Noutăţi

UNIVERSITATEA ”DANUBIUS”, LA CEAS ANIVERSAR

z primaAstăzi, 15 februarie 2018, comunitatea academică Danubius este în sărbătoare. Sărbătoare dedicată omului Benone PUȘCĂ, cel care s-a născut în această zi și care a avut visul realizării a ”ceva” măreț. Și a realizat. O universitate care, astăzi, îl răsplătește, prin oameni și prin fapte, îi acordă întreaga recunoștință și deplină recunoaștere a calității de Fondator, de vizionar, de reformator al istoriei culturii gălățene, prin transformarea Galațiului într-un oraș universitar.

Ceremonia aniversară a „omului căruia îi datorează nu doar un parcurs minunat, ci întreaga sa viață, un om cu care a rezonat ceas de ceas la bucuriile și tristețile sale”, a fost deschisă de către Rectorul Universității ”Danubius”, Conf. univ. dr. Andy PUȘCĂ,.

z sala copyZiua Fondatorului Prof. univ. dr. Benone PUȘCĂ, o zi care, prin voința comunității academice Danubius, a devenit și ziua Universității ”Danubius”, înseamnă bilanțul anual al performanței, al   excelenței. Aniversarea celor 26 de ani de la înființare a fost un nou prilej pentru conducerea acestei universități de a mulțumi tuturor membrilor acestei comunități universitare, oameni care contribuie neîncetat la creșterea prestigiului Universității Danubius.

Doamna av. Conf. univ. dr. Ana CĂLIN , vechi prieten și colaborator al domnului Președinte Prof. univ. dr. Benone PUȘCĂ, a fost invitatul special al acestei aniversări. Domnia sa a destins auditoriul cu fragmente emoționante din povestea înfăptuirii Universității ”Danubius”, o poveste pe care o cunoaște foarte bine deoarece cariera didactică a doamnei Av. Conf. univ. dr. Ana CĂLIN se identifică cu Facultatea de Drept a Universității ”Danubius”.

În încheierea acestui eveniment, domnul Președinte Prof. univ. dr. Benone PUȘCĂ a oferit diplome de excelență unor membri ai comunității academice Danubius, în semn de respect pentru loialitatea față de această instituție de învățământ superior și pentru întreaga activitate desfășurată.

Fondatorul Universităţii „Danubius” a mulțumit și studentilor, absolvenților dar şi reprezentanţilor administraţiei publice locale prezenți la aceast eveniment deosebit.

”Vă las vouă ceva din viața mea, nu ca testament, ci ca argument de a trăi frumos. Trebuie să învățați, să fiți pregătiți și veți reuși. Oriunde, dacă vrei cu adevărat să faci ceva reușești! Viitorul vă aparține și vouă!” – Prof. univ. dr. Benone PUȘCĂ, citat din cartea ”Împlinirea unui vis. Universitatea ”Danubius”.

 

GALERIE FOTO

 

La mulți ani, domnule Președinte!

La multi ani, Danubius!

 

 

Purtator de cuvant, Universitatea Danubius,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

WORKSHOP CU TEMA: STOP CONFLICTELOR!

poza conflictDoamna Gabriela CHIRIAC, Coach certificat Noble Manhattan, UK; Formator certificat CNFPA; Facilitator programe Speaker Elite & Persuasion EliteFocus Elite si Speakers MAstery Bootcamp marca Andy Szekely, vă invită sâmbătă, 17 februarie, în intervalul orar 10.00- 18.00, Clubul Seniorilor, Universitatea ,,Danubius,, la un workshop de o zi în cadrul căruia, potrivit declarației domniei sale: ”vom avea ocazia,  împreună, să explorăm și să facem cunoștință cu tipurile de personalități umane, tipuri de comportamente, jocurile psihologice si cum sa le gestionăm”.

Participanții vor avea ocazia de a descoperi cum să evite stresul în discuțiile cu ceilalți, pierderea contractelor sau clienților din cauza nedepistării canalului de comunicare potrivit, îmbolnăvirea cauzată de frustrări, consumul de energie, timp și bani în parteneriate neprofitabile, scăderea stimei de sine.

Amfitrionul acestui eveniment, doamna Gabriela CHIRIAC, propune participanților o zi în care vor descoperi starea de bine, liniștea, bucuria de a discuta, de a deveni cel mai bun negociator.

Taxa de participare este de 470 lei/ persoană (inclusiv bonusuri - o sesiune de coaching de 30 de minute în luna martie-aprilie).

! O carte cadou scrisă de către Gabriela CHIRIAC - Cele 9 învățături pe drumul spre obiectiv!


! Înscrierea într-o comunitate de dezvoltare personal!


10 % reducere la orice curs creat de care Gabriela CHIRIAC on-line sau off-line în anul 2018


IMPORTANT!

LICEENII AU PARTICIPARE GRATUITĂ!

STUDENȚII POT PARTICIPA CU UN TARIF DE 50 LEI/PERSOANĂ FĂRĂ SĂ BENEFICIEZE DE BONUSURI.

ANGAJATII UNIVERSITATII ,,DANUBIUS,, POT PARTICIPA GRATUIT!!!

 

Inscrieri - https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf4QtW2uGG253L_9kz1W4nxRsGgWCXsTtcI7QIC3X872EAyDA/viewform

 

Pentru detalii, contctați: 0756 707965 sau mail:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

 

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

54 DE POVEȘTI DE SUCCES ALE SPECIALIȘTILOR ÎN COMUNICARE AU REDESCHIS CURSURILE STUDENȚILOR FACULTĂȚII DE COMUNICARE ȘI RELAȚII INTERNAȚIONALE

The Golden Book of Romanian Public Relations”

Studenții Facultății de Comunicare și Relații Internaționale, specializarea Comunicare și Relații Publice au început semestrul al II-lea cu relatarea unor experiențe practice de succes despre viitoarea lor profesie, povești descrise în cartea The Golden Book of Romanian Public Relations.

POZA CARTE 2 copyPrin bunăvoința doamnei Dana Oancea, PR România și a partenerilor lor MC Donald s România, două volume au fost donate bibliotecii Universității ”Danubius” din Galați.

Imediat ce a sunat clopoțelul pentru începerea cursurilor, studenții specializării Comunicare și Relații Publice au început să răsfoiască paginile valoroase ale ”cărții de aur” curioși să afle despre cei 15 ani de practică a relațiilor publice în România și despre reperele industriei de relații publice văzute prin ochii a 54 de practicieni în domeniu și a profesorului emerit din cadrul Universității Maryland, SUA, James Grunig.

În cadrul mini-lansării de carte organizate în biblioteca universității, Lect.univ.dr. Daniela Tănase Popa, Decanul Facultății de Comunicare și Relații Internaționale le-a mărturisit studenților:

”Este pentru prima dată când practica relațiilor publice din România și-a făcut loc consistent printre paginile unui volum în domeniu. Lecturându-l veți putea simți emoția acestor 54 de practicieni care și-au dedicat creativitatea, originalitatea și pasiunea în campanii premiate la nivel internațional. Este o carte care mustește de inspirație pentru voi ca viitori practicieni și vă poate ajuta în alegerea căii pe care o veți urma: comunicare corporatistă, comunicare de brand, comunicare de criză, comunicare internă, comunicare financiară, comunicare în domeniul public, digital PR, social media etc. ”

Conducerea acestei facultăți mulțumește doamnei Dana Oancea, editorul coordonator al volumului The Golden Book of Romanian Public Relations, omul care s-a gândit la viitorul acestei profesii: ”Transferul de cunoștințe și valori către noul val de profesioniști în comunicare mi se pare un gest de respect pentru parcursul acestei profesii” (prefață, Dana Oancea).

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

CADRELE DIDACTICE SI STUDENTII SUNT INVITATI LA O NOUA SELECTIE PENTRU MOBILITATI ERASMUS+

AFIS ERASMUS 9 FEBEchipa Erasmus+ a Universităţii ”Danubius” a pregătit o listă impresionantă cu universități din țări membre ale Programului Erasmus+, universități la care sunt așteptați, deopotrivă,  cadre didactice pentru a împărtăși  experiența academică și pentru  a face schimb de bune practici cu omologii lor din străinătate cât și studenți care pot studia pentru o anumită perioadă de timp la aceste universități.

Asadar, cadrele didactice și studenții danubieni  care doresc să beneficieze de o bursa de predare/ studiu/ plasament în străinătate, de o experiență care contribuie la  dezvoltarea profesională, la posibilitatea aprofundării și a învățării unei limbi străine, la stimularea dobândirii unor competențe interculturale și acumularea de informații de specialitate, sunt așteptați să își depună candidaturile până vineri, 9 februarie, conform indicațiilor din comunicatul transmis de Biroul ERASMUS+:

 

 

 BURSE DE PREDARE ERASMUS+ - CADRE DIDACTICE

 

 BURSE DE STUDIU ȘI DE PLASAMENT ERASMUS + - STUDENTI

 

Mult succes candidatilor!

 

Purtător de cuvânt - Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

 

 

Citeşte mai departe ...

INIȚIATIVE PALPABILE PENTRU SALVGARDAREA TRANSPORTULUI NAVAL! CONCLUZIILE MESEI ROTUNDE LA CARE AU PARTICIPAT MEDIUL ACADEMIC, AUTORITĂȚI NAVALE, ARMATORI ȘI OPERATORI

tha explicaLegislație lacunară, infrastructură deficitară, taxe nejustificat de mari impuse de către autoritățile navale, problemele flotei românești și multe alte probleme de interes major pentru domeniul transportului naval al României au fost discutate aprins de către reprezentanți ai mediului academic, ai autorităților publice, autorităților navale, armatorilor și operatorilor în acest domeniu în contextul special creat de către Facultatea de Științe Economice a Universității ”Danubius” respectiv, masa rotundă cu tema Developing and Running Successful Shipping Businesses” , eveniment care a avut loc vineri, 19 ianuarie 2018, la sediul Universității Danubius.

tha puscaciuGazdele acestui eveniment, Lect. univ. dr. Mădălina BĂLĂU – coordonator al programului de master Shipping International Trade and Finance,și colegii săi, domnul Prof. univ. dr. Florin Dan PUȘCACIU și doamna Prof. univ. dr. Viorica PUȘCACIU, profesioniști cu expertiză practică și științifică valoroasă în domeniul transportului naval, au organizat acest eveniment cu scopul de a lansa o nouă provocare participanților în sensul de a evidenția principalele neajunsuri ale practicii în domeniul transportului naval și, punctual, ale componentelor acestuia: cea maritimă și fluvială și de a stabili o strategie comună a mediului academic, autorităților navale, instituțiilor publice locale, a armatorilor și operatorilor navali care să fie sonoră la nivelul administrației centrale.

Deschiderea dezbaterilor a fost precedată de intervenția domnului Conf. univ. dr. Andy Corneliu PUȘCĂ, Rector al Universității ”Danubius”, care a familiarizat publicul cu exemple de fapte și oameni prin care s-a construit, treptat, profilul international, antreprenorial, open și online al universității – gazdă, profil perfect adaptat realității pieței muncii și dinamicii complexe a diferitelor sectoare de activitate , exemplificând rolul activ pe care îl joacă această instituție de învățământ superior și în domeniul transportului naval, prin derularea unicului program de master din România Shipping International Trade and Finance dar și prin calitatea de initiator al Clusterului naval- rezultat al unui proiect european.

Prezența renumitului Profesor dr. Eleftherios THALASSINOS, membru al Scolii de Studii Industriale și Maritime – Departamentul de Studii Maritime din cadrul Universității din Piraeus, Grecia, cu o experiență de peste 30 de ani în mediul academic și cu o expertiză impresionantă în domeniul Shipping, a certificat importanța acestei întruniri care a depășit stadiul unor discuții aride și a creionat adevărate initiative ”de atac” considerate esențiale pentru soluționarea multor probleme ridicate cu acest prilej. Domnul Profesor a răspuns provocării lansate de către domna Dr. Alina RĂILEANU, Director al Danubius International Business School (DIBS)de a prezenta ultimele tendinte în domeniul Shippingului international.

tha antistescu romnav saToate intervențiile celor prezenți au fost punctuale, referindu-se concret la aspecte sensibile înregistrate în domeniului naval, aspecte asupra cărora se impune o intervenție urgentă din partea oficialităților locale, regionale și naționale, instituții care, potrivit domnului Gheorghe ANTISTESCU – Director General ROMNAV S.A, ”ating apa” și trebuie să devină susținători ai armatorilor și portuarilor.

Subiectul celei mai lungi autostrade a României, Dunărea, a monopolizat dezbaterile din cadrul acestui eveniment, punându-se accent pe complexitatea problemelor înregistrate la nivelul fluviului, în special de către navigatori.

Rămânănd în același regitru, domnul Gheorghe ANTISTESCU – Director General ROMNAV S.A, a criticat legislația României în domeniul transportului naval, subliniind eronata armonizare dintre maritim și fluvial la nivel legislativ, nivelul exagerat al taxelor portuare pe care trebuie să le suporte armatorul, necesitatea atragerii de fonduri în această zonă, realizarea unor regularizări, precum și alte chestiuni de fisură cu care se confruntă activitatea de transport pe fluviu.

tha Carmen TanaseIneficiența studiilor în domeniul transportului naval rămase fără transpunere practică a fost argumentat invocată de către doamna Carmen COSTACHE, Director General Adj. al APDM, domnia sa considerând că este important să se treacă la fapte, prin adoptarea politicii pașilor mărunți, prin stabilirea unor strategii pe termen scurt, mediu și lung și prin realizarea unor acțiuni concrete și imediate. De asemenea, doamna Carmen COSTACHE a invocat efectele negative asupra transportului naval resimțite prin lipsa unei Strategii coerente a României pe transporturi.

tha placheta copyLa finalul evenimentului, Conf. univ. dr. Andy Corneliu PUȘCĂ, a acordat invitatului special, domnului Prof. dr. Eleftherios THALASSINOS, Doctor Honoris Causa al Universității ”Danubius”, o plachetă în semn de apreciere a implicării deosebite în dezvoltarea internațională a studiilor maritime și pentru deschiderea manifestată în colaborarea dintre cele două instituții de învățământ superior la nivel științific.

Au participat la acest eveniment:  Carmen COSTACHE – Director General Adjunct APDM; d.na Gabriela BRĂGĂU – Consiliul Județean Brăila; dl. Gheorghe ANTISTESCU – Director General ROMNAV S.A.; dl.ing. Corneliu CARP – Administrația Fluvială a Dunării de Jos R.A. Galați; dl. Leonard Lucian COTIGA - Director Executiv al Asociatiei Armatorilor si Operatorilor Portuari Fluviali din Romania (AAOPFR); dl. Fakhouri HAMMED MOAD – Director General ARUAMAR SHIPPING SRL; dl. Eugen FRUNZĂ – Director General NAVLOMAR SHIPPING Galați.

 

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

NOI TENDINȚE ȘI OPORTUNITĂȚI DE AFACERI ÎN DOMENIUL INDUSTRIEI MARITIME DEZBĂTUTE ÎMPREUNĂ CU RENUMITUL PROFESOR UNIVERSITAR ELEFTHERIOS THALASSINOS

AFIS SHIPPING

MASA ROTUNDĂ CU TEMA „DEVELOPING AND RUNNING SUCCESSFUL SHIPPING BUSINESSES”

 

Veritabil brand al educației superioare și al cercetării științifice în domeniul științelor economice, domnul Prof. dr. Eleftherios THALASSINOS, membru al Scolii de Studii Industriale și Maritime – Departamentul de Studii Maritime din cadrul Universității din Piraeus, Grecia, va împărtăși tuturor celor interesați de domeniul maritim aspecte relevante și recente desprinse din experiența științifică a domniei sale.

 

La masa rotunda cu tema „Developing and Running Successful Shipping Businesses” ce se va desfăşura vineri, 19 ianuarie 2018, ora 11.00, în Sala Senatului a Universității Danubius”, sunt așteptate intervenții valoroase ale practicienilor din domeniul maritim și ale cercetătorilor danubieni, profesori sau masteranzi ai unicului program de studii universitare de master Shipping International Trade and Finance, fiind ocazia perfecta pentru a transpune preocupările comune ale participanților atât în proiecte de cercetare - dezvoltare cât și în programe de formare performante.

 

Agenda evenimentului:

11:00 – 11:15 Mesaje de bun-venit

11:15 – 13:00 Dezbateri pe tema „Developing and Running Successful Shipping Businesses”

13:00 – 13:30 Masa de prânz și networking

 

Parte din comunitatea academică Danubius, Doctor Honoris Causa al Universității ”Danubius”, domnul Prof. dr. Eleftherios THALASSINOS, a jucat un rol deosebit de important nu doar pentru această universitate ci pentru întreaga comunitate gălățeană, alăturându-se, în urmă cu 5 ani, în calitate de manager al Departamentului de Studii Maritime al Universităţii Piraeus din Grecia, Facultății de Științe Economice a Universităţii “Danubius” în demersul de a înfiinţa singurul program de master din România: Shipping International Trade and Finance.

 

Vom reveni cu rezultatele acestui eveniment.

 

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

 

Citeşte mai departe ...

IMPORTANT PENTRU SPECIALIȘTI SAU EXPERȚI ÎN ACHIZIȚII PUBLICE! INCEP INSCRIERILE LA PROGRAMUL POSTUNIVERSITAR DREPTUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE

POZA ACHIZITIIFuncționarii publici precum și alte categorii profesionale care doresc să se specializeze în domeniul achizițiilor publice se pot înscrie , până pe data de 28 februarie, la programul postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă DREPTUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE.

Cursurile încep pe data de 1 martie  si au o durată de 184 de ore parcurse de către cursanți după- amiaza, începând cu orele 16.00.

Examenul de certificare pentru cei care se înscriu până la data menționată va avea loc în luna mai, 2018.

Disciplinele studiate în cadrul acestui program de studii postuniversitare sunt propuse de specialiști practicieni din domeniul achizițiilor publice, fiind considerate de maxim interes pentru cei care își desfășoară activitatea în domeniul achizițiilor publice sau care intenționează să se orienteze către acest domeniu.

În cele aproximativ două luni ale acestui program postuniversitar, vor fi parcurse următoarele discipline:

  1. Reglementările achizițiilor publice/ sectoriale/ succesiuni
  2. Contractele de achiziții publice. Implementarea contractelor
  3. Funcția publică și conflictul de interese
  4. Corecțiile financiare
  5. Soluționarea litigiilor în domeniul achizițiilor
  6. Frauda în domeniul achizițiilor publice

Taxa de studii este de 1725 de Ron - (75 Ron/ credit, programul având 23 de credite).

În cadrul Facultății de Drept a Universității ”Danubius” există și alte programe de studii postuniversitare în domeniul drept:

PROTECȚIA JURIDICĂ A COPILULUI

MECANISME JURIDICE PENTRU O ADMINISTRAȚIE PERFORMANTĂ

INSTITUȚII DE DREPTUL FAMILIEI ȘI ACTE DE STARE CIVILĂ

INFRACTIUNI PREVĂZUTE IN LEGI SPECIALE

Succes!

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

NOI OPORTUNITĂȚI DE BURSE ERASMUS+ PENTRU STUDENȚII DANUBIENI! SELECTIA ARE LOC PE DATA DE 17 IANUARIE!

afisDragi studenti,

Universitatea „Danubius” organizează o noua selecție a studenților care vor beneficia de burse Erasmus+ de studiu sau plasament în anul universitar 2017-2018.

Prin intermediul programului Erasmus+, studenții selectați pot studia un semestru/ un an universitar sau pot desfășura mobilități de plasament la una dintre instituțiile membre ale Programului Erasmus+ din Europa, sau, în cazul mobilităților de plasament, la o companie eligibilă.

Beneficiile unei experiențe Erasmus+

Experiența dobândită facilitează angajarea și dezvoltarea carierei, oferă posibilitatea aprofundării și a învățării unei limbi străine, stimulează dobândirea unor competențe interculturale și acumularea de informații de specialitate, permite contactele cu un nou mediu academic, cu profesorii și colegii din universitatea-gazdă cât și descoperirea unui nou spațiu cultural.

Studenții Erasmus au posibilitatea de a fi “ambasadori” ai universității și țării lor, de a acționa și de a decide pe cont propriu, de a dobândi experiență academică și de a-și face prieteni noi, din țări diferite.

Etapele selecției sunt următoarele:

1. Interviu de selecţie şi depunerea dosarului: Miercuri, 17 Ianuarie 2018, la biroul Erasmus+, sala A3

 Documente necesare pentru dosarul de candidatura:

- CV Europass (în limba engleză);


- Scrisoare de intenţie (în limba engleză);


- Situaţie şcolară (in original);


- Certificat lingvistic (în copie) – daca studentul nu detine un astfel de certificat, acesta va sustine, conform calendarului selectiei un test de competenta lingvistica

-Declaratie-tip

-Formular-tip de inscriere la concursul de selectie

2. Test de limbă străină :


Data susținerii testului de limbă străină va fi stabilită după interviul de selecție. Testul va fi susținut la limba engleză.

 Punctajul va fi calculat astfel:

- Media generală a rezultatelor academice obţinute până la ultima sesiune inclusiv: 50% din punctaj

- Competenţe lingvistice în limba engleză: 30% din punctaj

- Interviu: 20% din punctaj

Condiţii de participare la selecţia pentru mobilitățile Erasmus+ de studiu:

- Studenții de la studii de licență, anii I sau II: studenții din anul I (studii de licență) pot participa la selecție iar în momentul când derulează mobilitatea studenții trebuie să fie înscriși cel puțin în anul 2 de studii (studii de licență); 

-  Studenții de la masterat;

- Studenții integraliști, cu rezultate academice bune (media anilor de studii de până la momentul selecţiei minim 7);

- Studentii absolventi pot candida pentru mobilitati de plasament dupa sustinerea examenului de licenta/disertatie.

- Studenții care au o cunoaștere bună a limbii străine în care se predă la universitatea-gazdă

Universităţile partenere pentru mobilităţile Erasmus+ de studiu sunt:

Bulgaria – Universitatea din Ruse “Angel Kanchev”

Macedonia - Goce Delchev University - Stip

Cehia – Mendel University in Brno

Croația – University of Zagreb

Franţa – Universitatea “Jean Monnet” – Saint-Etienne


Italia – Universitatea din Camerino

Italia – Universitatea din Macerata

Italia – University of Cassino and Southern Lazio

Italia- University of Messina


Grecia – Universitatea din Piraeus

Grecia - National Technical University of Athens N.T.U.A.

Letonia – Riga Stradins University

Letonia - Information Systems Management Institute (ISMA)

Lituania - Alytaus Kolegija University of Applied Sciences

Norvegia - University of Tromsø, The Arctic University of Norway, Campus Alta


Polonia – Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw


Polonia – Philological School of Higher Education in Wroclaw


Polonia – Adam Mickiewicz University, Poznan 


Polonia – Opole University


Polonia – University of Lodz


Polonia – Radom Academy of Economics

Polonia – Janusz Korczak University of Pedagogy in Warsaw

Spania – Universitat Rovira I Virgili

Spania - Universidad Rey Juan Carlos


Slovenia Faculty of Commercial and Business Sciences

Ungaria – University of Szeged

Atentie ! Aceasta lista nu este exclusiva. In cazul in care doriti sa participati la selectie si sa efectuati mobilitatea in cadrul unui alt centru universitar, acest lucru este posibil. Vom lua legătura cu universitatea respectiva si vom face toate demersurile pentru a va sprijini.

Pentru mai multe detalii, va rugam sa contactati echipa Erasmus+ a Universităţii Danubius:

Biroul Erasmus+, sala A3, program luni-vineri 08:00 - 16:00

Tel: +40757 028 428

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Succes tuturor studenților candidați!

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Stai Conectat

captcha  

Sus