Ziua de 15 februarie este specială pentru întreaga comunitate academică Danubius care, de câțiva ani, a hotărât să sărbătorească, în aceeași zi, atât Universitatea ”Danubius” cât și aniversarea Fondatorului său, Prof. univ. dr. Benone PUȘCĂ.
Este ziua dedicată unui om a ridicat ex nihilo o Universitate într-un loc în care, acum 28 de ani, se făcea agricultură. Clădire după clădire a schimbat imaginea porţii de intrare în Galaţi şi i-a imprimat un aer modern cu mărci culturale evidente. Pe lângă clădirile ultramoderne şi dotate cu tot ceea ce civilizaţia mileniului 3 a inventat, a reuşit o performanţă şi mai relevantă: o comunitate academică ce se revendică cu mândrie de la obârşia danubiană.
De aproape trei decenii pleacă şi vin spre Galaţi tineri şi mai puţin tineri dornici să acumuleze cunoştinţe şi competenţe care să le schimbe viaţa.
Au venit şi, uneori, au plecat generaţii de profesori, dintre primii doar Fondatorul a rămas paznic de for la edificiul de la confluenţa Dunării cu Siretul.
Cei care sunt şi cei care au fost în Danubius se revendică însă de la spiritul viu al celui care a construit o lume ce-şi merită şi o zi aniversară. De aceea, danubienii au propus ca ziua de 15 februarie să fie, deopotrivă Ziua Fondatorului şi Ziua Universităţii ”Danubius”.
Cinstim astfel un Om şi un gând care s-a înfăptuit pe deplin.
De la ceremonie nu au lipsit alumni de succes (George-Cătălin STÂNGĂ – Senator în Parlamentul României; Av. Lacramioara STAVIRE). Înconjurat de fiul său – dl. Rector Conf. univ. dr. Andy PUȘCĂ, de oameni dragi, veniți din toate colțurile țării, de colaboratori apropiați, domnul Președinte al Universității Danubius și-a amintit parcursul înființării acestei Universități și a mulțumit din inimă tuturor celor care s-au implicat în ceea ce a devenit astăzi această universitate.
Mâine, 15 februarie, membrii acestei comunități vor sărbători la Teatrul național de operă și operetă ”Nae Leonard” - Galați.
La mulți ani, domnule Președinte!
La mulți ani, Universitate ”Danubius”!
Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,
Ana Alina IONESCU DUMITRACHE
REPREZENTANȚI AI MEDIULUI UNIVERSITAR NAȚIONAL ȘI INTERNAȚIONAL, AI MEDIUL DE AFACERI ȘI AI ADMINISTRAȚIEI PUBLICE LOCALE ȘI CENTRALE AU SELECTAT RECTORUL UNIVERSITĂȚII ”DANUBIUS”
Eveniment inedit la Universitatea ”Danubius” din Galați. Ieri, 12. 02. 2020, a avut loc concursul de selecție și recrutare a Rectorului acestei instituții de învățământ superior. Comunitatea academică Danubius a decis, prin hotărârea Consiliului de Administrație, ca desemnarea Rectorului pentru mandatul 2020- 2024, să se realizeze prin concurs public.
Până pe data de 31. 01, 2020, candidații pentru funcția de Rector au avut posibilitatea să își depună dosarele de înscriere la acest concurs, conform calendarului privind selectarea, prin concurs, a Rectorului.
Pe data de 12. 02. 2020, a avut loc concursul, din Comisia de selecție și recrutare a Rectorului Universității ”Danubius”, făcând parte:
Nume şi prenume |
Funcţia |
Alina Beatrice RĂILEANU |
Membru al Consiliului de administrație al Universităţii Danubius |
Steve O MICHAEL, prof., PhD |
Executive Vice President of Academic Affairs and Provost, Charles R. Drew University of Medicine and Science, USA |
Predrag K. NIKOLIC, PhD, MBA |
Associate Professor Cheung Kong School of Art and Design Shantou University, China Editor In Chief EAI Endorsed Transactions in Creative Technologies |
George TEODORESCU, prof. |
Preşedinte al Danubius Academic Consortium, Germania |
Dagmar Cagáňová, Ph.D., Assoc. prof. M.A. |
Vice Dean for International Projects Representative for Foreign Affairs Institute of Industrial Engineering and Management Faculty of Materials Science and Technology STU, Trnava, Slovakia |
Iurie SEDLEŢCHI, Prof. univ. dr. |
Rectorul Universităţii de Studii Europene din Moldova, Chişinău |
Puiu Lucian GEORGESCU, Prof. univ. dr. ing. |
Rectorul ales al Universităţii Dunărea de Jos Galaţi, conform Hotărârii Senatului UDJG nr 168/13.12.2019 |
Yaroslav KICHUK, prof. univ. dr. |
Rector al Universității Umaniste din Ismail, Ucraina |
Costel FOTEA |
Preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi Absolvent al Universităţii Danubius |
George-Cătălin STÂNGĂ |
Senator în Parlamentul României Absolvent al Universităţii Danubius |
Florian Marcel NUŢĂ |
Membru al Consiliului de administrație al Universităţii Danubius |
Emanuel Ştefan MARINESCU |
Membru al Consiliului de administrație al Universităţii Danubius |
Carmen Gabriela SÎRBU |
Membru al Consiliului de administrație al Universităţii Danubius |
Ana-Iuliana MIHAI |
Membru al Consiliului de administrație al Universităţii Danubius |
Ştefan POPA |
Membru al Consiliului de administrație al Universităţii Danubius |
William B. HARVEY, professor, PhD |
Distinguished Scholar at the American Association for Access, Equity and Diversity; Strategic Advisor for CoopLew LLC; and Associate Director of the W. Montague Cobb Institute, Washington, D.C., USA |
Cu o experiență de necontestat în managementul universitar (Prorector al Universității ”Danubius”, în perioada 2008- 2012; Rector al acestei Universități din anul 2012) , candidatul Conf. univ. dr. Andy Corneliu PUȘCĂ a avut o susținere remarcantă în cadrul acestui concurs, răspunzând ferm valului de întrebări adresate de către membrii acestei comisii, personalități din domeniul universitar national și international, alumni de succes din administrația publică loală și centrală, reprezentanți ai mediului de afaceri.
Acest concurs a fost o experiență extraordinară, o probă care a reconfirmat direcția corectă în care se îndreaptă această universitate internațională, antreprenorială, open și online, ”termeni – pilon care vor susține și vor direcționa determinarea noastră de a îndeplini obiectivele misiunii Universității „Danubius”, universitatea care a reușit să se conecteze la comunitatea globală prin calitatea, profesionalismul, entuziasmul și implicarea oamenilor săi: studenți, profesori, personal nedidactic, absolvenți.”
Ce își propune candidatul Conf. univ. dr. Andy Corneliu PUȘCĂ pentru următorii patru ani?
Principala orientare strategică a noului mandat vizează stimularea leadershipului și a calității. Cu precădere, vom avea în vedere găsirea soluțiilor optime pentru recrutarea personalului didactic și administrativ, pentru a atrage personal nou, valoros și competitiv din exterior. Dezvoltarea continuă a personalului potrivit standardelor de performanță didactice și de cercetare și îmbunătățirea strategiilor și politicilor pentru perfecționarea sistemului de motivare și de recompensare a personalului sunt aspecte care vor continua să fie în centrul preocupărilor politicii manageriale în următorii patru ani. Ne propunem să investim în capitalul uman, care reprezintă bunul cel mai de preț al Universității noastre. Am creionat o procedură transparentă și realistă pentru a atrage și pentru a menține personal de calitate. În susținerea atingerii acestor obiective strategice de maximă importanță, vom iniţia și încuraja discuții privind criteriile de evaluare pentru personalul academic și cel de suport, crescând astfel înțelegerea și acceptarea procesului din partea tuturor celor implicați. Pentru a evita orice risc de noi reduceri salariale și lipsa unui sistem clar de acordare a primelor, de natură a demotiva personalul, vom fi pregătiți cu planuri de urgență care să preîntâmpine asemenea probleme. Continuăm să scriem o pagină nouă, împreună, construind o Universitate modernă și tânără, călăuzită și stimulată de vechile tradiții, o organizație cu „coloană vertebrală”, care evită să se pună pe sine în centrul lucrurilor și își asumă un rol proactiv pentru susținerea culturală a comunității noastre, a tinerilor, a rețelei antreprenoriale şi a tuturor instituțiilor.” Conf. univ. dr. Andy Corneliu PUȘCĂ
Continuarea proiectelor comune și dezvoltarea parteneriatului cu universitatea gălățeană de stat, intensificarea proiectelor Danubius Academic Consortium și menținerea colaborării cu mediul de afaceri au fost cele trei direcții prioritare de acțiune punctate de care candidat.
Senatul Universității ”Danubius” a validat astăzi, 13. 02. 2020 rezultatul final al concursului pentru ocuparea funcției de Rector, funcție care va fi exercitata de către Conf. univ. dr. Andy Coreliu PUȘCĂ.
Felicitări, domnule Rector Conf. univ. dr. Andy Corneliu PUȘCĂ!â
Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,
Ana Alina IONESCU DUMITRACHE
UNIVERSITATEA DANUBIUS GALAȚI
autorizată de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Județului Galațiși înscrisă în Registrul Național al Furnizorilor de Formare Profesională a Adulților organizează programul de formare – SPECIALIZARE pentru ocupația
(Cod COR – 242101)
CERTIFICAT DE ABSOLVIRE recunoscut de Ministerul Muncii și Protecției Sociale şi de Ministerul Educației și Cercetării
Când și unde va avea loc programul de formare?
În luna martie 2020, la sediul Universității Danubius Galați (b-dul Galați nr. 3, sala A38-etaj 3). Zilele de desfășurare a programului și orarul aferent vor fi comunicate în timp util, după înscrierea la eveniment.
Cui se adresează?
Cursul este 100% practic și se adresează oricărei persoane interesate de domeniul managementului de proiect, care își desfășoară activitatea atât în instituții publice, cât și în companii private.
Condiții de îndeplinit:
Ce obțin în urma participării la programul de formare?
-Competențe pentru scrierea cererii de finanțare și pentru implementarea proiectelor finanțate de Uniunea Europeană;
-Dobândirea de informații și concepte specifice domeniului managementului de proiect prin intermediul aplicațiilor practice derulate la curs; Aplicațiile practice vizează elaborarea unor documente esențiale: cererea de finanțare, actul adițional, notificarea, raportul tehnico-financiar, cererea de rambursare și de plată, raportul de monitorizare și de progres, procedura de achiziție;
-Identificarea elementelor de noutate din domeniul managementului de proiect.
-CERTIFICAT DE ABSOLVIRE recunoscut de Ministerul Muncii și Protecției Sociale şi de Ministerul Educației și Cercetării
Competențele dobândite și înscrise în suplimentul descriptiv al certificatelor, în conformitate cu prevederile OG nr. 129/2000 republicată:
-CERTIFICAT DE PARTICIPARE eliberat de UNIVERSITATEA DANUBIUS (oferă posibilitatea obținerii de reduceri în cazul participării la alte programe de formare continuă organizate de Centrul de Formare Continuă-Danubius International Business School, Universitatea Danubius Galați)
Tarife:
-Tariful de participare la programul de formare este de 1250 lei/ participant (inclusiv TVA)
Tariful cuprinde participarea la programul de formare, certificarea, materiale informative (în format de hârtie și electronic), suport de curs, pauză de masă și pauze de cafea.
NUMĂRUL DE LOCURI ESTE LIMITAT
Rezervarea locului se face în baza formularului de înscriere
și a documentelor solicitate în formular,
transmise la d-na Simona PUDILIC,
e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
(nr. telefon 037236173, 0761690800)
Persoană de contact pentru detalii suplimentare:
d-na Viorela Laura KOVÁCS, tel. 0737616042, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
PROIECT COFINANȚAT DE UNIUNEA EUROPEANĂ DIN FONDUL EUROPEAN STRUCTURAL ȘI DE INVESTIȚII PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN 2014 - 2020 |
|
Axă prioritară |
6 - Educație si competențe |
Obiectiv specific |
Operațiune compozită OS. 6.7, 6.9, 6.10 |
Titlu proiect |
Antreprenoriat Competent în rândul Tinerilor – Învățământ Inovativ pentru Viitor – ACTIV |
Nr. contract finanțare |
POCU/379/6/21/-124635 |
DECIZIE
privind acordarea sprijinului financiar studenților din cadrul proiectului Antreprenoriat Competent în rândul Tinerilor – Învățământ Inovativ pentru Viitor – ACTIV”, Contract POCU/379/6/21/-124635
Data: 31.01.2020
Comisia de analiză a dosarelor de solicitare a sprijinului financiar, din cadrul Universității DANUBIUS din GALAȚI, comunică studenților înscriși în grupul țintă și care au depus Dosar de solicitare a sprijinului financiar, următoarea decizie privind selecția studenților care vor beneficia de sprijin financiar în cadrul proiectului Antreprenoriat Competent în rândul Tinerilor – Învățământ Inovativ pentru Viitor – ACTIV”, Contract POCU/379/6/21/-124635:
Lista studenților care vor primi sprijin financiar pe parcursul ultimelor 3 semestre de studii universitare de licență (12 luni), în cuantum de 300 lei/lună:
Nr.crt. |
Nume și prenume student |
Anul de studii |
Specializarea |
1 |
Miron Ana Maria |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
2 |
Olaru Genoveva |
II |
Finanțe și Bănci |
3 |
Tănasă Emanoil |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
4 |
Marin Corina |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
5 |
Babeș Nicu |
II |
Finanțe și Bănci |
6 |
Bucur Ionuț |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
7 |
Eșanu Bianca Florina |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
8 |
Ganea Elena Georgeta (căs.Opariuc) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
9 |
Dănăilă Andreea Milena |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
10 |
Alexandru Georgina Mădălina |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
11 |
Ciută Anișoara Nela (căs.Marin) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
12 |
Tihan Mihai Cristian |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
13 |
Toma Mihaela (căs.Blaj) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
14 |
Badiu Nicoleta (căs.Radu Badiu) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
15 |
Micu Mihai |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
16 |
Sîrbu Anamaria (căs.Căciulă) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
17 |
Merlușcă (căs.Hanganu) Oana |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
18 |
Crăciun Emanuel |
II |
Finanțe și Bănci |
19 |
Semeș Iuliana Mihaela |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
20 |
Măgdălina Iulian Mălin |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
21 |
Iuga Mădălina Tatiana |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
22 |
Albescu Aneta Alexandra (căs.Ciubotaru) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
23 |
Dumitrache Mariana (căs.Bălășcău) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
24 |
Andrei Aura (căs.Ciobănache) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
25 |
Țîrlea Andreea Mihaela |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
26 |
Rotaru Dorina Georgiana |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
27 |
Stălinescu Roxana-Ana-Maria |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
28 |
Banu Petrică |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
29 |
Serea Anigeta (căs.Dumitru) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
30 |
Tronaru Adriana |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
31 |
Roșca Mirela |
II |
Finanțe și Bănci |
32 |
Alecsa Viorica (căs.Adam) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
33 |
Poghirc Alexandru-Dragoș |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
34 |
Ciobotaru Maria Anca |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
35 |
Lungu Eduard Andrei |
II |
Finanțe și Bănci |
36 |
Berușcă Marian |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
37 |
Bolboroș Liliana (căs.Budacă) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
38 |
Cristea Georgiana Teodora |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
39 |
Costea Carmen Simona |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
40 |
Stan Aurelia Iulia |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
41 |
Peniu Nicoleta-Cristina |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
42 |
Coroeru Monica |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
43 |
Drăghici Mariana |
II |
Finanțe și Bănci |
44 |
Ciurescu Ana Denisa |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
45 |
Stremțan Simona Raluca |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
46 |
Marcu Ionuț |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
47 |
Savu Gabriela |
II |
Finanțe și Bănci |
48 |
Leonti Oana |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
49 |
Macovei Nina |
II |
Economia comerțului, turismului și serviciilor |
50 |
Mocanu Aurora (căs.Ion) |
II |
Finanțe și Bănci |
51 |
Tăbărgic Magdalena (căs.Hondrilă) |
II |
Finanțe și Bănci
|
52 |
Boubătrîn Ecaterina |
II |
Economia comerțului, turismului și serviciilor |
53 |
Oprea Narcisa (căs.Graur) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
54 |
Hondrilă Cosmin |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
55 |
Cocârlea George |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
56 |
Tapalagă Iulia (căs.Iosub) |
II |
Finanțe și Bănci |
57 |
Cozma Ioan |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
58 |
Bujor Camelia Cecilia (căs.Iacobut) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
59 |
Maxim Daniela (căs.Eva) |
II |
Economia comerțului, turismului și serviciilor |
60 |
Șotrea Alexandru |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
61 |
Iftimie Anca Mihaela (căs.Campău) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
62 |
Burlacu Gabriel Ionuț |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
63 |
Acsinia Bianca Elena |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
64 |
Capră Carmen Elena (căs.Mărtinaș) |
II |
Economia comerțului, turismului și serviciilor |
65 |
Ștefan Florin |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
66 |
Pană Marioara (căs.Tudoran) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
67 |
Iorga Gabriel |
II |
Economia comerțului, turismului și serviciilor |
68 |
Dîrjan Mariana |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
69 |
Ghiorghiță Liliana (căs.Gavril) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
70 |
Burcă Marinela (căs.Rusu) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
71 |
Păduraru Alexandru Narcis |
II |
Finanțe și Bănci |
72 |
Scîntei Mircea Petru |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
73 |
Vînaga Magdalena (căs.Nicolae) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
74 |
Toniță Radu |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
75 |
Darîngă Cătălin |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
76 |
Olaru Denisa Mihaela |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
77 |
Ciobîrcă Daniel |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
78 |
Toderașcu George Bogdan |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
79 |
Stamatin Anca (căs.Petrea) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
80 |
Slabu Tatiana (căs.Donose) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
81 |
Chiriac Veronica Viorica |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
82 |
Bodea Elena Cristina (căs.Crețu-Bodea) |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
83 |
Zbanț Diana (căs.Mîndrilă) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
84 |
Ciocan Simona (căs.Racheru) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
85 |
Deaconu Geanina Maria (căs.Iov) |
II |
Finanțe și Bănci |
86 |
Munteanu Andreea Roxana |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
87 |
Constantin Ramona Andreea (căs.Margasoiu) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
88 |
Mircea Lavinia Elena (căs.Marian) |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
89 |
Gabor Ionuț |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
90 |
Botezatu Gabriel |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
91 |
Bejan Cristina (căs.Ene) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
92 |
Țăranu Gabriela (căs.Iordan) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
93 |
Danciu Elena Cerasela (căs.Anastasiei) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
94 |
Lovin Vlad |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
95 |
Șerban Alina Adelina (căs.Leampăr) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
96 |
Florea Nicoleta Lenuța (căs.Ghiță) |
II |
Finanțe și Bănci |
97 |
Bejan Andreea Daniela (căs.Spanache) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
98 |
Mindirigiu Sergiu Dan |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
99 |
Toma Valentina Cătălina (căs.Petriman) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
100 |
Maftei Aniela Teodora |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
101 |
Cărărușă Andrei |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
102 |
Ouatu Raluca (căs.Cărărușă) |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
103 |
Stănescu Ștefan |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
104 |
Moldoveanu Mihai |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
105 |
Frățianu Luiza-Anca (căs.Agache) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
106 |
Munteanu Ana-Elena |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
107 |
Costan Alexandra Marcela (căs.Ocheșanu) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
108 |
Gîlcă Irina Florentina (căs.Ibănescu) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
109 |
Pavăl Daniela (căs.Rebegea) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
110 |
Coman Sorin |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
111 |
Măxineanu Marian Marius |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
112 |
Bodea Cristina Mariana (căs.Dan) |
II |
Finanțe și Bănci |
113 |
Călarașu Marius Daniel |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
114 |
Epure Liviu Ionuț |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
115 |
Cîșleanu George Daniel |
II |
Finanțe și Bănci |
116 |
Boicu Catalina Marcela (căs.Luca) |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
117 |
Pîrlog Maria Mihaela |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
118 |
Ene Andreea |
II |
Contabilitate și Informatică de Gestiune |
119 |
Petrea Valentin |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
120 |
Pavăl Claudiu Florentin |
II |
Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor |
Comisia de analiză a dosarelor de solicitare a sprijinului financiar din cadrul Universității DANUBIUS din GALAȚI:
Nuță Florian, Responsabil implementare pachete integrate
Crețu Carmen, Expert implementare pachete integrate 5
Marinescu Emanuel, Expert implementare pachete integrate 1
Data: 31.01.2020
UNIVERSITATEA DANUBIUS GALAȚI
autorizată de
Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Județului Galați
și înscrisă în
Registrul Național al Furnizorilor de Formare Profesională a Adulților
organizează
programul de formare – SPECIALIZARE
pentru ocupația
EXPERT ACHIZIȚII PUBLICE (Cod COR – 214946)
CERTIFICAT DE ABSOLVIRE recunoscut de
Ministerul Muncii și Protecției Sociale şi de Ministerul Educației și Cercetării
Când și unde va avea loc programul de formare?
În luna martie 2020, la sediul Universității Danubius Galați (b-dul Galați nr. 3, sala A38-etaj 3). Zilele de desfășurare a programului și orarul aferent vor fi comunicate în timp util, după înscrierea la eveniment.
Cui se adresează?
Angajaților din cadrul operatorilor economici, funcționarilor publici din administrația publică, specialiștilor din sectorul privat încadrați în compartimente cu atribuții în procesul de achiziții publice finanțate din fonduri publice naționale sau europene, precum și altor persoane interesate de domeniul achizițiilor publice.
De ce să particip?
Tematica evenimentului vizează analize, dezbateri, soluții și aplicații practice fiind adaptată ultimelor modificări legislative și se referă la:
- noutățile în domeniul achizițiilor publice/sectoriale/concesiuni;
- elementele de noutate din cadrul procedurii de soluționare a contestațiilor pe cale administrativ jurisdicțională sau pe cale judiciară;
- aspecte teoretice și practice.
Ce obțin în urma participării la programul de formare?
-Dobândirea de informații și concepte specifice domeniului achizițiilor publice;
-Identificarea elementelor de noutate din domeniul achizițiilor publice/sectoriale/concesiuni – clarificări și modificări emise de Agenția Națională pentru Achiziții Publice;
-Însușirea de noțiuni care îmi vor permite:
-CERTIFICAT DE ABSOLVIRE recunoscut de Ministerul Muncii și Protecției Sociale și de Ministerul Educației și Cercetării
Competențele dobândite și înscrise în suplimentul descriptiv al certificatelor, în conformitate cu prevederile OG nr. 129/2000 republicată:
-CERTIFICAT DE PARTICIPARE eliberat de UNIVERSITATEA DANUBIUS (oferă posibilitatea obținerii de reduceri în cazul participării la alte programe de formare continuă organizate de Centrul de Formare Continuă-Danubius International Business School, Universitatea Danubius Galați)
Condiții de îndeplinit:
Tarife:
-Tariful de participare la programul de formare este de 1250 lei/ participant (inclusiv TVA)
Tariful cuprinde participarea la programul de formare, certificarea, materiale informative (în format de hârtie și electronic), suport de curs, pauză de masă și pauze de cafea.
NUMĂRUL DE LOCURI ESTE LIMITAT
Rezervarea locului se face până în data de 27 februarie 2020
în baza formularului de înscriere și a documentelor solicitate în formular,
transmise la d-na Simona PUDILIC,
e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
(nr. telefon 037236173, 0761690800)
Persoană de contact pentru detalii suplimentare:
d-na Viorela Laura KOVÁCS, tel. 0737616042, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Purtător de cuvânt - Universitatea „Danubius”,
Ana Alina IONESCU DUMITRACHE