Noutati

OXFORD SUMMIT OF LEADERS 2015: PROF. UNIV. DR. CONSTANTIN FROSIN, LAUREAT AL TITLULUI DE CERCETATORUL ANULUI, CATEGORIA ȘTIINȚE UMANISTE

fr bOxford Summit of Leaders ”Science and Education” este un program anual de premiere inițiat de Europe Business Assembley (EBA), corporaţie independentă din Oxford, Marea Britanie. În fiecare an, sunt premiați, prin vot, personalități din mediul academic, președinți, rectori, profesori dar și reprezentanți de marcă ai mediului de afaceri din întreaga lume.

Acest eveniment premiază valorile umane care răspund noilor tendinţe din educaţia superioară, promovând programele şi metodele educaţionale moderne. De asemenea, în cadrul acestui Summit, sunt prezentate progresele ştiinţifice şi ale soluţiilor inovative precum şi extinderea cooperării internaţionale în domeniile ştiinţific şi educaţional.

În urma voturilor online, din cele șase nominalizări, domnul Prof. univ. dr. Constatin FROSIN a câștigat, în cadrul Oxford Summit of Leaders ”Science and Education”, titlul de Cercetătorul anului 2015, categoria Științe Umaniste, domeniul Filologie.

   ”Acest premiu înseamnă pentru mine dovada că n-am trăit degeaba, fiind o încununare a activității mele didactico-pedagogice de peste 43 ani.            Dar marea mea bucurie și satisfacție este dată de faptul că pe Diploma de Excelență acordată de Oxford și EBA, este menționat numele Universității "Danubius" din Galați și sper că va apărea și numele României, ceea ce înseamnă că acest premiu este și o apreciere a învățământului din România, recte Galați, și anume universitatea unde am ales să funcționez înainte de a mă retrage, iar asta înseamnă, în acest moment, 15 ani de ființare danubiană ! Iată, așadar, o recunoaștere internațională cu patru beneficiari : România – Universitatea "Danubius", Galați – Constantin FROSIN. Un premiu este cu adevărat important când se varsă și în patrimoniul comunității.

   Anglofonia premiază francofonia românească ! Ceea ce nu-i puțin lucru, având în vedere eterna rivalitate dintre limbile engleză și franceză…

   Consider că Oxford a făcut ceea ce trebuia să facă România, să premieze excelența în învățământ și cercetare, dar și în Francofonie, a unui cadru didactic care de la Revolutie încoace, s-a dedicat cu trup și suflet promovării pe toate căile și canalele a valorilor românești în străinătate, recte în Francofonie.

Am primit Laurii Academici (Ordin National francez) din partea Franței în 2004 iar acum acest premiu decernat de Comunitatea Academică Oxford și EBA (European Business Assembly) ! Concluzia: România nu-și cunoaște, recunoaște și nici promovează valorile !!!

   Mă întreb așa, într-o doară: va reacționa oare România în vreun fel ???” a declarat domnul Constantin FROSIN, pentru Danubius News.

Felicitări, domnule Profesor !   

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

Ziua Poliției Române, sărbătorită de studenții Facultății de Drept a Universității ”Danubius”

poza politie romStudenții din anii terminali ai Facultății de Drept, sub coordonarea domnului Conf. univ. dr. Tache BOCĂNEALĂ, cadru didactic la Facultatea de Drept a Universității ”Danubius”, au vizitat astăzi, 23. 03. 2015, Inspectoratul Poliției Județului Galați (IPJ Galați).

Mulți tineri optează pentru cursurile   Facultății de Drept pentru a deveni polițiști sau pentru a exercita profesia de jurist într-una dintre instituțiile de securitate națională.

Studenții au fost întâmpinați de reprezentanți ai diferitelor structuri ale IPJ Galați și au avut posibilitatea de a se documenta şi a primi răspunsuri cu privire la aspectele specifice activității derulate de fiecare serviciu din cadrul IPJ Galați.

pol2

Întâlnirea a fost deschisă de cătreŞeful IPJ Galaţi, domnul Comisar - Șef de Poliție Dănuț LEFTER cu o serie de aspecte introductive referitoare la problematica activității în poliție și în special a caracteristicilor criminalităţii specifice județului Galați.

Domnul Comisar- Șef Adrian DURA, Șef al Compartimentului de Analiză și Prevenire a Criminalității, a prezentat studenților modul de organizare și funcționare a Inspectoratului de Poliție al Județului Galați, punând accent pe relaționarea cu organele specializate de cercetare penală precum și pe diferitele programe de prevenire a infracțiunilor derulate în cadrul IPJ Galați.

Aspecte deosebit de interesante au fost prezentate studenților de către domnul Comisar - Șef Costel ȚAPU, Șef al Biroului de Investigație Tehnico- Științifică a Locului Faptei, fiindu-le prezentată tehnica foto- video digitală, trusele specializate și echipamentele criminalistice de ultimă generație folosite de experții criminaliști în diferitele proceduri specifice acestei activități (prelevare de probe, cercetare la locul faptei, expertize etc.)

La finalul vizitei, studenții au fost impresionați de standurile de prezentare a tehnicii din dotare, armamentul, mjloacele de comunicații, câinii din dotare și exerciții demonstrative cu aceştia, uniforme etc., standuri deschise de IPJ pentru evenimentul aniversar sărbătorit pe data de 25 martie: 193 de ani de atestare de atestare documentară a Poliţie Române Moderne.

La Mulți Ani, Poliția Română!

Şef Birou Relaţii Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

Specialiștii din cadrul Universității ”Danubius”, consultanți ai Primăriilor din Republica Moldova pentru accesarea proiectelor de dezvoltare locală

primari ar copy copySocietatea Culturală ”Dunărea și Marea” (coordonator) în parteneriat cu Universitatea “Danubius” din Galați, au încheiat proiectul ”Primarii din Euroregiunea Dunărea de Jos aduc Europa la ei acasă prin proiecte europene”, proiect finanțat de Ambasada USA la Chișinău.

Coordonatorul acestui proiect este domnul Petre GROZAVU, jurnalist, Președinte al Societății Culturale ”Dunărea și Marea”- decorat de Președintia României cu Ordinul Național 'Pentru Merit' — în grad de Ofițer "în semn de înaltă prețuire și recunoștință pentru contribuția remarcabilă avută, de-a lungul timpului, la afirmarea și apărarea identității etnice și culturale a comunităților românești din vecinătatea țării noastre, contribuind, pe această cale, la strângerea legăturilor dintre românii de pretutindeni".

Rolul Universității ”Danubius”, prin specialiștii din cadrul Centrului de Cercetare DiSEDD, constă în oferirea de consultanță primarilor din Republica Moldova în vederea accesării fondurilor de dezvoltare locală.

Prof. univ. dr. Doinița ARITON este unul dintre formatorii acestui proiect. Cadru didactic în cadrul Facultății de Științe Economice a Universității ”Danubius”,   doamna Prof. univ. dr. Doinița ARITON este recomandată de experiența impresionantă în elaborarea și implementarea unor cereri de finanțare pentru proiecte de dezvoltare locală, regională, națională dar și proiecte europene al căror rezultat a fost valorificat și sau multiplicat după încetarea finanțării nerambursabile, ceea ce a demonstrat durabilitatea rezultatelor acestor proiecte.ARITON DOINITA copy

De asemenea, în ampla activitate de elaborare și implementare de proiecte, doamna Prof. univ. dr. Doinița ARITON a coordonat nu doar proiecte finantate din fonduri europene ci și proiecte finantate de către Regiunea Haute Normadie, Franta; Ungaria - proiectul DunaLog coordonat de Studio Metropolitana - Primaria Budapesta, Germania prin DCC/GIZ etc.

Din echipa consultanților proiectului ”Primarii din Euroregiunea Dunărea de Jos aduc Europa la ei acasă prin proiecte europene” au făcut parte și doamna Drd. Alina RĂILEANU precum și doamna Lect. univ. dr. Mihalea NICOLAU, cadre didactice la Universitatea "Danubius".

Rezultatele acestui proiect au fost atinse. Două Primării din Republica Moldova vor depune două proiecte de dezvoltare locală pentru care a fost identificată linia de finanțare. Deși proiectul s-a încheiat, colaborarea va continua prin activitatea de consultanță oferită de DiSEDD, urmând să implicăm mai mulți colegi, membri DiSEDD, în acest tip de activități.” a declarat doamna Prof. univ. dr. Doinița ARITON.

Şef Birou Relaţii Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

România Noului Val: Proiect editorial colaborativ lansat sub egida revistei Foreign Policy

       Hub-uri, clustere, reţele. O conversație despre construcția și transformarea comunității

În contextul lansării volumului „România Noului Val”, Clubul Rotaract Dunărea de Jos și Universitatea ”Danubius” vă așteptă marți, 24 martie 2015, de la ora 16:00 la Universitatea ”Danubius”, Sala Senatului, pentru o discuție deschisă despre ideile inovatoare ce stau la baza dezvoltării României.

 "România noului val" reprezintă unul dintre cele mai provocatoare proiecte editoriale colaborative lansat sub egida revistei Foreign Policy.

           Volumul reunește în premieră viziunile despre viitor a 77 de tineri de succes, antreprenori, lideri emergenți din Generația Y (cu vârste sub 40 de ani).Volumul ni-i introduce pe unii dintre reprezentanții de elită ai tinerei generații, cu viziuni și abordări consistente despre modul în care vor să genereze modernizarea României. Cartea constituie un puternic semnal că România este capabilă să producă elite tinere racordate la fluxurile globale de idei, de cunoaștere.

         Societatea se transformă într-una multipolară, dezbaterea privind comunitățile ce acoperă diferite organizații și sectoare fiind necesară. Inițiativele civile, startup-urile sau demersurile administrației publice încep să implice toți factorii interesați pentru a crea comunități sustenabile, care să genereze schimbări sistemice.

         Evenimentul este gândit ca un schimb de idei între contributori și comunitățile existente la nivelul orașului, reușind astfel sa pună Galatiul pe harta ’’României noului val’’. Printre invitați, se numără: Raluca SÎMBOTIN, coordonator de proiecte al Fundației pentru Dezvoltarea Societății Civile, contributor România Noului Val, Alex GIBOI, director general al Agenției Naționale de Presă AGERPRES, contributor România Noului Val., Marius STOIAN, coordonator România Noului vVl, Bogdan GAVRILĂ, coordonator România Noului Val, Radu OPREA, președinte al Patronatului Tinerilor Întreprinzători din Regiunea Sud – Est (PTIR-SE)

        Pentru orice informații referitoare la posibilitatea de participare la acest eveniment, contactați:

Președinte- ales al Rotaract Galați, Andra Mihaela Costache,  telefon 0756247182 sau 

Facebook, la adresa https://www.facebook.com/rotaractgalati?fref=ts.        

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

Interviu de selecţie Erasmus

Miercuri, 25 martie 2015, ora 14:00, sala B16

 

Beneficiarii granturilor ERASMUS selectionati vor primi:


- granturi Erasmus de practic
ă (pe durata lunilor de vară 2015)

- granturi Erasmus de studiu pentru sem. I al anului universitar 2015-2016

Grant Erasmus acordat în funcţie de ţara de destinaţie:

500 sau 450 de euro/lună pentru mobilităţile de studiu

700 sau 650 euro/lună pentru mobilităţile de practică

ETAPE SELECŢIE:


1. Interviu de selecţie şi depunerea dosarului: miercuri, 25 martie 2015, ora 14:00 - sala B16

2. Test de limbă străină: data susţinerii testului va fi anunţată în cadrul interviului de selecţie

DOCUMENTE NECESARE PENTRU DOSAR:

- CV Europass (în limba engleză sau franceză);
- Scrisoare de intenţie (în limba engleză sau franceză);
- Situaţie şcolară (secretariat);
- Diplome, certificate suplimentare (în copie).

CONDIŢII DE PARTICIPARE LA SELECŢIE:

Mobilităţi Erasmus de STUDIU

ü    Studenții trebuie să fie înscriși cel puțin în anul 2 de studii, forma de învățământ cu frecvență (studii de licență);

ü    Studenții de la masterat pot fi înscriși și în anul 1;

ü    Studenții integraliști, cu rezultate academice bune;

ü    Studenții care au o cunoaștere bună a limbii străine în care se predă la universitatea-gazdă;

Mobilităţi Erasmus de PRACTICĂ

ü    Studenții pot fi și în anul 1 de studii, forma de învățământ cu frecvență (licență și masterat);

ü    Studenţii din anii terminali care pot derula o mobilitate de practică după absolvirea facultăţii;

ü    Studenții cu rezultate academice bune;

ü    Studenții care au o cunoaștere bună a limbii străine în care se lucrează în organizația-gazdă;

Mobilităţile Erasmus de studiu permit studenţilor să studieze un semestru sau un an universitar intr-o alta universitate partenera.

Universităţile partenere pentru mobilităţile Erasmus de studiu sunt:

Bulgaria – Universitatea din Ruse “Angel Kanchev”
Franţa –
Universitatea “Jean Monnet” – Saint-Etienne
Italia –
Universitatea din Camerino
Grecia –
Universitatea din Piraeus

Grecia - National Technical University of AthensN.T.U.A.

Letonia – Riga Stradins University

Letonia - Information Systems Management Institute (ISMA)

Lituania - Alytaus Kolegija University of Applied Sciences

Norvegia - University of Tromsø, The Arctic University of Norway, Campus Alta
Polonia –
Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw
Polonia –
Philological School of Higher Education in Wroclaw
Polonia –
Adam Mickiewicz University, Poznan
Polonia –
Opole University
Polonia –
University of Lodz
Polonia –
Radom Academy of Economics
Ungaria –
University of Szeged
Turcia –
Kadir Has University
Turcia  –
Karabuk University
Turcia  –
Selcuk University

Turcia - Nuh Naci Yazgan University

Turcia - Atilim University

Turcia - Bulent Ecevit University

Turcia - Afyon Kocatepe University

Turcia - Canakkale Onsekiz Mart University

Mobilităţile Erasmus de practică permit studentilor să efectueze o perioadă de practică cu o durată cuprinsă între 2 luni şi 12 luni, într-o întreprindere sau organizaţie dintr-o altă ţară participantă la program.

Ţări unde poate fi derulată practica Erasmus:

Austria
  Belgia
  Bulgaria
  Cehia
  Cipru
  Croaţia
  Danemarca
  Estonia
  Finlanda
  Franţa
Germania
  Grecia
  Irlanda
  Islanda
  Italia
  Letonia
  Liechtenstein
  Lituania
  Luxemburg
  Malta
  Marea Britanie
Norvegia
  Olanda
  Polonia
  Portugalia
  Slovenia
  Slovacia
  Spania
  Suedia
  Turcia
  Ungaria

Biroul de Programe Comunitare, sala B17

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Telefon: 0733 180 463, 0733 180 384, 0733 180 458

Succes!

Citeşte mai departe ...

Forțe noi în managementul Universității ”Danubius”: numirea noilor Prorectori

În acest an, în echipa managementului Universității ”Danubius” s-au alăturat noii Prorectori, numiți în acord cu prevederile Cartei Universității ”Danubius” și ale legislației în vigoare.

Rectorul Universității ”Danubius”, Conf. univ. dr. Andy PUȘCĂ, pentru următorii ani, va fi susținut în desfășurarea optimă și eficientă a activităților didactice și de formare a personalului precum și de cercetare, dezvoltare și inovare de forțe noi. Au demonstrat că sunt pregătiți să își asume responsabilitatea unui asemenea mandat, doamna Lect. univ. dr. Monica POCORA numită în funcția de Prorector pentru activitatea didactică și de formare a personalului și domnul Lect. univ. dr. Florian NUȚĂ numit în funcția de Prorector pentru activitatea științifică.

monica copyStudentul este prioritatea noastră

Organizarea procesului de învățământ cu asigurarea standardelor de calitate; elaborarea planurilor de învățământ și a statelor de funcții; concursul de admitere și a examenelor de filanizare a studiilor universitare precum și stabilirea structurii calendaristice a anului universitar pentru programele de studii universitare de licență și de masterat precum și pentru programele de formare și dezvoltare profesională continuă sunt atribuțiile mandatului doamnei Prorector pentru activitatea didactică și de formare a personalului, Lect. univ. dr. Monica POCORA.

”Studentul este prioritatea noastră,  iar misiunea Universității ”Danubius”, prin cadrele didactice, este aceea de a-l menține în centrul actului educațional.

Directia în care se va realiza activitatea didactică și de formare a personalului didactic vizează antrenarea atitudinii reflexive și a aptitudinii de a fi deopotrivă, educator, dascăl, mentor și maestru, de a răspunde tuturor concepțiilor pedagogice și nevoilor exploratorii pentru care studentul s-a inscris la programele noastre educaționale. Stabilirea punților cognitive, afective și emotionale cu studenții noștri, indică măiestrie didactică si transfera nevoia studentului de a fi absolvent, la aceea de a fi absolvent al Universității Danubius.” –Prorector pentru activitatea didactică și de formare a personalului, Lect. univ. dr. Monica POCORA.

Educația înseamnă formarea de personalități, descoperirea de lideri capabili să își exprime creativitatea, imaginația și spiritul generator de cunoștințe

Activitatea de cercetare științifică, elaborarea planurilor anuale de cercetare științifică ale facultăților; derularea anuală a Programului de manifestări științifice; Strategia Universității pentru activitatea de cercetare, dezvoltare și inovare; încheierea acordurilor de parteneriat științific cu universități din țară și din străinătate, sunt responsabilitățile mandatului domnului Prorector pentru activitatea științifică, Lect. univ. dr. Florian NUȚĂ.florian copy

”Universitatea transcede continuumului spaţio-temporal în care cei în căutare de cunoştinţe şi practici se întâlnesc cu cei care le transmit. Este un loc de creaţie ştiinţifică şi culturală, căci educaţia înseamnă, dincolo de transmiterea şi însuşirea de cunoştinţe şi tehnici, formarea de personalităţi, descoperirea de lideri, capabili să îşi exprime creativitatea, imaginaţia şi spiritul generator de cunoştinţe. Este un loc în care discipolii îşi urmează maeştrii şi clădesc, pe fundamentul pus de aceştia, noi idei, valoare adăugată şi progres pentru societatea în care trăiesc şi învaţă să treacă de la idee la iniţiativa. Pentru că în cele din urmă: „Cercetarea este crearea de noi cunoștințe.” (Neil Armstrong)” - Prorector pentru activitatea științifică, Lect. univ. dr. Florian NUȚĂ.

Felicităm noii Prorectori pentru resonsabilitatea pe care și-au asumat-o prin acceptarea acestor mandate și le dorim mult succes în îndeplinirea unui management academic de calitate!

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

MEETINGS, noul sistem de video- conferință pentru comunicare în timp real dintre profesori și studenți

Danubius Online, platforma e-Learning implementată cu succes de Universitatea ”Danubius” în anul 2009, spațiul virtual care facilitează interacțiunea dintre profesori și studenți, ”sala de curs, de seminar, de examene” și totodată avizierul online pentru studenții înscriși la forma de învățământ la distanță oriunde s-ar afla, în alte localități sau în străintate, a fost completată de un sistem specializat de video - conferință: Meetings.

Departamentul pentru Învățământ la Distanță și Frecvență Redusă din cadrul Universității ”Danubius” în colaborare cu Biroul TIC din cadrul acestei universități au organizat, marți, 17.03.2015, primele cursuri de instruire a cadrelor didactice și a studenților în vederea familiarizării acestora cu noul instrument  de comunicare  sincronă la distanță.

MEETINGS: Comunicare bidirecțională individualizată și de grup

Doamna Director al Departamentului pentru Învățământ la Distanță și Frecvență Redusă, Lect. Univ. Dr. Alina NUȚĂ, consideră sistemul de video-conferință Meetings: o optiune suplimentară de realizare a suportului tutorial fiind utilizat atât pentru comunicarea bidirecțională individualizată cât și de grup, oferind posibilitatea tutorilor de a asigura direcționarea studiului la disciplinele prevăzute în planurile de învățământ, consilierea și îndrumarea studenților cu scopul îmbunătățirii calității procesului de învățământ și a  rezultatelor studenților"

MEETINGS: Comunicare în timp real cu număr nelimitat de participanți

Detaliile tehnice ale acestui nou instrument de comunicare sunt deținute de către domnul Lect. univ. dr. Florin POSTOLACHE, Șef al Biroului TIC din cadrul Universității ”Danubius”, care, împreună cu ceilalți colegi din cadrul acestui Birou, Cristian BACIU și Ing. Andrei TATULICI, administrează Platforma e-Learning Danubius Online.

”Universitatea ”Danubius” a făcut următorul pas în privința experienței studentului prin implementarea celor mai bune instrumente ce permit un învățământ de înaltă calitate.
Funcționând pe orice sistem de calcul, indiferent de sistemul de operare (Windows, MacOS, Unix), noul instrument Meetings dispune de următoarele facilități: înregistrare și redare sesiune video-conferință, prezentare, desktop sharing, whiteboard, integrated VoIP, Webinars, Video Conferences.

Astfel, partajarea desktop-ului moderatorului sau a oricărui participant din cadrul video-conferinței, partajarea de documente (în format pdf sau orice format Office),  precum și a instrumentelor de comunicare sincronă disponibile devine posibila către toti participanții. Utilizatorii își pot partaja în același timp webcam-urile deoarece nu există nicio limită privind numărul de camere web active simultan.”

Prin implementarea acestui sistem de video-conferință, Universitatea ”Danubius” facilitează și accesul la oferta educațională a studenților străini care doresc să urmeze unul dintre programele de studii de licență sau de masterat în limba engleză precum și conferințele sau întâlnirile de lucru ale membrilor comunității Danubius aflați în țară sau în străinătate.

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

Cursuri gratuite de instruire în managementul afacerilor și marketing pentru angajații intreprinderilor nou înființate. Diplome recunoscute CNFPA

romania SE 210x150

Termen limită pentru înscrieri: 16. 03. 2015

Agentia pentru Dezvoltare Regionala a Regiunii de Dezvoltare Sud-Est (ADR SE) implementeaza, in calitate de lider, proiectul “Dezvoltarea Antreprenoriatului in Regiunile de dezvoltare Sud-Est si Sud-Muntenia – DARSESM”, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa Prioritara 3 “Cresterea adaptabilitatii lucratorilor si a intreprinderilor”, Domeniul Major de Interventie 3.1 “Promovarea culturii antreprenoriale”, ID proiect 149522.

Proiectul DARSESM este implementat In cadrul unui parteneriat format din: ADRSE - Braila; SC BEST EURO FINANCIAL CONSULTING SRL - Bucuresti, Fundatia Culturala “Quo Vadis” - Iasi, SC ACTIV EXPERT CONSULTANTA SI SERVICII SA - Buzau si Asociatia Editorilor din Romania/Bucuresti.

Proiectul DARSESM se deruleaza la nivelul Regiunii de Dezvoltare Sud-Est (judetele Buzau, Vrancea, Braila, Galati, Tulcea si Constanta) si al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia (judetele Ialomita, Calarasi, Giurgiu, Teleorman, Prahova, Arges si Dambovita).

Grupul tinta al proiectului vizeaza un numar de 440 persoane, cu varsta peste 18 ani, care doresc sa initieze o activitate independenta; dintre acestea, 60% sunt persoane apartinand categoriei de varsta 18-25 ani, inmatriculati in invatamantul superior.

Obiectivul general al proiectului il constituie dezvoltarea antreprenoriatului prin imbunatatirea competentelor si abilitatilor antreprenoriale si sprijinirea infiintarii de noi firme, competitive pe piata. Proiectul isi propune sa raspunda presiunilor crescute de competitivitate ale unui mediu economic national si regional in schimbare, prin facilitarea si incurajarea crearii de noi intreprinderi care sa patrunda in sectoare si domenii inovatoare si emergente de activitate.

 

Proiectul vizeaza rezultate concrete, precum: informarea si orientarea in cariera a 440 persoane; formarea profesionala pentru 440 persoane in vederea obtinerii de competente antreprenoriale si pentru initiere in industrii creative; formarea profesionala pentru 110 persoane in domeniul managementului afacerilor si marketingului; infiintarea a 2 centre de sprijin si initiere a afacerilor in Braila si Pitesti si dezvoltarea unui centru deja existent in Buzau; finantarea a 55 intreprinderi nou-create si crearea a 110 locuri de munca, prin implementarea unei scheme de ajutoare si stimulente pentru demararea afacerilor.

Selectie / Recrutare grup tinta:

PDF     Domenii eligibile pentru dezvoltare planuri de afaceri PDF     Informatii constituire grup tinta

Inscrierile in grupul tinta al proiectului se desfasoara in perioada 05.03.2015 – 16.03.2015. Pentru inscrieri, va rugam sa descarcati  Formularul de inscriere si sa-l transmiteti completat la una din adresele de mai jos:

  • Regiunea Sud-Est:
  • Pentru persoanele care isi iau resedinta/domiciliu in judetul Braila:    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Pentru persoanele care isi iau resedinta/domiciliu in judetul Buzau:    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Pentru persoanele care isi iau resedinta/domiciliu in judetul Constanta:    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Pentru persoanele care isi iau resedinta/domiciliu in judetul Galati:    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Pentru persoanele care isi iau resedinta/domiciliu in judetul Tulcea:    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Pentru persoanele care isi iau resedinta/domiciliu in judetul Vrancea:    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Regiunea Sud-Muntenia:
  • Pentru persoanele care isi iau resedinta/domiciliu in judetul Arges:    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Pentru persoanele care isi iau resedinta/domiciliu in judetul Calarasi:    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Pentru persoanele care isi iau resedinta/domiciliu in judetul Dambovita:    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Pentru persoanele care isi iau resedinta/domiciliu in judetul Giurgiu:    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Pentru persoanele care isi iau resedinta/domiciliu in judetul Ialomita:    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Pentru persoanele care isi iau resedinta/domiciliu in judetul Prahova:    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Pentru persoanele care isi iau resedinta/domiciliu in judetul Teleorman:    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

 

 

Citeşte mai departe ...

TÂRG DE JOBURI ”GLOBAL TALENT” - SÂMBĂTĂ, 14 MARTIE, ÎNCEPÂND CU ORA 10.00

AIESECAIESEC și Universitatea ”Danubius” organizează, sâmbătă, 14 martie, începând cu ora 10.00, Târgul de Joburi Global Talent, ocazie perfectă pentru tinerii din Galați și Brăila de a descoperi angajatorul care le oferă jobul perfect sau  de a descoperi viitoarea profesie prin stagii de practică oferite de companiile participante.

Evenimentul are loc la sediul Universității ”Danubius”, Corp A, foaier.

Companiile care doresc să participe la Târgul de Joburi Global Talent au posibilitatea de a prezenta produsele și/ sau serviciile vizitatorilor precum și de a recruta tineri care corespund profilului angajatului potrivit.

Participarea este gratuită. Fiecare angajator participant va dispunde de un stand precum și de posibilități de proiectare în cazul în care doresc să prezinte materiale video.

Pentru înscriere, contactați organizatorii acestui evenimnent, cel târziu până pe data de 12. 03. 2015: Zontea Cătălina: tel. 0757457376; email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

 

DESCĂRCATI INVITATIA AICI

 

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

 

 

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Stai Conectat

captcha  

Sus