ANUNȚ DE SELECȚIE EVALUATOR EXTERN
- dimensiunea fontului micește mărimea fontului creşte dimensiunea fontului
- Imprimare
Universitatea „DANUBIUS” din Galați, în calitate de achizitor, cu sediul în B-dul Galaţi nr. 3, cod poştal 800654, anunță organizarea selecției prin achiziție publica a unui evaluator extern, persoană fizică autorizată sau persoană juridică (firmă sau organizație nonguvernamentală) care să realizeze evaluarea software-ului de orientare în carieră CAREER4U, software creat în cadrul proiectului “Orientare Digitală: Software de consultanță personalizată în plasarea pe piața muncii și dezvoltarea carierei profesionale” - Proiectul nr. 2013-1-RO1-LEO05-28768, cofinanțat din Programul de Învățare pe Tot Parcursul Vieții, Programul Sectorial Leonardo da Vinci, Transfer de Inovaţie.
Obiectivul activității:
Evaluarea din punct de vedere tehnic a platformei CAREER4U și întocmirea unui raport de evaluare externă obiectivă a caracteristicilor acesteia în urma feedback-ului primit de la subiecții testării. Raportul va cuprinde sugestii de îmbunătățire a platformei în conformitate cu aspectele semnalate de utilizatorii participanți la testare.
Produsele proiectului (care vor fi evaluate) sunt:
- Software-ul CAREER4U şi baza de date cu profilele ocupaţionale
- Feedback-ul primit de la utilizatorii care au participat la testările realizate de 4 parteneri din proiect: AJOFM Bistrița Năsăud, Universitatea Româno-Americană din București, Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu și Universitatea „Danubius” din Galați.
Descrierea activității desfășurate
- Analiza platformei/software-ului din cadrul proiectului menționat mai sus privind funcţionalitatea sa, caracteristicile sale şi adaptabilitatea lui la contextul național și la cerințele de pe piața muncii.
- Prelucrarea chestionarelor aplicate participanților la testare și analizarea problemelor ridicate de utilizatorii participanți (elevi, studenţi, şomeri, respectiv consilieri de orientare).
- Derularea altor activități – aplicarea de chestionare, realizarea de interviuri, prezentarea unor studii de caz etc. – considerate necesare pentru atingerea obiectivului
- Elaborarea unui raport de evaluare care va include sugestii pentru îmbunătățirea platformei. Raportul va fi elaborat în limba română şi va fi înaintat către managerul de proiect.
Durata activității
30 de zile, din care 20 de zile de lucru pentru partenerii care au realizat testarea platformei
(4 parteneri x5 zile = 20 zile)
01 mai –12 iunie 2015. 12 iunie 2015 este data de predare a raportului de evaluare externă.
Valoarea contractului
Valoarea estimată a serviciilor ce fac obiectul prezentei achiziții este de 8938,4 lei (TVA inclus). Procedura de achiziție va fi finalizată prin încheierea unui contract de prestări servicii.
Criterii generale
Experiență de minim 5 ani în activități de consiliere și orientare în carieră.
Criterii de selecție
- Experiența în activităţi de evaluare, inclusiv experienţa în evaluarea proiectelor europene – 40% din punctajul final
- Prețul serviciului – 60% din punctajul final
Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare:oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic cu factorii de evaluare stabiliți la criteriul de selecție.
Modalitatea de obținere a documentației: documentația de atribuire este gratuită și poate fi obținută prin transmiterea unei solicitări la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Operatorii economici sau persoanele interesate pot transmite ofertele la următoarea adresă: Galați, B-dul Galați nr 3, cod poștal 800654, până la data de 29.04.2015 ora 12.00
Ofertele primite până la data limita vor fi deschise pentru a fi evaluate la data de 29.04.2015 ora 14.00
Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să ne contactaţi la adresa menţionată mai sus sau prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la numărul de telefon 0741512307, persoană de contact Carmen TEODORAȘCU.