Noutati

PROF. UNIV. DR. BENONE PUȘCĂ, PREȘEDINTE AL UNIVERSITĂȚII ”DANUBIUS”, DOCTOR HONORIS CAUSA LA UNIVERSITATEA DE VEST ”VASILE GOLDIȘ” DIN ARAD

DOCTOR H CVineri, 15 mai 2015, în cadrul ceremoniei aniversare a 25 de ani de la înființarea Universității de Vest ”Vasile Goldiș” (UVVG) din Arad, domnul Prof. univ. dr. Benone PUȘCĂ, Președinte al Universității ”Danubius” din Galați a primit cea mai înaltă distincție academică din partea Senatului UVVG -  titlul de DOCTOR HONORIS CAUSA, fiindu-i recunoscute, încă o dată, complexitatea, diversitatea și dificultatea tuturor activităților desfășurate, adunate într-un bilanț remarcabil al parcursului profesional al domnului Prof. univ. dr. Benone PUȘCĂ.

Ceremonia a fost deschisă de către doamna Prof. univ. dr. Coralia Adina COTORACI, Rector al Universității de Vest ”Vasile Goldiș” din Arad:

Sunt deosebit de onorată că, începând de astăzi, vă numărați printre laureații acestui prestigios titlu și că faceți parte din comunitatea noastră academică.

Vă felicit și vă doresc multă sănătate, putere de muncă, multe bucurii și împliniri. Sunt convinsă, totodată, că în anii care vin, vom realiza o rodnică colaborare pentru promovarea activității academice și de cercetare științifică a Universității Danubius din Galați și a Universității de Vest ”Vasile Goldiș” din Arad, într-un parteneriat internațional durabil.”

Onoranta misiune de a prezenta LAUDATIO a revenit doamnei Prof. univ. dr. Verginia VEDINAȘ - Facultatea de Drept - Universitatea din București:

”Participăm, astăzi , la un eveneniment marcant din viața Universității noastre, respectiv la acordarea titlului de DOCTOR HONORIS CAUSA unei ilustre personalități academice și științifice, moment ce reprezintă un înalt grad de reflecție, cel mai mare respect, asumarea admirației asupra valorii academice, în privința laureatului, cât și pentru sporirea prestigiului noii sale Alma Mater din Arad.

În același timp, nu suntem în măsură a separa prestigioasa sa activitate la nivel național sau internațional, pe plan științific sau literar, dar putem afirma că suntem pe deplin încredințați de complexitatea personalității sale multilaterale, de rolul pe care l-a avut și îl are la dezvoltarea învățământului suprior românesc.

Evidențiem, de asemena, profundul spirit al dreptății și echității domniei sale, în diverse domenii, fie politice, juridice sau sociale, îmbinate cu deplină certitudine și în activitățile manageriale universitare sau administrative care, toate laolată i-au dat puterea de a atrage în permanență forțele schimbării în moderniatte, ca factor de echilibru necesar în lumea contemporană.

În concluzie, cu deosebită considerație, apreciem activitatea și personalitatea Președintelui și Rectorului Fondator al Univesității Danubius din Galați, cu multiplele fațete ale acestuia: cea de magistrat, de profesor universitar și de dramaturg și, nu în ultimul rând, de conducător al unor instituții administrative importantede la nivel local și central, implicat în mod permanent în cercetarea științifică, foarte competent, exigent, iubit de studenții săi în cadrul unei universități de top.

Este o mare onoare pentru noi toți că, începând cu ziua de astăzi, în calitate de DOCTOR HONORIS CAUSA, să deveniți membru al comunității noastre academice, având multe de învățat de la dumneavoastră și de la prestigioasa universitate pe care o coordonați.”

medalie de aur

Este o mare onoare pentru mine, deoarece o universitate de prestigiu a României mi-a conferit Titlul de Doctor Honoris Causa. De Arad mă leagă multe amintiri din tinerețe dar, după Revoluție, cea mai frumoasă amintire este prietenia mea cu distinsul Profesor Aurel Ardelean. Am colaborat foarte mult în domeniul cercetării științifice și al activității academice și rezultatele au fost deosebite.” a declarat domnul Prof univ. dr. Benone PUȘCĂ

 

Comunitatea academică Danubius împărtășește cu fondatorul său emoția, bucuria și onoarea primirii Titlului de DOCTOR HONORIS CAUSA al UVVG din Arad.

 

La mulți ani, Universitatea de Vest  ”Vasile Goldis” din Arad!

Felicitări, domnule Președinte - Fondator, Prof. univ. dr. Benone PUȘCĂ!

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

 

Citeşte mai departe ...

RAISE YOUTH VOICE, GALATI!

DIALSâmbătă, 23 mai, ora 14.00, tinerii sunt invitați la evenimentul RAISE YOUTH VOICE GALATI, eveniment organizat de Forumul Tinerilor din România și Asociația Atelierul de Idei în parteneriat cu Universitatea Româno- Americană și Universitatea ”Danubius” din Galați.

 

Forumul Tinerilor din România - www.forumul-tinerilor.ro, membru al Grupului Național de Lucru privind Dialogul Structurat cu TINErii, anunţă existenţa unei Reţele Naţionale de Ambasadori ai Dialogului Structurat, alcătuită din tineri cu vârste între 14 şi 35 de ani.

Forumul a luat ființă la începutul anului 2014 la inițiativa a cinci organizații de tineret (Uniunea Studenților din România, Federația Asociațiilor de Basarabeni din Români, UN Youth România, Asociația Tinerilor Uniți și Romanian Youth Sports Association, ca răspuns la nevoia tinerilor de a-și face vocea auzită în fața decidenților politici, autorităților locale și naționale, mediului de afaceri, partenerilor sociali și întregii societăți civile.

Organizatorii își doresc să realizeze conexiuni puternice cu organizaţiile membre, reţelele de tineri și alte organizații de și pentru tineret, pentru a permite tinerilor să aibă un cuvânt de spus şi să participe la luarea deciziilor care îi afectează.

 

Grupul Național de Lucru își desfășoară activitatea sub coordonarea Ministerului Tineretului și Sportului, în perioada iulie 2014 – decembrie 2015, în cadrul trioului Președințiilor Consiliului Uniunii Europene asigurat de Italia, Letonia și Luxemburg. Actualul trio şi-a stabilit drept prioritate “Împuternicirea tinerilor”, cu accent pus pe accesul tinerilor la drepturi şi sprijinirea participării acestora la viaţa democratică.

În acest sens, Forumul Tinerilor din România organizează numeroase dezbateri cu tinerii, în diverse județe ale țării, pentru a afla problemele reale ale acestora și pentru a centraliza soluțiile și opiniile pe care tinerii le au cu privire la subiectele date. Pentru îndeplinirea acestei misiuni, Forumul lucrează cu echipa națională de Ambasadori ai Dialogului Structurat cu TINErii, extinsă în peste 80% dintre județele României.

Ideea Forumului Tinerilor din România de a crea și coordona o Rețea Națională a Ambasadorilor Dialogului Structurat cu TINErii este prima și singura inițiativă de aceste tip din țara noastră, fiind selectat astfel un grup național de tineri, cu reprezentativitate în toate județele României. Rețeaua este spațiul perfect pentru promovarea responsabilității sociale, a cetățeniei active, a oportunităților de dezvoltare și a implementării de proiecte în parteneriat.

Punctual, rolul fiecărui Ambasador este de a organiza cel puțin o consultare cu tinerii, la nivel local în județul său, în mediul rural și în urban și de a transmite la nivel național probleme identificate și soluțiile propuse. Ambasadorii trebuie să acționeze la nivel local cu scopul de afla ideile și sugestiile tinerilor și nu pentru a le reprezenta oficial interesele în fața autorităților sau pentru a le rezolva problemele. Dialogul Structurat este un prim pas al rezolvării unei probleme, comunicarea plecând de la nivel local, ajungând la nivel central și apoi revenind la nivel local prin intermediul acțiunilor concrete și al politicilor implementate la nivel național sau european.

 

Dialogul Structurat este un instrument folosit pentru ca opinia tinerilor să fie luată înconsiderare în momentul realizării politicilor de tineret la nivelul Uniunii Europene. Pentru a reuși acest lucru, Dialogul Structurat aduce împreună la discuții tinerii și persoanele aflate în poziții decizionale cheie. Mai mult decât atât, Dialogul Structurat implică și segmentul de consultări cu tineri și organizațiile de tineret și este implementat în cicluri de lucru de câte 18 luni, cu o tematică și o prioritate comună, divizată în 3 runde diferite de consultări.

Dialogul Structurat este, totodată, un instrument folosit pentru implicarea activă a tinerilor în dezbaterile și dialogurile politice privind agenda europeană. Este o urmare directă a Cărții Albe a Tineretului și consecință logică a Pactului European pentru Tineret.

 Dialogul Structurat contribuie la implementarea Planului D pentru Democrație, Dialog și Dezbatere al Comisiei Europene.

 

Dezbaterile aduc un plus în dezvoltarea personală și ulterior profesională a tinerilor deoarece:

- le este facilitat accesul la informație, prin prezentarea unor oportunități  dar și a unor realități curente;

- le este oferită  ocazia de a se implica la rândul lor în Rețeaua de Ambasadori, alături de ambasadorul din Județul lor;

- sunt puși în dezbatere directă cu reprezentanți ai autorităților locale.

De asemenea, organizatorii încurajează parteneriatele și comunicare organizațională la nivel local, pentru ca tinerii să se implice activ în comunitate și să genereze impact.

 

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

 

 

 

 

 

Citeşte mai departe ...

„EURES – MOBILITATEA FORȚEI DE MUNCĂ ÎN UNIUNEA EUROPEANĂ’’

euresUniversitatea "Danubius" și AJOFM Galați au deosebita plăcere de a vă invita să participaţi la seminarul

 „EURES – MOBILITATEA FORȚEI DE MUNCĂ ÎN UNIUNEA EUROPEANĂ’’

Universitatea "Danubius" în colaborare cu AJOFM Galați organizează în data de 14 mai 2015 un seminar cu tema „EURES – mobilitatea forței de muncă în Uniunea Europeană’’.

Evenimentul se va desfăşura în sala B12 începând cu ora 14:00, la Universitatea "Danubius".

Acțiunea vine în sprijinul studenților, absolvenților, persoanelor interesate de oportunități de angajare în Europa.

Rețeaua EURES oferă informații, recomandări și servicii de recrutare/plasare (candidat/loc de muncă potrivit) în beneficiul lucrătorilor, angajaților și al oricărui cetățean care dorește să beneficieze de libera circulație a persoanelor.

Pentru detalii contactaţi Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră al Universităţii "Danubius"

Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Tel: 0372361200

Citeşte mai departe ...

Universitatea „Danubius” din Galaţi scoate la concurs posturi didactice vacante 2015

Danubius 2

Universitatea „Danubius” din Galaţi scoate la concurs posturi didactice vacante în conformitate cu prevederile Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, ale H.G. nr. 457/2011 privind aprobarea Metodologiei – cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior şi a prezentei Metodologii.

Dosarul de concurs este constituit de către candidat şi se depune la Universitatea „Danubius” din Galaţi, Bulevardul Galaţi Nr. 3, Biroul Resurse Umane, între orele 9.00-15.00, în perioada 28 aprilie 2015 – 15 iunie 2015.

Toate informaţiile privind calendarul şi condiţiile de organizare a concursurilor pot fi găsite aici, precum şi pe site-ul web specializat al M.E.C.S., la adresa http://jobs.edu.ro/cauta.php.

Concursurile se vor desfăşura la sediile facultăţilor cu respectarea termenului de înscriere din acest anunţ şi a termenelor legale de desfăşurare a probelor de concurs care vor fi făcute publice pe site-ul web al universităţii şi pe site-ul web al concursului asigurat de M.E.C.S.

Lista posturi didactice la concurs 2014-2015 Semestrul II

Calendarul concursului pentru ocuparea posturilor didactice vacante 2015

Metodologie de concurs U.D.G. 2014

Comisiile de concurs pentru posturile didactice

Actele necesare la dosarul de înscriere la concurs

Cerere înscriere concurs posturi didactice

Coperta dosarului de înscriere la concurs

Declarație incompatibilitate concursuri Legea-nr.-1-din-2011

Fisa standarde minimale conferentiar St. Ec. Danubius

Fisa standarde minimale profesor Drept Danubius

Anunt privind desfasurare concurs  la Facultatea de Stiinte Economice iulie 2015


FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE

Departamentul de finanțe și administrarea afacerilor

Conferențiar, poziţia 18, disciplinele: Finanțe publice, Finanțele instituțiilor publice;

Candidat : Nuţă Alina-Cristina

CV.   

Fisa de verificare

Lista de lucrari

Conferențiar, poziţia 19, disciplinele: Piețe de capital, Fiscalitate;

Candidat : Nicolau Mihaela

CV.

Fisa de verificare

Lista de lucrari

Conferențiar, poziţia 20, disciplinele: Contabilitate în comerț și turism, Contabilitate aprofundată și fiscală, Contabilitate financiară I, Contabilitate financiară II;

Candidat : Nuţă Florian-Marcel

CV.

Fisa de verificare

Lista de lucrari

Anunt privind desfasurare concurs  la Facultatea de Stiinte Economice iulie 2015

Rezultate finale privind desfășurarea concursului Facultatea de Științe Economice iulie 2015


FACULTATEA DE DREPT

Departamentul de drept public și drept privat

Profesor, poziţia 6, disciplinele: Drept internațional public – I, Drept internațional public – II, Imunitatea de jurisdicție în dreptul diplomatic și consular;

Candidat : Maftei Jana

CV.

Fisa de verificare

Lista de lucrari

Profesor, poziția 7, disciplinele: Dreptul familiei, Drept internațional privat.

Candidat : Lupşan Gabriela

CV.

Fisa de verificare

Lista de lucrari

Anunt privind desfasurare concurs  la Facultatea de Drept iulie 2015

Rezultate finale privind desfășurarea concursului Facultatea de Drept iulie 2015


 

 

 

 

 

 

 

Citeşte mai departe ...

15 MAI – ZIUA PORȚILOR DESCHISE LA UNIVERSITATEA ”DANUBIUS”

Ziua Portilor Deschise copyVineri, 15 mai, 2015, Universitatea « Danubius" îşi deschide porţile pentru toţi cei interesaţi de oportunităţile în carieră oferite de programele de studii ale acestei instituţii de învăţământ superior.


PROGRAM:

11.00 ZIUA CARIEREI – DEZBATERE - ACCES LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL SUPERIOR DIN SUA

AULA MAGNA

Keyspeaker:

PROF. STEVE O. MICHAEL - Executive Vice President & Provost Charles Drew University of Medicine & Science President, AGAUC, USASTEVE O MICHAEL

Organizatori: Liceul Tehnologic Transporturi Căi Ferate și Universitatea ”Danubius”

12.00 – TURUL UNIVERSITĂȚII ”DANUBIUS”

Cadrele didactice, studenţii danubieni precum şi întreg personalul Universităţii « Danubius » sunt pregătiţi pentru oaspeții speciali care vor descoperi, în cadrul turului campusului universitar Danubius, facilităţile de studiu pornind de la sălile de curs şi de seminar, laboratoarele de informatică, clinică juridică, media, limbi străine, criminalistică şi până la interacţiunea cu profesorii din cadrul Facultăţii de Drept, Facultăţii de Ştiinţe Economice şi Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Internaţionale.

Ziua Porţilor Deschise aşteaptă şi vizitatori interesaţi de programele de masterat, unele cu predare în limba engleză: Drept şi Administraţie Publică Europeană, Dreptul Uniunii Europene, Ştiinţe Penale, Management Financiar Public şi Privat, Gestiunea Financiară a Afacerilor în Spaţiul European, Managementul Afacerilor în Comerţ şi Turism (şi cu predare în limba engleză), Audit şi Control Public şi Privat, Managementul Bioeconomiei în Contextul Creşterii Durabile, Shipping International Trade and Finance.
De asemenea, vor fi prezentate facilităţile oferite de cele patru programe postuniversitare de formare şi dezvoltare profesională continuă înfiinţate în cadrul Facultăţii de Drept, în colaborare cu Centrul de Formare Profesională al Universităţii "Danubius": PROTECTIA JURIDICĂ A COPILULUI ; INSTITUŢII DE DREPTUL FAMILIEI ŞI ACTE DE STARE CIVIL ; MECANISME JURIDICE PENTRU O ADMINISTRAŢIE PERFORMANTĂ ; INFRACŢIUNI PREVĂZUTE IN LEGI SPECIALE.

ŞCOALA POSTLICEALĂ DANUBIUS este pregătită pentru vizitatori pentru a prezenta cele două specializări de profil economic: AGENT TURISM-GHID, la forma de învăţământ de zi, nivelul 3 avansat, durata studiilor 2 ani şi ASISTENT DE GESTIUNE ÎN ACTIVITATEA DE CAZARE ŞI ALIMENTAŢIE, , la forma de învăţământ de zi, nivelul 3 avansat, durata studiilor 2 ani.

De asemenea, liceenii vor afla informații și despre specializarea ASISTENT MEDICAL GENERALIST (autorizată) din cadrul Școlii Postliceale „Danubius” unde absolvenţii de liceu, cu sau fără diplomă de Bacalaureat, se pot înscrie, începând cu luna iulie. 

Durata studiilor este de 3 ani, perioadă în care Universitatea “Danubius”  asigură cursanţilor care doresc să promoveze Bacalaureatul, pregătire gratuită la disciplinele de bază ale acestui examen.

13.30 MECI DE FOTBAL – STUDENȚI VS. PROFESORIsigla fotbal

Vizitatorii au ocazia să își aleagă galeria din care doresc să facă parte pentru a susține studenții sau profesorii.
Programul Zilei Porţilor se încheie pentru liceenii prezenţi, cu extragerea realizată în cadrul Tombolei organizate doar pentru ei, premiul constând într-o Tabletă. FOARTE IMPORTANT: ÎN TOMBOLĂ VOR INTRA DOAR LICEENII CARE PARTICIPĂ LA ÎNTREG PROGRAMUL ZILEI PORȚILOR DESCHISE.


Vă aşteptăm!

 

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

ZIUA INTERNAȚIONALĂ A ASISTENTULUI MEDICAL

asist12 mai

SIMPOZION

ASISTENțII MEDICALI, O FORță PENTRU SCHIMBARE: INGRIJIRI EFICIENTE șI COSTURI RENTABILE"

ORA 10.00, SALA SENATULUI, UNIVERSITATEA ”DANUBIUS”, GALAȚI

 

Asociația Smurd Galați și Școala Postliceală ”Danubius” organizează, cu ocazia Zilei Internaționale a Asistentului Medical, Simpozionul cu tema: Asistenții medicali, o forță pentru schimbare: îngrijiri eficiente și costuri rentabile.

Invitații speciali ai acestui eveniment sunt: Prof. univ.dr Benone Pușcă, Președinte Fondator al Universității ”Danubius” din Galați; Conf. univ.dr. Andy Corneliu Pușcă, Rector al Universității ”Danubius”; Dr. ing. Costică Voicu, Director General al Parcului Industrial Galați; Lect. uni. dr. Gheorghe Ștefan, Director al Școlii Postliceale ”Danubius”; Prep. univ. drd. Artimof Daniela, Președinte O.A.M.G.M.A.M.R. Galați și Conf. univ. dr. Coriolan Păunescu, scriitor, consilier al Președintelui Universității ”Danubius”.

La acest eveniment vor participa specialiști din cadrul sistemului de sănătate care vor dezbate aspecte deosebit de importante, astfel: Doina Nazarie, as. medical principal, secția UPU/SMURD, Sp. Clinic de Urgență Galați - Rolul asistentei medicale în îngrijirile acordate pacienților cu afecțiuni cardiac; Cristina Dumitrașcu, asistent medical principal, șef secție Obstetrică Ginecologie I, Sp. Clinic de Urgență ”Sf, Apostol Andrei” Galați- Rolul moașei în îngrijirile acordate gravidei; Florentina Cara, as. Medical principal, compartimentul epidemiologic, DSP, Sp. Clinic de Urgență Galați - Rolul asistentei medicale în educația pentru sănătate; Prof. Sorin Grecu - Rolul profesorului de educație fizică în promovarea sănătății; Camelia Scutaru, as. medical principal, secția UPU/SMURD, compartiment Radiologie, Sp. Clinic de Urgență Galați - Rolul asistenților medicali în tratarea pacienților cu oboseală cronică; Mariana Kocsis, as. medical principal, specializată în nutriție și biorezonanță, Silver Pal Manager la Calivita Internațional - Rolul asistenților medicali în îngrijirea pacienților cu HTA;Iasmina Iosimovici , as. medical principal generalist, Cabinet Medical Individual - Rolul asistentului medical din dispensar; Camelia Gheorghiu, as. medical principal, șef de secție, Sp. Clinic de Urgență Galați - Rolul asistentului medical în îngrijirea pacienților cu hepatită; Elena Gheorghiță, as. med. princip., secția Diabet și Boli de Nutriție, Sp. Clinic de Urgență Galați - Rolul asistentului medical în îngrijirea pacienților supraponderali; Mirela Stănescu, as. șef unitate, Sp. De Pneumoftiziologie Galați - Rolul asistentului medical în tratarea pacienților cu afecțiunibale aparatului respirator.

 

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

SELECTIE EVALUATOR EXTERN

career

Universitatea „DANUBIUS” din Galați, în calitate de achizitor, cu sediul în B-dul Galaţi nr. 3, cod poştal 800654, anunță organizarea selecției prin achiziție publica a unui evaluator extern, persoană fizică autorizată sau persoană juridică (firmă sau organizație nonguvernamentală) care să realizeze evaluarea software-ului de orientare în carieră CAREER4U, software creat în cadrul proiectului “Orientare Digitală: Software de consultanță personalizată în plasarea pe piața muncii și dezvoltarea carierei profesionale” - Proiectul nr. 2013-1-RO1-LEO05-28768, cofinanțat din Programul de Învățare pe Tot Parcursul Vieții, Programul Sectorial Leonardo da Vinci, Transfer de Inovaţie.

 

Obiectivul activității:

Evaluarea din punct de vedere tehnic a platformei CAREER4U și întocmirea unui raport de evaluare externă obiectivă a caracteristicilor acesteia în urma feedback-ului primit de la subiecții testării. Raportul va cuprinde sugestii de îmbunătățire a platformei în conformitate cu aspectele semnalate de utilizatorii participanți la testare.

Produsele proiectului (care vor fi evaluate) sunt:

-          Software-ul CAREER4U şi baza de date cu profilele ocupaţionale

-          Feedback-ul primit de la utilizatorii care au participat la testările realizate de 4 parteneri din proiect: AJOFM Bistrița Năsăud, Universitatea Româno-Americană din București, Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu și Universitatea „Danubius” din Galați.

Descrierea activității desfășurate

-          Analiza platformei/software-ului din cadrul proiectului menționat mai sus privind funcţionalitatea sa, caracteristicile sale şi adaptabilitatea lui la contextul național și la cerințele de pe piața muncii.

-          Prelucrarea chestionarelor aplicate participanților la testare și analizarea problemelor ridicate de utilizatorii participanți (elevi, studenţi, şomeri, respectiv consilieri de orientare).

-          Derularea altor activități – aplicarea de chestionare, realizarea de interviuri, prezentarea unor studii de caz etc. – considerate necesare pentru atingerea obiectivului

-          Elaborarea unui raport de evaluare care va include sugestii pentru îmbunătățirea platformei. Raportul va fi elaborat în limba română şi va fi înaintat către managerul de proiect.

Durata activității

30 de zile, din care 20 de zile de lucru pentru partenerii care au realizat testarea platformei

(4 parteneri x5 zile = 20 zile)

18 mai –26 iunie 2015. 26 iunie 2015 este data de predare a raportului de evaluare externă.

Valoarea contractului

Valoarea estimată a serviciilor ce fac obiectul prezentei achiziții este de 8938,4 lei (TVA inclus). Procedura de achiziție va fi finalizată prin încheierea unui contract de prestări servicii.

Criterii generale

Experiență de minim 5 ani în activități de consiliere și orientare în carieră.

Criterii de selecție

  1. Experiența în activităţi de evaluare, inclusiv experienţa în evaluarea proiectelor europene – 40% din punctajul final
  2. Prețul serviciului – 60% din punctajul final

           Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare:oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic cu factorii de evaluare stabiliți la criteriul de selecție.

 

Modalitatea de obținere a documentației: documentația de atribuire este gratuită și poate fi obținută prin transmiterea unei solicitări la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Operatorii economici sau persoanele interesate pot transmite ofertele la următoarea adresă: Galați, B-dul Galați nr 3, cod poștal 800654, până la data de 14.05.2015 ora 12.00

Ofertele primite până la data limita vor fi deschise pentru a fi evaluate la data de 14.05.2015 ora 14.00

Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să ne contactaţi la adresa menţionată mai sus sau prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la numărul de telefon 0741512307, persoană de contact Carmen TEODORAȘCU.

Data publicării 07.05.2015

Citeşte mai departe ...

International Workcamp, Republica Coreea

KNCUTinerii, cu vârste curinse între 18- 30 de ani, implicați activ în proiecte ale comunităților locale și care doresc să stimuleze schimbări sociale pozitive, lucrul cu copiii, conservarea siturilor, sistemele ecologice și culturale etc., au șansa de a participa la ediția 2015 a KNCU International Workcamp.

 

Evenimentul se va desfășura în perioada 14- 27 iulie în Republica Coreea - Jeju-do și în perioada 21 iulie- 3 august - Muan-gun și Tongyoung-si.

 

Comisia Națională a Republicii Coreea pentru UNESCO (KNCU) este organizatorul Internațional Workcamp, eveniment care vizează consolidarea Educației pentru Dezvoltare Durabilă (EDD) și încurajarea participării tinerilor la activități de voluntariat, în sprijinul comunităților locale.

 

Informațiile generale și formularul de aplicare pot fi descărcate de la următoarea adresă web: http://www.cnr-unesco.ro/ro/stire.php?id=441

Formularul de aplicare trebuie trimis până pe data de 25 mai 2015 la următoarea adresă de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

 

Succes!

 

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

 

 

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Stai Conectat

captcha  

Sus