Noutati

ECONOMIST DE SUCCES? ALEGE UNIVERSITATEA DANUBIUS!

Facultatea de Ştiinţe Economice din cadrul Universităţii „Danubius” are trei specializări la programele de studii de licenţă. Durata studiilor: 3 ani.

Specializările acestei facultăţi se adresează candidaţilor care doresc să profeseze într-unul dintre domeniile: finanţe şi bănci, administrarea afacerilor şi contabilitate şi informatică de gestiune.

CE AJUNGEM DUPĂ CE ABSOLVIM UNA DINTRE SPECIALIZĂRILE FACULTĂŢII DE ŞTIINŢE ECONOMICE?

Sute de absolvenţi ai acestei facultăţi s-au remarcat în domeniile în care profesează, ocupând  funcţii de conducere la nivelul multor instituţii publice şi private (bănci, instituţii financiare, companii multinaţionale etc.). De asemenea, spiritul antreprenorial al studenţilor acestei facultăţi îşi găseşte aici, prin competenţele dobândite în urma parcurgerii disciplinelor dar şi prin posibilitatea de a exersa în practică încă din primul an de studii,  mediul perfect pentru a – şi dezvolta o afacere profitabilă.

FINANŢE: Finanţe şi Bănci

Absolventul domeniului Finanţe şi bănci, poate opta pentru a profesa ca şi expert contabil stagiar; economist bancar; manager bancar; manager de operaţiuni/produs; manager relaţii/ cu clienţii băncii/ societate leasing; trezorier; analist bancar / societate leasing; ofiţer bancar (credite, marketing, produse şi servicii bancare) etc.

La această specializare se pot înscrie în total, pentru toate formele de învăţământ (IF, FR, ID) 225 de candidaţi.

ADMINISTRAREA AFACERILOR: Economia Comerţului, Turismului şi  Serviciilor

225 de candidaţi (IF, ID) pot opta pentru a urma cursurile acestei specializări, pregătindu-se pentru profesii precum: şef de agenţie sau de oficiu turism; consilier/expert/inspector/referent/economist în comerţ, director de agenţie de turism; manager în activitatea de turism etc.

Diploma de licenţă în acest domeniu este primul pas spre brevetul de turism pentru următoarele funcţii:  manager în activitatea de turism; director de agenţie de turism; director de hotel; director de restaurant şi cabanier.

Pentru specializarea ECTS cu  predare în limba engleză sunt disponibile 50 de locuri la forma de învăţământ cu frecvenţă.

CONTABILITATEContabilitate şi Informatică de Gestiune

Doar 175 de locuri (IF şi FR) aşteaptă candidaţi pentru următoarele profesii: inspector în administraţia publică şi finanţele publice locale şi centrale; economist, contabil practicant în companii publice sau private; şef de compartiment financiar-contabil; agent în activitatea financiară şi comercială; responsabil de evidenţa stocurilor şi producţiei etc.

OFERTA EDUCAŢIONALĂ CU NOI PROGRAME DE STUDII PENTRU STUDENŢII ROMâNI ŞI STRĂINI

Programul de studii Economia Comerţului, Turismului şi Serviciilor există acum şi cu predare în limba engleză. Astfel, studenţii români care vor absolvi această specializare vor putea profesa în orice colţ al lumii. Este indiscutabilă utilitatea acestui program de studii pentru studenţii străini care vin la Facultatea de Ştiinţe Economice din cadrul Universităţii „Danubius”.

ACCES LA PROFESII  DIN AL DOILEA AN DE STUDII

Indiferent de specializarea urmată, studenţii acestei Facultăţi realizează practica de specialitate în instituţii publice, în bănci, în companii naţionale şi multinaţionale de renume. Astfel, există şanse palpabile ca, încă din studenţie, să fii remarcat de angajator care s-a convins deja, observându-te  atent în timpul practicii, de faptul că instituţia sau compania pe care o reprezintă, are nevoie de tine.

Dar practica de specialitate nu se limitează la graniţele ţării. În special studenţii care au viziunea unei afaceri internaţionale sau care doresc să trăiască pentru câteva luni experienţa profesiei în altă ţară, au posibilitatea să beneficieze de granturile de plasament ERASMUS.

Periodic, studenţii facultăţilor Universităţii „Danubius” participă la  evenimente organizate de această instituţie de învăţământ superior  (Ziua Carierei, Târg de Joburi, Workshop-uri etc.) care facilitează dialogul dintre angajatori şi studenţi sau absolvenţi.

EXPERIENŢA PRACTICĂ A PROFESORILOR ADUSĂ ÎN SALA DE CURS

Un avantaj enorm al acestei facultăţi constă în faptul că profesorii sunt, în primul rând, practicieni, profesionişti care aduc în faţa studenţilor cazuri practice. Studenţii beneficiază astfel  de experienţa  profesioniştilor pedagogi care activează sau au activat în sistemul bancar, în mediul de afaceri sau în calitate de manageri ai instituţiilor publice şi private de interes.

IMPLICARE ÎN ACTIVITATEA DE CERCETARE ŞTIINŢIFICĂ

Un alt punct forte al Facultăţii de Ştiinţe Economice este Revista EuroEconomica, revistă recunoscută CNCSIS în categoria BDI. Lucrările ştiinţifice de excepţie ale studenţilor prezentate în cadrul Conferinţei Internaţionale Integrarea Europeană. Realităţi şi Perspective, sunt publicate în această revistă.

Studenţii au posibilitatea să participe la o multitudine de proiecte ştiinţifice manageriate de Universitatea „Danubius” sau la care aceasta este implicată în calitate de partener.

ÎNVĂŢĂMâNT CU FRECVENŢĂ REDUSĂ ŞI LA DISTANŢĂ

Platforma Sakai este sala virtuală de curs, de seminar şi de activităţi tutoriale,  în care studenţii, oriunde s-ar afla şi indiferent de fusul orar, interacţionează atât cu profesorii cât şi cu ceilalţi colegi de an. Pentru studenţii care lucrează în alt oraş sau în altă ţară, platforma Sakai le oferă toate resursele de învăţare de care au nevoie pentru a dobândi competenţele specifice şi transversale ale fiecărei discipline. Diferenţa dintre aceştia şi colegii lor de la forma de învăţământ cu frecvenţă este dată de prezenţa fizică la ore dar, calitatea şi rigoarea actului didactic rămân aceleaşi. Înainte de examenul de semestru, studenţii de la ID şi FR trebuie să îşi facă temele postate din timp pe platformă de către tutori iar examenul este dat tot pe această platformă.

Aceeaşi este situaţia şi în cazul studenţilor de la forma de învăţământ cu frecvenţă redusă, diferenţa constând în frecventarea orelor de seminar, stabilite după-amiaza, la sfârşitul săptămânii, pentru a fi accesibile studenţilor care sunt angajaţi iar programul de lucru nu le-ar permite un alt orar.

În ţară sunt 10 centre de înscriere pentru studenţii de la aceste forme de învăţământ.

CARE ESTE TAXA?

SUNT SCUTIŢI DE PLATA TAXEI  PRIMULUI AN DE STUDII ABSOLVENŢII DE LICEU (din ultimii trei ani) CARE AU OBŢINUT LA BACALAUREAT CEL PUŢIN MEDIA 9.30.

Taxa anilor de studii depinde  de rezulatele la învăţătură ale studentului, aceasta fiind diminuată, până la excludere, proporţional performanţei studentului.

Studenţii care obţin media 10.00 în timpul anilor de studii, nu plătesc taxa de studii!

Valoarea taxei este de 2500 lei/an dacă este achitată integral. În cazul în care aceasta se achită în tranşe, valoarea creşte, astfel: 2650 lei (plată în trei tranşe) şi 2800 de Ron (plată în 12 tranşe lunare).

INFORMAŢII DESPRE ADMITERE 7- 31 iulie 2014!

Succes!

Şef Birou Relaţii Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

ÎN TOPUL PROFESIILOR DIN LUMEA GLOBALIZATĂ! COMUNICARE ŞI RELAŢII INTERNAŢIONALE

ALEGE UNIVERSITATEA « DANUBIUS »!

Ce vrei să devii când vei fi mare? Doctor, inginer, avocat. Cam acestea sunt răspunsurile pe care copiii le dau automat, parcă la apăsarea unui buton. Aceste profesii sunt imaginate, în primul rând, de părinţii lor.

O carieră în domeniul comunicării şi al relaţiilor internaţionale este opţiunea  tânărului independent ajuns aproape de maturitate  care nu are nevoie de îndrumare şi nici nu poate fi manipulat de adulţii din preajmă pentru a deveni specialist în relaţii publice, brand manager, organizator evenimente, asistent manager, diplomat, consul, analist de politică externă, consilier şi manager pentru proiecte europene etc.

200 de studenţi sunt aşteptaţi la specializările acestei facultăţi: Comunicare şi Relaţii Publice (50 – IF, 50 – ID), Asistenţă Managerială şi Secretariat (50 – IF) şi Relaţii Internaţionale şi Studii Europene (50 – IF).

Fii tu! Comunicare şi Relaţii Publice

Cursurile acestei specializări au fost proiectate de către profesori astfel încât, după cei trei ani de studii, absolventul să stăpânească în mod natural managementul, planificarea şi implementarea strategiilor de comunicare pentru diferite companii şi organizaţii.

Studioul GetTv, dotat la cele mai înalte standarde, profesioniştii din lumea mass media, majoritar absolvenţi ai acestei specializări, garantează practica de calitate pentru viitorii jurnalişti, specialişti în relaţii publice. Pe arena studioului GetTv, studenţii sunt familiarizaţi cu tehnica şi lucrul în televiziune.

Operaţiunea „mingii la perete”, a practicii în munca efectivă de jurnalist, cu tot ce implică aceasta, este serioasă şi atent supravegheată de ReStart, Clubul de presă din cadrul Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Internaţionale, susţinut de experienţa  jurnaliştilor de calitate din cadrul Agenţiei Naţionale de Presă AGERPRES şi Federaţia Română de Presă MediaSind, organizaţie afiliată Federaţiei Europene a Jurnaliştilor.

Unul dintre punctele forte ale acestei facultăţi este calitatea ideilor inovatoare ale studenţilor care aduc, an de an, premiul I la diferite concursuri şi evenimente ştiinţifice naţionale şi internaţionale. Studentul Anului 2014este, înainte de toate, student în ultimul an la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Internaţionale, specializareaComunicare şi Relaţii Publice.

Asistenţă managerială şi secretariat. Pentru cei care duc business-ul mai departe!

Oricum întoarcem Globul, ledul de alarmă este aprins de către managerii companiilor mici şi mijlocii dar şi de către cei ai marilor corporaţii care au nevoie acută de ajutor. Au nevoie de oameni în firmă care să preconizeze şi să anticipeze următoarea mutare importantă pe tabla de şah a businessului. Au nevoie de specialişti în  asistenţă managerială şi secretariat, asistent-manager, asistent de cabinet, şef de cabinet, secretar administrativ, secretar notarial, funcţionar administrativ etc.  , absolvenţi care, după cei trei ani de studii, sunt pregătiţi să secondeze managerul suprasolicitat care va putea astfel, să se concentreze asupra altor aspecte stringente ale companiei fără a pune afacerea în pericol.

Relaţii Internaţionale şi Studii Europene. Carieră pentru lumea globalizată

Această specializare oferă studenţilor, cu implicarea totală a profesorilor, oportunitatea unică de a îmbina pregătirea riguroasă în domeniul relaţiilor internaţionale cu analiza minuţioasă a problemelor economice, politice, culturale şi sociale cu care se confruntă  Europa.

Este specializarea care pregăteşte absolvenţi cu o capacitate extraordinară de analiză şi de cercetare a informaţiilor provenite din surse diferite, absolvenţi poligloţi pregătiţi cu soluţii pentru probleme politice şi culturale internaţionale.

Diploma în domeniul relaţiilor internaţionale şi al studiilor europene este esenţială pentru a avea acces la bordul numeroaselor instituţii locale, regionale şi internaţionale care solicită sprijinul absolvenţilor acestei specializări (organizaţii nonguvernamentale, instituţii ale sectorului public, instituţii financiare – managementul de risc, angajatori din industria media, instituţiile Uniunii Europene, Organizaţia Naţiunilor Unite, NATO, OSCE etc.)

Pe parcursul celor trei ani de studii, studenţii acestei specializări beneficiază de o multitudine de activităţi ştiinţifice şi culturale care îi pun într-o necesară şi plăcută dificultate de a sta faţă în faţă cu profesia pe care doresc să o urmeze.

Absolvenţi ai acestei specializări ne reprezintă în cadrul departamentelor de comunicare ale universităţilor de prestigiu din Europa.

Oportunităţile în carieră oferite de această specializare în anul universitar 2014- 2015 sunt pentru 50 de tineri elitişti. Cei care părăsesc fotoliul confortabil al spectatorului şi aleg rolul responsabil  şi nobil  pe scena globalizată a frământărilor  politice şi culturale din dorinţa de a  schimba lumea. În bine, desigur.

Taxa de studii. Investiţie minimă pentru viitor maxim!

Taxa de studii este o investiţie minimă în viitorul absolventului uneia dintre specializările  acestei facultăţi care debutează cu un salariu mai mult decât satisfăcător în oricare din profesiile pentru care va opta.

Studenţii elitişti,  cu media de peste 9. 30 la Bacalaureat nu plătesc taxa anului de studii.

Taxa anilor de studii depinde  de rezulatele la învăţătură ale studentului, aceasta fiind diminuată, până la excludere, proporţional performanţei studentului.

Studenţii care obţin media 10.00 în timpul anilor de studii, nu plătesc taxa de studii!

Valoarea taxei este de 2500 lei/an dacă este achitată integral. În cazul în care aceasta se achită în tranşe, valoarea creşte, astfel: 2650 lei (plată în trei tranşe) şi 2800 de Ron (plată în 12 tranşe lunare).

INFORMAŢII DESPRE ADMITERE 7- 31 iulie 2014!

Şef Birou Relaţii Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

Dezvoltarea sustenabilă din Asia- Pacific prin schimbul de cunoștințe antreprenoriale îmbunătățite ». Conferință internațională, 15 – 17 noiembrie, Teheran, Iran

Asociaţia Universităţilor din Asia şi din Pacific (AUAP), Asociaţia Internaţională a Preşedinţilor Universităţilor (IAUP), Asociaţia Internaţională a Universităţilor (IAU)  în colaborare cuUniversitatea din Teheran (UT) ,  Universitatea Kebangsan, Malaysia (UKM), Malaysia şi  Universitatea Internaţională, SIAS, China,  organizează , în perioada 15 – 17 noiembrie, a 11- a ediţie a Conferinţei generale cu tema « Dezvoltarea sustenabilă din Asia- Pacific prin schimbul de cunoştinţe antreprenoriale îmbunătăţite ».

Rolul Culturii şi Limbii în Îmbunătăţirea Antreprenoriatului; Cercetarea, fundament al Dezvoltării,Diplomaţia academică şi Strategiile Globalizării Învăţământului Superior pentru Dezvoltarea Durabilă, sunt câteva sub-teme ale acestei Conferinţe.

Şi Universitatea “Danubius” va participa la acest eveniment,  inaugurând astfel statutul demembru al celor două organizaţii internaţionale: Asociaţia Universităţilor din Asia şi Pacific şi  Asociaţia Internaţională a Preşe

dinţilor Universităţilor (IAUP).

Detalii despre program, termene şi condiţii de plată, găsiţi AICI.

Şef Birou Relaţii Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

„ASIGURAREA SUCCESULUI ÎN CARIERĂ PRIN STAGII DE PRACTICĂ”

Proiect pentru inserţia rapidă pe piaţa muncii

Lansare: 27. 07. 2014, ora 15.00, Hotel Flora, Mamaia

375 de elevi şi studenţi din Galaţi şi Constanţa îşi vor dezvolta aptitudinile de muncă, sprijiniţi de activităţile proiectului  “Asigurarea  succesului în carieră prin stagii de practică” – POSDRU/161/2.1/G/135953, în scopul creşterii inserţiei rapide  pe piaţa muncii.

Proiectul va fi implementat de Universitatea „Danubius” din Galaţi în parteneriat cu SC Minion Consulting SRL şi urmăreşte să promoveze  operaţiuni specifice pentru corelarea programelor de educaţie şi formare profesionala cu dinamica pieţei muncii din regiunea de implementare. În acest sens, timp de 18 luni, vor fi desfăşurate activităţi de practică în cadrul unităţilor economice reprezentative din domeniile de interes, in scopul redirecţionării elevilor şi studenţilor către oportunităţile de integrare pe piaţa muncii identificate in cadrul proiectului.

Conferinţa de lansare a proiectului „Asigurarea succesului în carieră prin stagii de practică” va avea loc la Mamaia, pe data de 27. 07. 2014, începând cu ora 15.00.

La acest eveniment şi-au anunţat participarea,   alături de echipa Universităţii  „Danubius”,  beneficiar al  proiectului şi a  partenerului său SC Minion Consulting SRL, Constanţa, reprezentanţi ai mediului academic şi ai comunităţilor locale din Galaţi şi Constanţa.

În cazul în care doriţi să participaţi la acest eveniment, nu ezitaţi să ne contactaţi: dna. Carmen MIHĂILĂ, secretar proiect; adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ; telefon: 0744 337 0250744 337 025.

Şef Birou Relaţii Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

“STAGIUL DE PRACTICĂ – O ŞANSĂ PENTRU SUCCESUL PROFESIONAL”

Un nou proiect care integrează tinerii în  piaţa muncii

LANSARE: 28.07.2014, Hotel Flora, Mamaia

Universitatea „Danubius” din Galaţi, în parteneriat cu Asociaţia „Centrul pentru Strategii şi Politici Europene” Constanţa, lansează, pe data de 28.07.2014, începând cu ora 15:00, la Hotel Flora din Mamaia, Constanţa, proiectul “Stagiul de practică – o şansă către succesul profesional” - POSDRU/161/2.1/G/135732.

Obiectivul general al proiectului este reprezentat de dezvoltarea aptitudinilor de muncă pentru 420 de studenţi (150 specializarea economie, 200 specializarea drept şi 70 specializarea comunicare şi relaţii internaţionale) în scopul creşterii inserţii mai rapide pe piaţa muncii prin desfăşurarea stagiilor de pregătire practică în regiunea Sud-Est. Proiectul se bazează pe o abordare integrată pentru a răspunde obiectivului de facilitare a inserţiei pe piaţa muncii, prin corelarea instrumentelor şi măsurilor personalizate pentru grupul ţintă, precum informare, consiliere şi orientare profesională pentru o participare activă pe piaţa muncii pe termen lung.

La acest eveniment participă, alături de echipa beneficiarului care implementează proiectul, atât partenerul implicat în proiect, Asociaţia „Centrul pentru Strategii şi Politici Europene” Constanţa, cât şi reprezentanţi ai mediului academic şi comunităţii locale.

Pentru orice informaţii pe această temă, precum şi pentru confirmarea participării dumneavoastră vă stă la dispoziţie dna. Iuliana Mihai, secretar, la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la numărul de telefon: 0372.361.1020372.361.102.

Cu speranţa că programul vă permite să fiţi alături de noi, vă mulţumim anticipat şi vă asigurăm de întreaga noastră consideraţie

Conf. univ. dr. Andy PUŞCĂ

RECTOR

Universitatea Danubius din Galaţi

Citeşte mai departe ...

MASTERATUL, ESENŢIAL PENTRU REORIENTARE SAU ASCENSIUNE PROFESIONALĂ. SINGURA CALE DE ACCES LA DOCTORAT

  ALEGE UNIVERSITATEA „DANUBIUS”!

PERIOADA DE ADMITERE

7- 31 IULIE

8- 27 SEPTEMBRIE

Studiile universitare de masterat reprezintă o condiţie esenţială pentru cei care au urmat studiile de licenţă şi, fie doresc să se  specializeze în respectivul domeniu, fie doresc să se reorienteze către o altă profesie sau să  avanseze în funcţie, fie, doresc să  îmbrăţişeze o carieră didactică sau de cercetare,  pentru care trebuie să urce  pe treapta supremă a educaţiei, doctoratul.

Iată care sunt programele de masterat pentru care puteţi opta:

FACULTATEA DE DREPT

DREPTUL UNIUNII EUROPENE (durata studiilor 1,5 ani, IF)

Acest program de studii se adresează atât persoanelor care lucrează în domenii conexe (drept/sistemul juridic: magistraţi, procurori, consilieri juridici, avocaţi, economişti, domeniul relaţiilor internaţionale: diplomaţi, funcţionari publici, funcţionari internaţionali, organizaţii nonguvernamentale, guvern şi sectorul public, serviciile sociale, managementul resurselor umane), cât şi tuturor celor interesaţi de continuarea studiilor în acest domeniu

DREPT ŞI ADMINISTRAŢIE PUBLICĂ EUROPEANĂ (durata studiilor 1,5 ani, IF, FR)

Creditele  obţinute la finalizarea acestui program de masterat atestă pregătirea superioară absolventului pentru a profesa ca: funcţionar public, specialist în administraţia publică, consilier instituţii publice, funcţionar public european, inspector în administraţia publică, consilier/expert forţă de muncă şi şomaj, expert accesare fonduri structurale şi de coeziune europene, consilier afaceri europene, auditor intern în sectorul public, evaluator de competenţe profesionale etc.

ŞTIINŢE PENALE (durata studiilor 1,5 ani, IF)

Programul de masterat ŞTIINŢE PENALE acoperă, prin disciplinele din planul de învăţământ, necesitatea pregătirii profesionale şi perfecţionării  absolvenţilor facultăţilor de drept  care deţin o funcţie care implică atribuţii în înfăptuirea şi administrarea actului de justiţie penală (judecători, grefieri, avocaţi, procurori, poliţişti, etc.,), cât şi absolvenţilor care urmăresc o asemenea perspectivă.

FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE

Oferta educaţională a Facultăţii de Ştiinţe Economice a Universităţii “Danubius” cuprinde programe de masterat internaţionale, interdisciplinare, unele cu predare în limba engleză.

MANAGEMENTUL BIOECONOMIEI ÎN CONTEXTUL CREŞTERII DURABILE (durata studiilor 2 ani, IF)

Absolvenţii acestui program de studii masterale vor beneficia de marele avantaj al confruntării continue şi stimulante cu mediul de afaceri, numeroase instituţii private de maximă importanţă încheind deja parteneriate cu Universitatea “Danubius” în vederea colaborării cu masteranzii şi, mai apoi, absolvenţii acestui program masteral.

Prin completarea profilului profesional cu masteratul Managementul Bioeconomiei în Contextul Creşterii Durabile,  absolventul va fi aliniat cerinţelor internaţionale privind organizarea şi realizarea activităţilor economice în contextual Bioeconomiei, oportunităţile pieţei muncii fiind nenumărate.

SHIPPING INTERNAŢIONAL TRADE AND FINANCE (durata studiilor 2 ani, IF)

Acest nou program de masterat s-a dezvoltat în concordanţă cu obiectivele Strategiei Uniunii Europene pentru dezvoltarea Regiunii Dunării şi a Strategiei Globale privind Dezvoltarea Transporturilor Navale.

Fiind un program de studii global, cursurile sunt susţinute în limba engleză de profesori specializaţi în domeniile shipping, comerţ international, dezvoltare regională şi finanţe international.

MANAGEMENTUL AFACERILOR ÎN COMERŢ ŞI TURISM – ŞI CU PREDARE IN LIMBA ENGLEZĂ (durata studiilor 2 ani, IF)

Este un program de masterat creat pentru întregirea pregătirii profesionale a studenţilor masteranzi pentru poziţii de lesdership în comerţ şi industria ospitalităţii, prin îmbunătăţirea aptitudinilor acestora cu calificări în domeniul managementului, pentru implementarea unor strategii de dezvoltare sustenabilă a afacerilor în comerţ şi turism.

Pe lângă aceste  masterate, oferta educaţională a Facultăţii de Ştiinţe Economice a Universităţii “Danubius” cuprinde şi alte programe de masterat, toate acreditate:

MANAGEMENT FINANCIAR PUBLIC ŞI PRIVAT (durata studiilor 2 ani, IF)

GESTIUNEA FINANCIARĂ A AFACERILOR ÎN SPAŢIUL EUROPEAN (durata studiilor 2 ani, IF)

MANAGEMENTUL AFACERILOR ÎN COMERŢ ŞI TURISM CU PREDARE ÎN LIMBA ROMâNĂ (durata studiilor 2 ani, IF)

AUDIT ŞI CONTROL PUBLIC ŞI PRIVAT (durata studiilor 2 ani, IF)

FACULTATEA DE COMUNICARE ŞI RELAŢII INTERNAŢIONALE

AFACERI ŞI ECONOMIE INTERNAŢIONALĂ – MASTERAT INTERDISCIPLINAR (durata studiilor 1,5 ani, IF)

Singura Facultate din Estul României care are un program de masterat ai cărui absolvenţi vor avea un rol major în realizarea unui sistem internaţional în care talerul intereselor comune ale statelor, de cooperare şi colaborare va contrabalansa puternic talerul intereselor concurente, este Facultatea de Comunicare şi Relaţii Internaţionale a Universităţii “Danubius” din Galaţi.

Masteratul de Afaceri şi Economie Internaţională se adresează candidaţilor care doresc să posedeexcelente abilităţi profesionale, o solidă formaţie culturală şi care doresc să îşi împrospăteze competenţele prin conectarea interdisciplinară a  ştiinţelor politice, juridice, economice şi ale comunicării.

Opţiunile profesionale sunt amplu diversificate pentru absolvenţii programului de masterat Afaceri şi Economie Internaţională, competenţele pe care le vor dobândi absolvenţii acestui program masteral deschizându-le nenumărate oprtunităţi de a profesa în întreaga lume ca funcţionari publici, consultanţi în comunicare, experţi în cadrul instituţiilor europene şi internaţionale, administraţiilor locale şi regionale, ONG-urilor, grupurilor mass-media, departamentelor de comunicare din cadrul IMM-urilor, firmelor transnaţionale şi de consultanţă etc.

DETALII DESPRE ADMITERE, AICI!

 

Şef Birou Relaţii Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

Te aşteptăm la Conferinţa de lansare a proiectului: LICENŢĂ PENTRU PIAŢA MUNCII

Universitatea „Danubius”din Galaţi,în parteneriat cu Transparency International Romania, au onoarea să vă invite la conferinţa de lansare a proiectului „Licenţă pentru piaţa muncii”, Conferinţa va avea loc la VIVA CLUB Galaţi, pe data de 30 iulieîncepând cu orele 09.00.

Acest proiect va fi implementat în perioada mai 2014 – octombrie 2015, obiectivulgeneral fiind îmbunătăţirea calităţii şi relevanţei ofertei educaţionale în învăţământul superior. El va fi atins prin acţiuni inovatoare destinate asigurării calităţii procesului educaţional şiadaptării acestuia la exigenţele de pe piaţa muncii, prin creşterea calităţii ofertei educaţionale în domeniul ştiinţelor juridice din domeniul universitarla nivelul regiunii Sud-Est (Ilfov şi Galaţi), precum şi printr-o corelare a unui program de licenţă adecvat cerinţelor actuale de pe piaţa muncii şi facilitarea accesului la învăţământul superior prin implementarea unei componente de e-learning.Programul de licenţă dezvoltat de acest proiect includeîn componentele sale cerinţele actualede pe piaţa muncii, precum şi standardele şi instrumentele internaţionale aflate în vigoare în domeniul ştiinţelor juridice.

Evenimentul îşi propune să identifice atât provocările existente acum pe piaţa muncii pentru tinerii absolvenţi şi pentru angajatori, cât şi eventuale soluţii pentru surmontarea cu succes a acestora, în special în ceea ce priveşte metode şi oportunităţi de dezvoltare a competenţelor-cheie necesare pe piaţa muncii de astăzi.

Alături de reprezentanţii celor doi parteneri – Lect. univ. dr Monica Pocora – manager de proiect al Universităţii Danubius şi Iulia Coşpănaru– director adjunct al Transparency International Romania, în cadrul conferinţeivor fi vorbitori – reprezentanţi ai mediului de afaceri, reprezentanţi ai angajatorilor, avocaţi din mediul de business, cadre didactice şi studenţi din cadrul Facultăţii de Drept a Universităţii „Danubius”: Adina STANCU (Anghelescu) – jurnalist de investigaţie specializat pe teme legate de sistemul judiciarEc. Cezar NĂSTASE, Director Executiv al Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă, Galaţi; Ec. Marian FILIMON, Preşedinte al Patronatului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, Galaţi; Av. Conf. univ. dr. Angelica ROŞU, Conf. univ. dr. Jana MAFTEI, cadru didactic la Facultatea de Drept a Universităţii „Danubius”, Conf. univ. dr.Gheorghe LATES – Preşedinte al Comisiei de Etică, Universitatea “Danubius".

Suntem onoraţi să vă avem parteneri în acest demers, care va fi totodată şi un bun prilej de relaţionare şi de generare a unor obiective comune privind îmbunătăţirea standardelor de învăţământ universitar.

AGENDA CONFERINŢEI

COMUNICAT DE PRESA LICENTA PENTRU PIATA MUNCII

Vă rugăm să confirmaţi disponibilitatea de participare la adresa de  e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.sau la numărul de telefon: 0725225801 până la data de 29.07.2014

Şef Birou Relaţii Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

Studentul anului 2014 la categoria Jurnalism și Comunicare este de la Universitatea “Danubius”

 

Anul trecut, în finală, anul acesta, învingător. Lucian TALPEŞ, student al Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Internaţionale din cadrul Universităţii “Danubius “ a câştigat Trofeul Studentul anului 2014 la categoria Jurnalism şi Comunicare, în cadrul GaleiStudentul anului, eveniment organizat la Bucureşti, joi, 29 mai.

Proiect naţional, Studentul anului, premiază şi recompensează excelenţa studenţilor  creativi aflaţi cu un pas pe tuşa canoanelor clasice ale şcolii,  studenţi autentici care, în mod natural, instinctiv, reuşesc să se ridice la standardele cele mai înalte ale companiilor de top din mediul de business.

Competiţia cu cei mai buni studenţi din ţară din domeniile Economie, Medicina,  Jurnalism şi Comunicare, Arhitectură şi Drept a fost un prilej deosebit pentru tinerii candidaţi, înscrişi cu un eseu sau cu un proiect, de a cunoaşte oameni de renume din anumite domenii, de a se face remarcaţi dar şi de a câştiga 1500 de Euro şi multe alte premii.

Lucian TALPEŞ a câştigat această competiţie, tema de concurs la categoria Jurnalism şi Comunicare fiindCampaniile sociale în România: bariere, oportunităţi şi rezultate.

Membrii juriului la această categorie au fost: Alexandra Iavorschi – Managing Director, StarcomMediaVest Group; Andreea Lupu – Account Director, StarcomMediaVest Group; Teodora Migdalovici – Ambasadoarea premiilor CannesLions în România.;Alexandru Cârlan – Lector Univ. Drd. Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA, Bucureşti; Diana Cismaru – Conf. Univ. Dr. Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA, Bucureşti.

 

Felicitări, Lucian!

Şef Birou Relaţii Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

Asistent medical generalist – 140 de locuri la Școala Postliceală „Danubius”

 

AUTORIZATĂ!

Absolvenţii de liceu, cu sau fără diplomă de Bacalaureat, se pot înscrie, începând cu luna iulie, la cursurile Şcolii Postliceale Sanitare  “Danubius” pentru a deveni specialişti ai uneia dintre cele mai nobile profesii :  Asistent medical generalist.

Experienţa practică a profesioniştilor de renume din lumea medicală şi farmaceutică,  profesori consacraţi în acest domeniu, dotări moderne ale spaţiilor Şcolii Postliceale Sanitare “Danubius”, parteneri puternici din lanţurile farmaceutice dar şi clinici de stat şi particulare, sunt doar câteva avantaje care susţin pregătirea cursanţilor pentru această profesie.

Durata studiilor este de 3 ani, perioadă în care Universitatea “Danubius”  asigură cursanţilor care doresc să promoveze Bacalaureatul, pregătire gratuită la disciplinele de bază ale acestui examen.

Pentru mai multe detalii despre admiterea la Şcoala Postliceală  « Danubius », contactaţi : Lect. univ. dr. Ştefan GHEORGHE, tel. 0733180423 sau Gabriela CARANGHEL, Tel. 0747777860.

Succes!

Şef Birou Relaţii Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Stai Conectat

captcha  

Sus