Noutati

PENTRU STUDENȚI ! AJUTOR ÎN VEDEREA ACHIZIȚIONĂRII DE CALCULATOARE

calc 2

Programul pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea achiziționării de calculatoare în anul 2020 – Programul Euro 2020 vă acordă posibilitatea de a obține  ajutor de la stat în vederea achiziționării unui calculator, potrivit prevederilor Legii nr. 269/2004 aprobată prin HG nr. 1294/ 2004 și completată prin HG nr. 225/2020.

Condițiile necesare pentru primirea unui asemenea ajutor de la stat pot fi vizualizate accesând următorul link: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/212474.

Calendar: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/224536

Modelul de cerere: ANEXA 2 : http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/212474

În cazul în care îndepliniți condițiile prevăzute în legislația  menționată, puteti transmite cererile și documentele doveditoare, PÂNĂ PE DATA DE 17 APRILIE, prin curierat sau prin intermediul poștei electronice , la secretariatul facultății la care sunteți student.

Vă dorim succes!

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

SE LANSEAZĂ NOUL WEBSITE AL UNIVERSITĂȚII DANUBIUS

poza site nou

Universitatea ”Danubius” își fortifică mediul de comunicare online, modernizând websiteul instituției. Vineri, 10 aprilie, va fi lansat noul website, un spațiu virtual conceput pornind de la exemplele celor mai puternice universități din lume.

Parametrii care au fundamentat designul noului website al Universității ”Danubius” au vizat aspectul organizat, fiind un website vizual estetic, facilitatea navigării vizitatorilor, categorii și legături definite clar,  potențialul interactivității etc.

Departamentul MEDIA din cadrul Universității ”Danubius” a avut sarcina reconfigurării websiteului acestei universități. Potrivit reprezentanților acestui departament:”Siteul are un design nou, modern și funcțional, adaptat lumii web contemporane, cu informație ușor accesibilă, optimizat pentru toate dimensiunile de ecran (telefon, tabletă, computer), ușor de utilizat, pentru a asigura o experientă plăcută vizitatorilor.”

Așadar, campusul academic Danubius se adaptează permanent intensificării interacțiunii în mediul virtual, oferind tuturor vizitatorilor plăcerea de a descoperi toate informațiile relevante specifice activitățlior desfășurate la nivelul Universității ”Danubius”: predare- învățare, cercetare, management, proiecte, servicii etc.

Navigare plăcută!

Putător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

ANUNŢ privind selecția grupului țintă format din cadre didactice, în cadrul proiectului „Antreprenoriat Competent în rândul Tinerilor – Învățământ Inovativ pentru Viitor – ACTIV”

PLIANT EXT PROIECT ACTIV

header

PROIECT COFINANȚAT DE UNIUNEA EUROPEANĂ DIN FONDUL EUROPEAN STRUCTURAL ȘI DE INVESTIȚII PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN 2014 - 2020

Axă prioritară

6 - Educație si competențe

Obiectiv specific

Operațiune compozită OS. 6.7, 6.9, 6.10

Titlu proiect

Antreprenoriat Competent în rândul  Tinerilor – Învățământ Inovativ pentru Viitor – ACTIV

Nr. contract finanțare

POCU/379/6/21/-124635

A N U N Ţ

 privind selecția grupului țintă format din cadre didactice,

în cadrul proiectului

 „Antreprenoriat Competent în rândul  Tinerilor – Învățământ Inovativ pentru Viitor – ACTIV”

 

            Universitatea „Danubius” din Galați anunță selecția în mediul on-line a grupului țintă format din cadre didactice, în cadrul proiectului  POCU/379/6/21/124635, cu titlul „Antreprenoriat Competent în rândul  Tinerilor – Învățământ Inovativ pentru Viitor – ACTIV.

            Grupul țintă – cadre didactice pentru  Universitatea „Danubius” din Galați, în calitate de beneficiar are următoarea structură:

  • 10 cadre didactice (categoriile: personal didactic din învățământul superior și personal implicat în dezvoltarea de programe de studii din învățământ terțiar universitar organizat în cadrul instituțiilor de învățământ superior acreditate - UDG).

            Grupul țintă– cadre didactice va fi recrutat  de la următoarele facultăți:

  • • Facultatea de Drept;
  • • Facultatea de Științe Economice;
  • • Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale.

            Activitățile proiectului pentru cadre didactice:

  • • Derularea de acțiuni de perfecționare profesională specializată pentru personalul didactic din învățământul terțiar universitar:

- program de dezvoltare de competențe didactice;

- programe de schimb de experiență și diseminare de bune practici;

- alte activități.

            Principiile recrutării grupului țintă:

  • • Principiul egalității de șanse;
  • • Principiul nondiscriminării: se realizează fără condiționări, deosebiri, excluderi, preferințe, restricții bazate pe criterii de rasă, naționalitate, etnie, limbă, religie, categorie socială, convingeri, vȃrstă, situație sau responsabilitate familială și alte asemenea criterii, care pot conduce la acte de discriminare directă sau indirectă.

Documentele necesare înscrierii cadrelor didactice în grupul țintă (GT):

  • • copie CI (GT trebuie să aibă domiciliul sau reședința într-o regiune mai puțin dezvoltată a Romȃniei – SE, SM, NE);
  • • adeverință de angajat al UDG;
  • • copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
  • • cerere de înscriere (cu toate anexele);
  • • alte documente care demonstrează eligibilitatea pentru grupul țintă: CV semnat pe fiecare pagina, din care să rezulte:
  • implicarea în dezvoltarea de programe de studii din învățământ terțiar universitar organizat în cadrul instituțiilor de învățământ superior acreditate și
  • specializarile la care predau (să fie în corelație directă cu domeniile de studii ale studenților - domenii identificate prin SNC și SNCDI)

Depunerea dosarelor:

            Cadrele didactice din învățămȃntul superior (UDG) interesate de proiect vor putea să își depună dosarele de înscriere (formularele completate olograf, semnate și scanate) prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .

Pe baza documentelor depuse, cadrele didactice din învățămȃntul superior vor fi selectate și înscrise în grupul ţintă. Lipsa unuia dintre documente, precum și neîndeplinirea criteriilor de selecție conduce automat la neînscrierea candidatului în GT al proiectului.

Criteriile de selecție pentru grupul țintă – cadre didactice:

  • experiență în dezvoltarea de programe de studii universitare;
  • specializările la care predau să fie în corelație directă cu domeniile de studii ale studenților - domenii identificate prin SNC și SNCDI;
  • disponibilitatea și angajamentul de participare la activitățile proiectului;
  • evitarea dublei finanțări pentru activitățile din cadrul proiectului;
  • principiul „primul venit – primul servit”.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați experții GT: Frigioiu Mihaela și Munteanu Cristinel

Date de contact Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Avizat, Draganescu Oana, Responsabil GT

footer v2

 

Citeşte mai departe ...

ABONAMENT GRATUIT PORTAL UNIVERSUL JURIDIC! OPORTUNITATE PENTRU CADRELE DIDACTICE ȘI STUDENȚII UNIVERSITĂȚII ”DANUBIUS”

pile of books 159866

Având în vedere faptul că majoritatea librariilor fizice s-au închis, încercăm să găsim metode alternative pentru a putea ajunge cărtile la studenți și la cadre didactice.

Reprezentanții Universul Juridic propun o oportunitate extraordinară în sprijinul studenților: implementarea abonamentului gratuit la portalul universuljuridic.ro, zona premium si zona video, într-o perioadă în care izolarea este omniprezenta în viata noastra, accesul la informatii de specialitate si la conferintele desfasurate de Universul Juridic fiind deosebit de importantă pentru  studenți.

De asemenea, vor oferi gratuit cadrelor didactice full acces la www.universuljuridic.ro (premium + video) până la sfarsitul anului.

În măsura în care sunteți interesați, contactați:  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., SUBIECT MESAJ: ABONAMENT GRATUIT PORTAL UNIVERSUL JURIDIC.

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

LISTA STUDENTI AI UNIVERSITATII DANUBIUS SELECTATI IN GRUPUL TINTA AL PROIECTULUI ACTIV

header

PROIECT COFINANȚAT DE UNIUNEA EUROPEANĂ DIN FONDUL EUROPEAN STRUCTURAL ȘI DE INVESTIȚII PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN 2014 - 2020

Axă prioritară

6 - Educație si competențe

Obiectiv specific

Operațiune compozită OS. 6.7, 6.9, 6.10

Titlu proiect

Antreprenoriat Competent în rândul  Tinerilor – Învățământ Inovativ pentru Viitor – ACTIV

Nr. contract finanțare

POCU/379/6/21/-124635

LISTA STUDENTI SELECTATI IN GRUPUL TINTA AL PROIECTULUI

Antreprenoriat Competent în rândul  Tinerilor – Învățământ Inovativ pentru Viitor – ACTIV

POCU/379/6/21/-124635

UNIVERSITATEA DANUBIUS

NUME ȘI PRENUME

SPECIALIZAREA

Costea Carmen Simona

ECTS II IF

Scîntei Mircea Petru

CIG II IF

Vînaga Magdalena (căs.Nicolae)

CIG II IF

Toniță Radu

CIG II IF

Dărîngă Cătălin

CIG II IF

Olaru Denisa Mihaela

CIG II IF

Ciobîrcă Daniel

CIG II IF

Micu Mihai 

CIG II IF

Toderașcu George Bogdan

CIG II IF

Stamatin Anca (căs.Petrea)

CIG II IF

Slabu Tatiana (căs.Donose)

CIG II IF

Danciu Elena Cerasela (căs.Anastasiei)

CIG II IF

Lovin Vlad 

CIG II IF

Florea Nicoleta Lenuța (căs.Ghiță)

FB II IF

Bejan Andreea Daniela (căs.Spanache)

CIG II IFR

Mindirigiu Sergiu Dan

CIG II IF

Toma Valentina Cătălina (căs.Petriman)

CIG II IFR

Maftei Aniela Teodora

CIG II IF

Rotaru Dorina Georgiana

CIG II IF

Stălinescu Roxana-Ana-Maria

CIG II IF

Cărărușă Andrei

ECTS II ID

Ouatu Raluca (căs.Cărărușă)

ECTS II ID

Frățianu Luiza-Anca (căs.Agache)

CIG II IF

Olaru Genoveva

FB II ID

Munteanu Ana-Elena

CIG II IF

Alecsa Viorica (căs.Adam)

CIG II IF

Costan Alexandra Marcela (căs.Ocheșanu)

CIG II IF

Gîlcă Irina Florentina (căs.Ibănescu)

CIG II IFR

Poghirc Alexandru Dragoș

CIG II IF

Ciobotaru Maria Anca 

CIG II IF

Pavăl Daniela (căs.Rebegea)

CIG II IF

Boacă Diana Andreea (căs.Sîrbu)

CIG II IF

Boicu Catalina Marcela (căs.Luca)

CIG II IFR

Bolboroș Liliana (căs.Budacă)

CIG II IFR

Mitoșeriu Dimitria Roxana (căs.Viziteu)

FB II ID

Calotă Laura (căs.Ciobanu)

FB II ID

Iurașog Lucian Alin

CIG II IFR

Pavăl Claudiu Florentin

ECTS II IF

Marciuc Oana Maria (căs.Șchiopu)

CIG II IFR

Pană Marioara (căs.Tudoran)

CIG II IF

Iorga Gabriel

ECTS II IF

Tihan Mihai Cristian

CIG II IFR

Dîrjan Mariana

CIG II IFR

Badiu Nicoleta (căs.Radu Badiu)

CIG II IF

Iuga Mădălina Tatiana

CIG II IFR

Albescu Aneta Alexandra (căs.Ciubotaru)

CIG II IF

Dumitrache Mariana (căs.Bălășcău)

CIG II IF

Bejan Cristina (căs.Ene)

CIG II IF

Țăranu Gabriela (căs.Iordan)

CIG II IFR

Șerban Alina Adelina (căs.Leampăr)

CIG II IFR

Andrei Aura (căs.Ciobănache)

CIG II IF

Țîrlea Andreea Mihaela

CIG II IFR

Banu Petrică

CIG II IFR

Stănescu Ștefan

ECTS II IF

Serea Anigeta (căs.Dumitru)

CIG II IF

Tronaru Adriana

ECTS II ID

Roșca Mirela

FB II IF

Moldoveanu Mihai

ECTS II ID

Moldoveanu Diana Loredana

FB II ID

Peniu Nicoleta-Cristina

CIG II IFR

Tanasă Emanoil

ECTS II IF

Coroeru Monica

CIG II IFR

Drăghici Mariana

FB II IF

Ciurescu Ana Denisa

CIG II IFR

Stremțan Simona-Raluca

CIG II IFR

Pîrlog Maria Mihaela

CIG II IF

Miron Ana Maria

ECTS II IF

Marcu Ionuț

CIG II IF

Ene Andreea

CIG II IF

Savu Gabriela

FB II IF

Marin Corina

CIG II IFR

Leonti Oana

CIG II IFR

Macovei Nina

ECTS II ID

Mocanu Aurora (căs.Ion)

FB II ID

Babeș Nicu

FB II IF

Tăbărgic Magdalena (căs.Hondrilă)

FB II ID

Boubătrîn Ecaterina

ECTS II ID

Oprea Narcisa (căs.Graur)

CIG II IFR

Hondrilă Cosmin

CIG II IFR

Bucur Ionuț

CIG II IFR

Cocârlea George

CIG II IFR

Coman Sorin

CIG II IF

Măxineanu Marian Marius

CIG II IFR

Lungu Eduard Andrei

FB II IF

Bodea Cristina Maria (căs.Dan)

FB II IF

Călarașu Marius Daniel

CIG II IFR

Epure Liviu Ionuț

CIG II IFR

Cîșleanu George Daniel

FB II ID

Berușcă Marian

ECTS II IF

Petrea Valentin Adrian

ECTS II IF

Radu Livia Daniela Mălina

FB II IF

Handrea Gabriela (căs.Dragoș)

FB II ID

Cristea Georgiana Teodora

ECTS II ID

Chirilă Diana Cosmina

FB II IF

Mihnea Ramona Roxana

ECTS II ID

Stan Aurelia Iulia

ECTS II ID

Manea Magdalena

CIG I FR

Micu Cătălina Mihaela

CIG I FR

Căldăraru Magdalena

CIG I FR

Epure Mihaela Nicoleta

CIG I FR

Nichiforov Andreea

CIG I FR

Matei Bejan Violeta

CIG I FR

Mohorea Ionela

CIG I FR

Stamate Ștefana

CIG I FR

Tudosă Camelia

CIG I FR

Bodea Elena Cristina (căs.Crețu-Bodea)

ECTS II IF

Sîrbu Anamaria (căs.Căciulă)

CIG II IFR

Merlușcă (căs.Hanganu) Oana

CIG II IFR

Zbanț Diana (căs.Mîndrilă)

CIG II IFR

Ciocan Simona (căs.Racheru)

CIG II IFR

Deaconu Geanina Maria (căs.Iov)

FB II IF

Munteanu Andreea Roxana

CIG II IF

Constantin Ramona Andreea (căs.Margasoiu)

CIG II IFR

Mircea Lavinia Elena (căs.Marian)

ECTS II IF

Gabor Ionuț

CIG II IFR

Crăciun Emanuel

FB II IF

Botezatu Gabriel

ECTS II IF

Semeș Iuliana Mihaela

CIG II IFR

Măgdălina Iulian Mălin

CIG II IFR

Tapalagă Iulia (căs.Iosub)

FB II IF

Cozma Ioan

ECTS II IF

Bujor Camelia Cecilia (căs.Iacobut)

CIG II IFR

Maxim Daniela (căs.Eva)

ECTS II IF

Șotrea Alexandru

CIG II IFR

Iftimie Anca Mihaela (căs.Campău)

CIG II IFR

Eșanu Bianca Florina 

ECTS II IF

Burlacu Gabriel Ionuț

CIG II IFR

Ganea Elena Georgeta (căs.Opariuc)

CIG II IFR

Acsinia Bianca Elena

CIG II IFR

Capră Carmen Elena (căs.Mărtinaș)

ECTS II IF

Ghiorghiță Liliana (căs.Dîrjan)

CIG II IFR

Toma Mihaela (căs. Blaj)

CIG II IFR

Burcă Marinela (căs.Rusu)

CIG II IFR

Dănăilă Andreea Milena

CIG II IF

Alexandru Georgiana Mădălina

CIG II IF

Enache Sandra

CIG II IF

Ciută Anișoara Nela (căs.Marin)

CIG II IF

Ștefan Florin

CIG II IF

Păduraru Alexandru Narcis

FB II IF

Chiriac Veronica Viorica

CIG II IF

 

Intocmit,

Draganescu Oana, Responsabil GT

 

footer v2

Citeşte mai departe ...

UNIVERSITATEA ”DANUBIUS” AMÂNĂ SUSȚINEREA EXAMENULUI DE DISERTAȚIE

business college composition desk 419635

În atenţia absolvenţilor studiilor universitare de masterat, – specializările Drept Uniunii Europene/Drept Comunitar, Drept şi Administraţie Publică Europeană, Ştiinţe Penale, promoţiile 2005, 2006, 2007, 2008 (durata studiilor 2 ani) 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 (durata studiilor 1,5 ani), Carieră Judiciară (promoțiile 2011, 2012), Dreptul Comunității Virtuale (promoția 2019):

Examenul de finalizare a studiilor universitare de masterat, programat pentru data de 9.04.2020, se amână, urmând a fi reprogramat în funcție de măsurile ce vor fi luate la nivel national pentru prevenirea și combaterea raspândirii cu virusul COVID – 19.

Această măsură a fost hotărâtă de conducerea Universității ”Danubius” cu respectarea prevederilor Legii educației naționale nr. 1/ 2011, a Ordinului nr. 6125/2016 din 20 decembrie 2016 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi desfăşurare a examenelor de licenţă/diplomă şi disertaţie, cu modificările și completările ulterioare, a Regulamentului privind organizarea și desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor universitare (RG – 39) și a Ordonanței Militare nr. 2 din 21. 03. 2020.

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

GO ONLINE! IMPORTANT PENTRU STUDENTII UNIVERSITĂȚII DANUBIUS

POZA 2

În această perioadă, cadrele didactice și studenții Universității Danubius din Galați  își vor desfășura activitatea didactică prin intermediul Platformei de e-Learning Danubius Online - Sakai. 

Potrivit doamnei Conf. univ. dr. Alina Cristina NUȚĂ – Director al Departamentului ID/IFR: ”Contextul actual, al suspendării întâlnirilor ”față în față” (AT, AA, Seminarii si Cursuri), poate fi văzut și ca o fereastră de oportunitate în ceea ce privește desfășurarea activităților online, în modul intensiv. Astfel, prezentul ne impune utilizarea unor instrumente utile de comunicare bidirectionala de grup sau individualizatape care Danubius Online ni le pune la dispoziție.”

Incepând cu  anul 2015, a fost integrat în cadrul platformei de e-Learning Sakai sistemul de video-conferinta - MEETINGS (BigBlueButton) pentru desfășurarea educației la distanță, care susține  acum desfășurarea activității didactice la toate formele de învățământ. 

Acest instrument permite cadrelor didactice să partajeze studenților documente (pdf, slide-uri), video, desktopul și camera video și este prevăzut cu o camera de chat. În plus, profesorii îl pot folosi și ca whiteboard.

De asemenea, utilizarea instrumentului FORUMURI din cadrul platformei de e-Learning facilitează organizarea de intalniri virtuale saptamanale pe teme specifice cursurilor și seminariilor la disciplinele din Planurile de invatamant.

VIDEO PLATFORMA SAKAI!

 

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

 

 

Citeşte mai departe ...

TELEMUNCA SI EDUCATIA ONLINE, INSTRUMENTE EFICIENTE PENTRU CONTINUAREA ACTIVITĂȚII ÎN UNIVERSITATEA ”DANUBIUS” ÎN PERIOADA 13 – 31. 03. 2020

POZA DANUBIUS

 

COMUNICAT DE PRESĂ

MĂSURI PREVENTIVE LUATE DE CONDUCEREA UNIVERSITĂȚII ”DANUBIUS” ÎN CONTEXTUL INFECȚIILOR CU NOUL CORONAVIRUS PE TERITORIUL ȚĂRII

Consiliul de Administrație al Universității ”Danubius” din Galați a hotărât, astăzi, 12. 03. 2020, luarua următoarelor măsuri preventive la nivelul instituției de învățământ superior, în perioada 13- 31 martie 2020:

  1. suspendarea conferinţelor, workshopurilor, simpozioanelor şi a altor evenimente în perioada 13 – 31 martie 2020;
  2. desfăşurarea online a activităţilor didactice, conform orarului, cu toţi cursanţii de la toate formele de învăţământ şi programele de studii, utilizând platforma Danubius Online, în perioada 13 – 31 martie 2020. Directorii de departament vor lua măsurile necesare pentru intensificarea activităţii online.
  3. în perioada 13 – 31 martie 2020, pentru asigurarea bunei funcţionări a activităţilor administrative ale universităţii, programul de lucru al personalului didactic auxiliar şi nedidactic, la sediul universităţii, va fi de 6 ore pe zi, în intervalul orar 09:00 – 15:00, în vederea evitării aglomeraţiei din mijloacele de transport în comun. Fiecare conducător al structurilor universităţii va asigura prezenţa la lucru la sediul universităţii, prin rotaţie, a cel puţin câte unei persoane zilnic de luni până vineri în intervalul orar specificat, iar restul personalului îşi va desfăşura munca la domiciliu în intervalul orar 08:00 – 16:00, în temeiul dispoziţiilor art. 108-110 din Legea 53/2003 Codul Muncii, coroborat cu art. 2 din Legea nr. 81/2018 privind reglementarea activităţii de telemuncă, acolo unde este posibil.
  4. îngrijitoarele şi muncitorii (electrician, zidar, etc.) vor desfăşura programul de lucru la sediul universităţii, de luni până vineri, 6 ore pe zi, în intervalul orar 06:30 – 12:30, în perioada 13 – 31 martie 2020.
  5. programul angajaţilor din Serviciul de pază nu se modifică.
  6. referitor la drepturile salariale, acestea nu vor fi afectate de măsurile preventive dispuse cu privire la programul de lucru.
  7. se va asigura la toalete material destinat igienei personale (săpun, dezinfectanţi, prosoape de hârtie, uscătoare de mâini), se va asigura dezinfecţia frecventă a clanţelor, uşilor şi a altor suprafeţe expuse (mese, birouri, balustrade, butoane de lifturi, etc.).

hotarare CA

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

 

Citeşte mai departe ...

CONFERINTA INTERNATIONALĂ CU TEMA DUNĂREA – AXĂ A IDENTITĂȚII EUROPENE

 afis daie

Universitatea ”Danubius”, în parteneriat cu Universitatea de Stat din Cahul ”B.P. Hașdeu” – Republica Moldova, Universitatea de Arte Liberale din Izmail, Ucraina, Universitatea Națională de Cultură - Kiev, Ucraina, Universitatea "Angel Kanchev" din Ruse, Bulgaria și Universitatea EDUCONS din Serbia, organizează a zecea ediție a Conferinței Internaționale cu tema Dunărea – Axă a Identității Europene.

Conferința internațională cu tema Dunărea – Axă a Identității Europene, reprezintă un veritabil forum de dezbateri științifice, organizatorii dorind să concentreze cercetarea ştiinţifică, în special din universităţi riverane Dunării, pe o problematică largă, dar în acelaşi timp circumscrisă unei identităţi Europene din care nu poate lipsi axa orizontală a Dunării.

Lucrările acceptate vor fi publicate în Journal of Danubian Studies and Research, ISSN 2284 – 5224, revistă introdusă în baza de date internaționale (BDI).

DETALII CU PRIVIRE LA ÎNREGISTRARE, TERMENE, TEME, TAXA

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Stai Conectat

captcha  

Sus