pe data de 24 aprilie, începând cu ora 9.00, simultan, în două locații:

-             Galați - sediul Universității ”Dunărea de Jos ” din Galați, str. Domnească , nr. 47

-             Tecuci - sediul  Colegiului Național de Agricultură și Economie din Tecuci, str. 1 Decembrie 191B,  nr. 107.

Agenții economici care doresc să participe la acest eveniment,  pentru rezervarea standurilor trebuie să confirme participarea precum și numele delegatului, locurile de muncă vacante pe meserii și numărul acestora, până pe data de 17. 04. 2015, la următoarele date de contact: Fax: 0236415151, E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la sediul AJOFM Galați.

Participarea este gratuită!

Pentru detalii suplimentare, contactați: AJOFM Galați, Consilier  superior Ioan Mihaela,  tel 0236412262, 0236 414049.

Șef Birou Relații publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

PENTRU STUDENȚI ȘI MASTERANZI: CONCURSURI TEMATICE CU PREMII IN VALOARE DE 5.000 DE RON!

Dragi studenți și masteranzi,

Universitatea  Româno-Americană vă invită  să participați la o serie de concursuri tematice care acoperă diferite domenii. Aceste concursuri sunt organizate în cadrul proiectului "ȘCOALA PRACTICĂ: Inovare în învățământul superior și succes pe piața muncii", POSDRU/156/1.2/G/132920, proiect implementat de Universitatea Româno - Americană în colaborare cu Centrul de Resurse Juridice.
Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Concursurile se adresează tuturor studenților și masteranzilor, indiferent de universitatea de proveniență, participarea fiind GRATUITĂ.

CONCURS 1 - "Simulări de negocieri comerciale" organizat de Centrul de Negociere și Mediere din cadrul Universității Româno - Americane

concurs negociere


Prima etapă va avea loc în data de 28 aprilie 2015, de la ora 12:00, însala 223 din campusul Universității Româno - Americane (Bld. Expoziției nr.1B, Bucuresti) și constă în rezolvarea unor teste pe baza materialelor pregătitoare disponibile pe website-ul centrului:
http://cnm.rau.ro.



Primii 12 concurenți, în ordinea descrescătoare a punctajelor obținute, vor fi selectați pentru etapa finală, ce presupune simularea unor negocieri comerciale. Câștigătorii concursului vor fi selectați în ordinea descrescătoare a punctajelor primite la a doua etapă din partea comisiei de evaluare formată din specialiști în domeniu.


Preinscrierea se realizeazăpână vineri, 24 aprilie 2015, prin intermediul formularului online:


http://bit.ly/preinscriere-concurs-negociere
și presupune luarea la cunoștință și acceptarea prevederilorMetodologiei de Concurs.

Înscrierea la concurs este condiționată de existența dosarului complet al participantului:

  •  formular de inscriere la concurs
  •  formular de grup-tinta1
  • copie CI
  • adeverință de student/masterand2


Documentele trebuie depuse lasala 119din campusulUniversității Româno - Americane(Bld. Expozitiei nr.1B, Bucuresti) până cel tarziu luni, 27 aprilie 2015, ora 16:00.

CONCURS 2 - "Tranzacționare pentru studenți și masteranzi", organizat de Centrul de Piete Financiare Interne și Internaționaledin cadrul Universității Româno - Americane, în parteneriat cu  Casa de Brokeraj Tradeville

concurs tranzactionare
Întregul concurs se desfășoară online, fiind un proces simulat de tranzacționare pe piețele financiare internaționale prin utilizarea platformei de tranzacționare onlineStartrade 360 (demo), aparținândSSIF Tradeville S.A..

La deschiderea conturilor de tranzacționare, participanții vor primi o sumă virtuală de 20.000 EUR, pe care o vor folosi ca sursă de finanțare a tranzacțiilor pe piețele financiare. Scopul participanților va fi obținerea, până la sfârșitul perioadei de concurs, a celei mai mari valori a portofoliului individual. Juriul Concursului va fi alcătuit din trei specialiști din domeniul financiar-bancar.

Vor fi acordate4 premii, fiecare în valoarede 1250 lei, participanților care ocupă primele 4 poziții în clasamentul final al Concursului.

Concursul se desfășoară în perioada27 aprilie - 27 mai 2015.

Înscrierea se realizează în perioada6 - 27 aprilie 2015, obligatoriu după deschiderea prealabilă a unui cont online conform Procedurii obligatorii.
Pentru mai multe detalii, vizitați site-ul dedicat:


http://pietefinanciare.rau.ro.

Pentru înregistrarea în concurs este obligatorie existența dosarului complet al participantului:

  •  formular de inscriere la concurs
  •  formular de grup-tinta1
  • copie CI
  • adeverința de student/masterand2


Documentele trebuie depuse la  sala 119din campusulUniversității Româno - Americane(Bld. Expozitiei nr.1B, Bucuresti) pânăcel târziu luni, 27 aprilie 2015, ora 12:00.

Succes!

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

INTERNSHIP PLĂTIT IN CADRUL GUVERNULUI ROMÂNIEI

GUVERNGuvernul României a lansat primul program de Internship plătit din istoria Executivului - http://internship.gov.ro

Programul oficial de Internship al Guvernului România a ajuns la cea de-a treia ediţie.

În primii doi ani, peste 180 tineri au avut oportunitatea de a se alătura pentru două luni Executivului, lucrând atât la sediul central al Guvernului, cât și în toate ministerele. 

În 2015, alți 300 de studenţi şi tineri absolvenți au oportunitatea să facă parte din administrația centrală, în 77 de instituții centrale timp de două luni, să-şi valideze reuşitele academice, să capete experienţă practică şi chiar să contribuie la eficientizarea aparatului administrativ prin aportul lor de idei, iniţiative şi cunoştinţe actualizate. 

Înscrierile se fac online prin intermediul paginii oficiale http://internship.gov.ro. 

Termenul-limită pentru transmiterea candidaturii este 31 mai 2015. Tinerii admiși vor beneficia de o bursă lunară menită să contribuie la costurile de acomodare.

Sef Birou Relatii Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

ANUNT SELECTIE EVALUATOR EXTERN

careerANUNȚ DE SELECȚIE A UNUI

EVALUATOR EXTERN

Universitatea „DANUBIUS” din  Galați, în calitate de achizitor, cu sediul în B-dul Galaţi nr. 3, cod poştal 800654, anunță organizarea selecției prin achiziție publica a unui evaluator extern, persoană fizică autorizată sau persoană juridică (firmă sau organizație nonguvernamentală) care să realizeze evaluarea software-ului de orientare în carieră CAREER4U, software creat în cadrul proiectului “Orientare Digitală: Software de consultanță personalizată în plasarea pe piața muncii și dezvoltarea carierei profesionale” -  Proiectul nr. 2013-1-RO1-LEO05-28768, cofinanțat din Programul de Învățare pe Tot Parcursul Vieții, Programul Sectorial Leonardo da Vinci, Transfer de Inovaţie.

Obiectivul activității:

Evaluarea din punct de vedere tehnic a platformei CAREER4U și întocmirea unui raport de evaluare externă obiectivă a caracteristicilor acesteia în urma feedback-ului primit de la subiecții testării. Raportul va cuprinde sugestii de îmbunătățire a platformei în conformitate cu aspectele semnalate de utilizatorii participanți la testare.

Produsele proiectului (care vor fi evaluate) sunt:

-       Software-ul CAREER4U şi baza de date cu profilele ocupaţionale

-       Feedback-ul primit de la utilizatorii care au participat la testările realizate de 4 parteneri din proiect: AJOFM Bistrița Năsăud, Universitatea Româno-Americană din București, Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu și Universitatea „Danubius” din Galați.

Descrierea activității desfășurate

-       Analiza platformei/software-ului din cadrul proiectului menționat mai sus privind funcţionalitatea sa, caracteristicile sale şi adaptabilitatea lui la contextul național și la cerințele de pe piața muncii.

-       Prelucrarea chestionarelor aplicate participanților la testare și analizarea problemelor ridicate de utilizatorii participanți (elevi, studenţi, şomeri, respectiv consilieri de orientare).

-       Derularea altor activități – aplicarea de chestionare, realizarea de interviuri, prezentarea unor studii de caz etc. – considerate necesare pentru atingerea obiectivului

-       Elaborarea unui raport de evaluare care va include sugestii pentru îmbunătățirea platformei. Raportul va fi elaborat în limba română şi va fi înaintat către managerul de proiect.

Durata activității

30 de zile, din care 20 de zile de lucru pentru partenerii care au realizat testarea platformei

(4 parteneri x5 zile = 20 zile)

24 aprilie –05 iunie 2015. 05 iunie 2015 este data de predare a raportului de evaluare externă.

Valoarea contractului

Valoarea estimată a serviciilor ce fac obiectul prezentei achiziții este de 8938,4 lei (TVA inclus). Procedura de achiziție va fi finalizată prin încheierea unui contract de prestări servicii.

Criterii generale

Experiență de minim 5 ani în activități de consiliere și orientare în carieră.

Criterii de selecție

  1. Experiența în activităţi de evaluare, inclusiv experienţa în evaluarea proiectelor europene – 40% din punctajul final
  2. Prețul serviciului – 60% din punctajul final

            Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare:oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic cu factorii de evaluare stabiliți la criteriul de selecție.

Modalitatea de obținere a documentației: documentația de atribuire este gratuită și poate fi obținută  prin transmiterea unei solicitări la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Operatorii economici sau persoanele interesate pot transmite ofertele la următoarea adresă: Galați, B-dul Galați nr 3, cod poștal 800654, până la data de 20.04.2015 ora 12.00

Ofertele primite până la data limita vor fi deschise pentru a fi evaluate la data de 20.04.2015 ora 14.00

Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să ne contactaţi la adresa menţionată mai sus sau prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la numărul de telefon 0741512307, persoană de contact Carmen TEODORAȘCU.

 

Data publicării 08.04.2015

Citeşte mai departe ...

CAREER4U – PLATFORMA VIRTUALĂ PENTRU O CARIERĂ REALĂ: PE ORDINEA DE ZI A ÎNTÂLNIRII DE LUCRU DE LA BARCELONA

 

 

digi guidance team in spainÎn cadrul proiectului : Digi-Guidance, Orientare digitală: Software de consultanță personalizată în plasarea pe piața muncii și dezvoltarea carierei profesionale,

În perioada 18 – 21 martie, membrii echipei de proiect Digi-Guidance, Orientare digitală: Software de consultanță personalizată în plasarea pe piața muncii și dezvoltarea carierei profesionale, s-au întrunit la Barcelona- Centre Cultural La Farinera del Clot, pentru a dezbate stadiul testării software-ului de orientare în carieră CAREER4U.

BARCELONA 2CAREER4U este rezultatul proiectului menționat finanţat prin programul Leonardo da Vinci - Transfer of Innovation și manageriat de Universitatea ”Danubius” alături de partenerii săi: CASCAiD Ltd., Marea Britanie, Centro Studi Pluriversum, Italia, Universitatea din Camerino, Italia, DEP Institut, Spania, Agentia Judeţeană de Ocupare a Forţei de Muncă, Bistriţa – Năsăud, Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu, Autoritatea Naţională pentru Calificări – Bucureşti, Universitatea Româno - Americană, Bucureşti şi Fundaţia SATEAN Brăila.

Partenerii au colaborat în lunile anterioare pentru realizarea obiectivelor asumate în proiect și întâlnirea din Barcelona a fost ocazia potrivită pentru prezentarea activităților realizate, diseminarea rezultatelor și programarea viitoarelor activități ale proiectului, pe care fiecare dintre parteneri le va realiza în continuare.

ARCELONA ADRIANA

Rezultatele testării CAREER4U în diferite contexte a reprezentat unul dintre elementele-cheie ale discuțiilor din cadrul întâlnirii de proiect. Acest pachet de lucru a vizat realizarea a minimum 500 de testări individuale care au fost organizate și derulate de 4 parteneri: Universitatea ”Danubius” din Galaţi, Universitatea Româno-Americană, Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu şi Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bistriţa-Năsăud. Fiecare dintre cei 4 parteneri a prezentat calendarul de testare, instituţiile în care au fost realizate testările, modul de desfășurare a testărilor, grupul-țintă, numărul de participanți, echipa de testare, pașii parcurși pe durata activităților, eventualele dificultăți întâmpinate și feedback-ul respondenților.

BARCELONA 3

În cadrul ședințelor de lucru, d-na Adriana Popoiu, manager proiect a prezentat aspectele referitoare la progresul proiectului și următoarele etape ale activității. D-na Rachel Nelson, DEP Institut, gazda întâlnirii de proiect, a prezentat atât actualizările aduse planului de evaluare cât și platforma online Educaweb. Prezentarea susţinută de către domnul Giulio Iannis reprezentant al Centro Studi Pluriversum, Italia privind instrumentele de sprijin pentru folosirea Career4u destinate consilierilor de orientare în carieră a reliefat o serie de aspecte deosebit de importante pentru derularea activităților ulterioare ale acestui proiect: Manualul pentru consilierii de orientare în carieră, rolul pe care îl au consilierii în cadrul activităților de orientare în carieră prin Career4u; idei de utilizare a Career4u; noile dimensiuni ale activităților de orientare în carieră precum și necesitatea dezvoltării unor resurse de training pentru consilierii de orientare în carieră.

            Discuțiile de încheiere ale întâlnirii au vizat aspecte organizatorice, sarcini de lucru ale partenerilor, planificarea următorului raport de etapă dar și fixarea datei de desfăşurare a conferinței finale: 16-18 septembrie 2015, Galați.

În perioada următoare, Universitatea ”Danubius” a programat vizite în liceele gălățene, în săptămâna dedicată proiectului național Școala Altfel, care se derulează în perioada 6- 10 aprilie, echipa de proiect urmând a desfășura activități de orientare în carieră pentru tinerii gălățeni.

De asemenea, ceilalți parteneri vor derula activități de diseminare a informațiilor referitoare la proiect și la oportunitățile de a testa platforma virtuală CAREER4U

Pentru a descoperi profesiile potrivite intereselor, aptitudinilor și competențelor dumneavoastră, vă așteptăm să vă înscrieți pentru testare, accesând: https://docs.google.com/a/univ-danubius.ro/forms/d/1i8_fLUKTTk7xYIpEJIkL9_Bl-FYi0JPXAEoMpbBqPiM/viewform.

Pentru orice alte informații, contactați :

Consilier orientare în carieră: Antoneta GLOD, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Sau vizitați : http://www.career4u.ro/

Pagina de Faceebook : https://www.facebook.com/pages/Career4u/711408885611496?fref=ts

 

 

Șef Birou Relații Publice,

 

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

CAREER4U, PLATFORMA VIRTUALĂ DE ORIENTARE ÎN CARIERĂ TESTATĂ DE TINERII GĂLĂȚENI

career 3Necesitatea dezvoltării şi folosirii de instrumente inovative de orientare în carierăși, implicit, dezvoltarea nivelului de cunoştinţe referitoare la cariere şi conştientizarea parcursurilor de formare profesionalăreprezintă principalele motivații ale conceperii și implementării proiectului Digi-Guidance, Orientare digitală: Software de consultanță personalizată în plasarea pe piața muncii și dezvoltarea carierei profesionale.Prin intermediul acestui proiect a fost transferată și adaptată la contextul românesc platforma virtuală de orientare în carieră CAREER4U, care se adresează în special următoarelor categorii de utilizatori: liceeni, studenți, absolvenți, persoane aflate în căutarea unui loc de muncă, şomeri.

Proiectul, finanţat prin programul Leonardo da Vinci - Transfer of Innovation,este manageriat de Universitatea ”Danubius” alături de partenerii săi: CASCAiD Ltd., Marea Britanie, Centro Studi Pluriversum, Italia Universitatea din Camerino, Italia, DEP Institut, Spania, Agenţia Judeţeană de Ocupare a Forţei de Muncă, Bistriţa – Năsăud, Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu, Agenţia Naţională pentru Calificări – Bucureşti, Universitatea Româno - Americană, Bucureşti şi Fundaţia SATEAN Brăila.

career 1

În perioada 11 februarie-12 martie 2015, echipa de proiect a realizat activități de orientare în carieră prin software-ul CAREER4U în 9 licee gălățene și în cadrul Universității Danubius, activități la care au participat 225 de liceeni și studenți. Activitatea a fost derulată cu succes prin sprijinul deplin oferit de directorii și cadrele didactice din liceele participante. Consilierii educaționali din liceele care au testat software-ul CAREER4U vor avea oportunitatea de a utiliza pe termen lung platforma în activitățile lor profesionale cu elevii şi persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă.

În Galați, activitățile de orientare în carieră prin intermediul software-ului CAREER4U au fost realizate de echipa Universității “Danubius” alcătuită din Antoneta Glod, consilier orientare în carieră, Daniela Popa și Carmen Teodorașcu, operatori testare și Adriana Popoiu, manager proiect.

În cadrul proiectului, testarea CAREER4U a fost coordonată de către Universitatea "Danubius" din Galaţi, Universitatea Româno-Americană din Bucureşti, Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu şi Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bistriţa-Năsăud. Fiecare dintre cele patru instituţii partenere au derulat activităţi de orientare în carieră prin  instrumentul digital CAREER4U în Regiunea Sud-Est, Regiunea Centru, Regiunea Bucuresti Ilfov, Regiunea Nord-Vest.

career 2

Feed-backul primit de la tinerii care au avut posibilitatea să testeze CAREER4U a fost pozitiv, majoritatea considerând că este un instrument util pentru descoperirea profesiilor potrivite intereselor, aptitudinilor și competențelor personale.

În perioada 18 – 21 martie, membrii echipei de proiect Digi-Guidance, Orientare digitală: Software de consultanță personalizată în plasarea pe piața muncii și dezvoltarea carierei profesionale se vor reuni la Barcelona- Centre Cultural La Farinera del Clot, pentru a dezbate stadiul testării software-ului de orientare în carieră CAREER4U.

Pentru a descoperi profesiile potrivite intereselor, aptitudinilor și competențelor dumneavoastră, vă așteptăm să vă înscrieți pentru testare, accesând: https://docs.google.com/a/univ-danubius.ro/forms/d/1i8_fLUKTTk7xYIpEJIkL9_Bl-FYi0JPXAEoMpbBqPiM/viewform.

Pentru orice alte informații, contactați :

Consilier orientare în carieră: Antoneta GLOD, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Sau vizitați : http://www.career4u.ro/

Pagina de Faceebook :

https://www.facebook.com/pages/Career4u/711408885611496?fref=ts

 

 

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DMITRACHE

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Stai Conectat

captcha  

Sus