Noutăţi

EDUCATIE NON-FORMALĂ PRIN FILM DOCUMENTAR! JOI, 13 APRILIE, ORA 13.00!

pasaport de germania 6

One World Romania la Școală, proiectul educațional al Asociației One World Romania, în parteneriat cu Romanian American Foundation și sprijinit de CEZ Group, care inițiază evenimente pentru profesorii și elevii de liceu, propunând o nouă abordare educațională, cu ajutorul filmului documentar. Pe termen lung, programul își propune să creeze o comunitate implicată și o societate civilă puternică și să contribuie la promovarea culturii cinematografice în rândul publicului tânăr.

Filmele documentare din program atrag atenția asupra unor probleme actuale din realitatea locală și globală, iar dezbaterile și activitățile care le însoțesc stimulează gândirea și exprimarea liberă cu privire la aceste subiecte.

One World Romania la Școală pentru elevi are ca scop încurajarea și susținerea Cluburilor de film organizate de liceeni ca activitate extra-curriculară și implicarea lor în proiectele asociației, ca voluntari și în Juriul Liceenilor la festivalul One World Romania.

Joi, 13 aprilie, la ora 13.00, suntem asteptați la o asemenea demonstratie a puterii de a educa, în mod non-formal, a filmului documentar. După film, studenții și elevii pot interactiona cu domnul Răzvan Georgescu, invitat special al acestui eveniment.

Clubul de film One World Romania ne așteaptă, la data si ora mentionate, în Aula Magna a Universității ”Danubius”, cu filmul documentar Pașaport de Germania.

Intrarea este libera!

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

REZERVĂ-ȚI LOCUL LA CAREER TALKS!

CAREER TALKSO nouă oportunitate pentru studenții Universității ”Danubius” de a se întâlni cu potențiali viitori angajatori. Miercuri, 12 aprilie, la ora 14.00, în cadrul evenimentului CAREER TALKS, Orange Romania îi așteaptă în Amfiteatrul 1 al Universității pentru a discuta liber, împreună cu doamna Liudmila Climoc, CEO în cadrul Orange România, despre o eventuală carieră în cadrul acestei companii.

CAREER TALKS by cv30 este ocazia perfectă pentru studenți de a primi veritabile sfaturi de la specialiștii în carieră cu privire la forma și conținutul documentelor pentru angajare - CV și scrisoare de intenție, cât și cu privire la secretele unei atitudini convingătoare la interviul de angajare.

Nu va lipsi de la acest eveniment puterea exemplului redată în poveștile de succes ale reprezentanților companiei Orange.

Accesul este gratuit, dar locurile sunt limitate!

Inscrie-te la eveniment pentru a afla secretele unei cariere de succes alaturi de reprezentantii Orange & cv30! 

Link inscriere: https://www.cv30.co/evenimente/career-talks-orange-universitatea-danubius-galati/


Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

CURS ACREDITAT ANC - COMPETENTE ANTREPRENORIALE

afis agress 4UNIVERSITATEA DANUBIUS GALAȚI

prin Danubius International Business School,

organizează

programul de formare – SPECIALIZARE

COMPETENȚE ANTREPRENORIALE

Programul de specializare se va desfășura în perioada 26 aprilie - 10 mai a.c., cu începere de la orele 14.00, la sediul Universității Danubius (b-dul Galați nr. 3, sala B2, parter). Invitații acestui program sunt antreprenori de succes care vor împărtăși participanților experiența în inițierea și dezvoltarea propriei afaceri.

Printre invitați amintim:

dl. Ștefan Popa – fondator Agress Business SRL

dl. Aurelian Constantin – fondator Lexexpert Audit SRL

dl. Marian Filimon – Prim-Vicepreşedinte al Consiliului Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR),

dl. Corneliu-Andy Pușcă - Rector al Universității Danubius Galați

d-na Alina Beatrice Răileanu - Director Danubius International Business School

dl. Cătălin Mustață – consultant proiecte Danubius International Business School

dl. Cătălin Poalelungi – consultant marketing

d-na Florentina Pușcă – avocat, Casa de avocatură - Pușcă și Asociații

 

 

Programul de formare va avea ca lector pe

d-na Conf. Univ. Dr. Carmen Sîrbu

Doctor în contabilitate

Formator certificat ANC, specialist și practician

cu experiență relevantă în domeniul antreprenorial

Cui se adresează?

Cursul se adresează tuturor persoanelor care doresc să pornească o afacere dar și persoanelor care își desfășoară activitatea în cadrul unei organizații și sunt interesate să își îmbogățească cunoștințele cu privire la administrarea unei companii.

Cursul se adreseaza tuturor celor care vor sa aplice pentru Programul "Start-up Nation Romania (stimularea infiintarii intreprinderilor mici si mijlocii), asigurandu-le, astfel, obtinerea a 10 puncte suplimentare in procesul de evaluare a planului de afaceri.


De ce să particip la acest program?

La finalul programului de formare, participanții vor fi capabili:

  • să identifice oportunitățile existente pe piață și sursele de finanțare pentru dezvoltarea propriei afaceri;
  • să identifice prioritățile organizației, să planifice și să organizeze propria activitate, cât și a celor din subordine;
  • să întocmească un plan de afaceri;
  • să aibă capacitatea de a pune ideile în practică, urmărind rezultatele propuse inițial;
  • să-și însușească competențele antreprenoriale, atitudinile de lider și să conștientizeze valorile etice care susțin comportamentele de conducere.

De asemenea, se doreste conceperea unei platforme de business care sa faciliteze relationarea dintre viitorii antreprenori, antreprenori si mediul academic. Platforma va contine toate resursele necesare initierii unei afaceri sau dezvoltarii unei afaceri existente.

 

Durata de pregatire: 60 de ore

CERTIFICAT DE SPECIALIZARE A.N.C. pentru ocupatia - Competente antreprenoriale
Competente dobandite in domeniul antreprenorial

CERTIFICAT DE PARTICIPARE eliberat de UNIVERSITATEA "DANUBIUS"

 

Tarif de participare: 850 lei/ participant (inclusiv TVA) pentru 10 zile

Tariful cuprinde participarea la programul de formare, certificare ANC, materiale informative, pauză de cafea.

 

Pentru studenții sau absolvenții Universității Danubius Galați, tariful de participare va fi de 700 lei/participant (inclusiv TVA) pentru 10 zile.

 

Rezervarea locului se face în baza FORMULARULUI DE INSCRIERE,

transmis până cel mai târziu vineri, 21 aprilie 2017

la Secretariatul Universității Danubius,

fax 0372361292, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

(nr. telefon 0372361250, 0372361251)

Persoană de contact pentru detalii suplimentare:

Laura KOVÁCS, tel. 0372361173, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Purtator de cuvant - Universitatea "Danubius",

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

 

Citeşte mai departe ...

Conf. univ. dr. MD Bebe MIHĂESCU, amfitrion al ediției extraordinare a Conferinței naționale cu tema Educație. Sexualitate. Cuplu. Spiritualitate

CONFERINTA BEBEUniversitatea ”Danubius”, locul potrivit cu oameni care au orizonturi cosmice și nu locale, astfel cum a fost descrisă de către renumitul sexolog și psiholog domnul Conf. univ. dr. MD. Bebe MIHĂESCU cu ocazia unei conferințe de presă organizată la cea de-a doua ediție a Conferinței naționale cu tema Educație. Sexualitate. Cuplu. Spiritualitate, găzduiește, și anul acesta, ediția a treia a evenimentului menționat. Evenimentul, organizat de către Asociația de Psihoterapie Experiențială și Hipnoterapie, Facultatea de Comunicare și Relații internaționale – specializarea Psihologie din cadrul Universității ”Danubius ”, Colegiul Psihologilor din România și European Federation of Psychologists Asociations va avea loc în zilele de 5, 6 și 7 mai.

Conferința din acest an, al cărei amfitrion va fi, din nou, domnul Conf. univ. dr. MD Bebe MIHĂESCU, Președinte al Asociației de Psihoterapie Experiențială și Hipnoterapie (APEH), propune noi teme provocatoare pentru oameni deschiși și flexibili care îndrăznesc să înfrunte și să descopere provocările unor subiecte tabu.  Este continuarea unui eveniment a cărui reușită din anii anteriori se pare că impune tradiționalizarea sa.

Amintim cititorilor faptul că ediția de anul trecut, desfășurată la Universitatea ”Danubius”, s-a bucurat de un succes extraordinar dovedit prin participarea a sute de psihologi, psihoterapeuți, studenți și cadre didactice universitare.

Conferința este creditată de către Colegiul Psihologilor din România pentru specializările: psihologie clinică, psihoterapie si psihologie educationala, astfel: Participare – 7 credite; susţinere lucrare – 10 credite; Participare workshop plătit – 10 credite; Susţinere workshop – 12 credite

Această conferință, fiind concepută de către organizatori asemenea unei sărbători a spiritului, va fi întregită de prezența maestrului muzicii angelice, Gheorghe IOVU.

Dacă doriți să participați:

1. Achitați taxa de participare!

Taxa pentru participare este de 250 ron (pentru membrii APEH, taxa este de 150 ron), taxă ce acoperă participarea cu sau fara lucrare, coffee break, acces gratuit la două workshop-uri – un workshop gratuit la alegere în prima zi a Conferinţei şi unul gratuit în ultima zi a Conferinţei; abstract, credite, publicare volum/revistă indexată BDI, cina festivă.

Termenul limită pentru achitarea taxei de participare la Conferinţă este 24 aprilie2017. Dupa această dată, taxa este 400 ron, iar înmânarea diplomelor şi obţinerea creditelor vor fi întârziate.

Pentru participarea la alte workshop-uri, în afara celor gratuite, se percepe o taxă de 80 ron/workshop (pentru membrii APEH, taxa este de 40 ron/workshop).

Volumul cu lucrările prezentate vor fi plătite separat.

Taxa de participare se depune în contul APEH la Banca Transilvania RO49BTRL04101205W32873xx, ulterior chitanţa scanată se trimite la email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Membrii comunitatii academice ”Danubius” pot participa GRATUIT!

2. Completați formularul online de participare! www.apeh.ro/index.php/evenimente/inscriere

Pentru detalii, contactați:  Diana Filimon; E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., 0748 413 728, Doinita Dobrea - tel. 0727 756 335, Simona Giusca - tel.0746 624 807.

 

 

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

CERCETĂTORUL CONTABILITĂȚII VIITORULUI, PROF. UNIV.DR. STEFAN C. SCHALTEGGER, DOCTOR HONORIS CAUSA AL UNIVERSITĂȚII ”DANUBIUS”

dhc prima diplomaVineri, 10 martie, comunității academice Danubius i s-a alăturat un nou membru: Prof. univ. dr Stefan C. Schaltegger. Personalitate marcantă a lumii științifice internaționale, domnul Profesor a revoluționat, prin contribuțiile științifice valoroase, contabilitatea viitorului, studiile domniei sale devenind etalon în cercetarea științifică internațională.

Stefan C. Schaltegger este Profesor univ. dr.  (Sustainability Management) la Universitatea Leuphana din Lüneburg (Germania) şi la Universitatea din Basel (Elveţia) (Business Administration),   conducătorul Centrului de cercetare pentru managementul  sustenabilităţii şi coordonatorul programului MBA în acelaşi domneniu. De asemenea, Prof. univ. dr. Stefan C. Schaltegger este profesor invitat şi cercetător invitat la numeroase universităţi din lume şi speaker la prestigioase conferinţe ştiinţifice. Este membru al comitetului editorial al unor jurnale ştiinţifice din fluxul principal precum Business Strategy and the Environment, Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Journal of Cleaner Production, etc. Este membru în numeroase organizaţii şi asociaţii profesionale şi ştiinţifice internaţionale, implicandu-se activ în promovarea şi dezvoltarea cunoaşterii în domeniul sustenabilităţii

Așadar, în semn de prețuire a întregii contribuții pentru dezvoltarea științei și cunoașterii la nivel internațional, Senatul Universității ”Danubius” a decis acordarea celei mai înalte distincții, titlul de Doctor Honoris Causa, domnului Prof. univ. dr. Stefan C. Schaltegger.

dhc sala fataPentru prima dată în România, domnul Prof. univ. dr. Stefan C. Schaltegger, a fost introdus în atmosfera academică a Universității ”Danubius” de către domnul Rector- Conf. univ. dr. Andy PUȘCĂ, fiindu-i prezentate valorile care însoțesc misiunea și viziunea acestei instituții de învățământ superior precum și rezultatele extraordinare înregistrate de această universitate la nivelul cercetării științifice. Specialist în antreprenoriat, domnul Prof. univ. dr. Stefan C. Schaltegger a declarat că este onorat să se identifice cu Universitatea ”Danubius”, universitate în cadrul căreia se simte spiritul antreprenorial.

dhc presedinteDomnul Președinte Prof. univ. dr. Benone PUȘCĂ a dăruit noului membru al comunității academice Danubius cartea Labirintul vieții, o carte în care domnul Prof. univ. dr. Stefan C. Schaltegger va descoperi o parte din istoria României, cea a perioadei staliniste.

dhc florianContabilitatea de mediu, domeniu intens studiat și pentru care domnul Prof. univ. dr. Stefan C. Schaltegger a oferit soluții palpabile cercetătorilor din întreaga lume, a reprezentat și legătura științifică specială dintre domnul Prof. univ. dr. Stefan C. Schaltegger și domnul Conf. univ. dr. Florian NUȚĂ – Prorector cu cercetarea științifică, domnia sa având această temă la cercetarea doctorală.

dhc moCu această ocazie, domnul Prof. univ. dr. Neculai TABĂRĂ, cadru didactic la Universitatea ”Al. I. Cuza” din Iași, invitat special la acest eveniment, a abordat subiectul contabilității futuriste, a anului 2050, ca principal domeniu de cercetare a domnului Prof. univ. dr. Stefan C. Schaltegger, subliniind nevoia unui echilibru între capitalul natural și cel uman în pasivul bilanțului și, implicit, consecințele majore ale acestui echilibru pentru dreptul societăților, dreptul muncii, dreptul financiar și fiscal, dreptul concurenței etc.

dhc sala spate

Bine ați venit în comunitatea academică ”Danubius”!

 

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

PROVOCĂRILE ANULUI 2017 ÎN DOMENIUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE

afis achizitii publiceEvenimentul va avea loc în zilele de 25-26 martie și 2 aprilie 2017, cu incepere de la ora 9.00, sala A38, etaj 3 și are ca invitați 2 experți cu experiență de peste 10 ani în domeniul achizițiilor publice:

 Ecaterina Milica DOBROTĂ
-vicepreședinte al Asociației Experților în Achiziții (AEXA);
-consultant în achiziții publice;
-autor a zeci de articole de specialitate, publicate în Revista AEXA, Revista de achiziţii publice (EAG Group) și în numeroase site-uri de specialitate;
-lector/speaker în conferințe, speaker în diverse proiecte/ conferințe/ seminarii, organizate de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC), Freedom House România și Oficiul pentru Lupta Antifraudă (OLAF), Revista de Achiziţii Publice, Societatea de avocaţi Ceparu şi Irimia, Wolters Kluwer etc.

 
 Florentina DRĂGAN
-activitate didactică în domeniul universitar de peste 3 ani și formator în cadrul programelor de formare profesională a adulţilor din anul 2009;
-consilier de soluţionare a contestaţiilor în domeniul achiziţiilor publice în cadrul Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor din anul 2008;
-activitate profesională în domeniul juridic de peste 17 ani;
-doctor în drept din anul 2005;
-autor de studii, articole publicate în reviste de specialitate;
-participări la numeroase cursuri, simpozioane, conferinţe, seminarii, ateliere/grupuri de lucru şi stagii în domeniul achiziţiilor publice în calitate de speaker/formator.

Cui se adresează?
Atelierul de lucru se adresează atât angajaților din cadrul operatorilor economici cât și funcționarilor publici din administrația publică, specialiștilor din sectorul privat încadrați în compartimente cu atribuții în procesul de achiziții publice finanțate din fonduri publice naționale sau europene, precum și altor persoane interesate de domeniul achizițiilor publice.

Programul este adaptat pentru a răspunde cerințelor participanților, adresându-se atât  începătorilor cât și celor care au  experiență.

De ce să particip la eveniment? -  anul 2016 a marcat finalizarea transpunerii celor patru Directive din domeniul achizițiilor publice, achizițiilor sectoriale, concesiunilor și a căilor de atac.

Astfel, tematica propusa vizează analize, dezbateri, soluții și aplicații practice privind:
-noutățile în domeniul achizițiilor publice/sectoriale/concesiuni;
-elementele de noutate din cadrul procedurii de soluționare a contestațiilor pe cale administrativ jurisdicțională sau pe cale judiciară;
-aspecte teoretice și practice.

CERTIFICAT DE PARTICIPARE eliberat de UNIVERSITATEA "DANUBIUS"

Tarif de participare: 650 lei/ participant (inclusiv TVA) pentru 3 zile

Tariful cuprinde participarea la eveniment, materiale informative, pauză de cafea, prânz.

Participarea la eveniment oferă posibilitatea persoanelor interesate să obțină și un CERTIFICAT DE SPECIALIZARE eliberat de Autoritatea Națională pentru Calificări-ANC pentru ocupația - Cod COR: Expert achiziții publice, 214946, în cazul în care:
-sunt absolvente de studii superioare;
-pregătesc un proiect a cărui tematică va fi stabilită de către formatori;
-vor putea fi prezente într-una din datele de 22, 23 aprilie, 6, 7 mai a.c. pentru a-și susține proiectul și pentru a afla noi informații referitoare la domeniul achizițiilor publice;

-taxă suplimentară pentru certificare - 100 lei.

Competențele dobândite și înscrise în suplimentul descriptiv al certificatelor eliberate de ANC, în conformitate cu prevederile OG nr. 129/2000 republicată:
-Comunicarea interpersonală
-Perfecţionarea pregătirii profesionale
-Utilizarea calculatorului
-Coordonarea muncii în echipă
-Negocierea în cadrul procedurilor de atribuire
-Elaborarea documentelor de specialitate
-Analizarea legislaţiei aplicabile specifice
-Acordarea consultanţei de specialitate
-Planificarea achiziţiilor publice
-Derularea procedurilor de atribuire
-Finalizarea procedurilor de atribuire


Rezervarea locului se face în baza formularului de înscriere, transmis până cel mai târziu pe 22 martie 2017 la Secretariatul Universității Danubius:

fax 0372361292

e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

telefon 0372361250, 0372361251

Persoană de contact pentru detalii suplimentare:
Laura KOVÁCS, tel. 0372361173, tel. 0737616042, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Purtator de cuvant - Universitatea "Danubius",

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Stai Conectat

captcha  

Sus