Facultatea de Comunicare si Relatii Internationale

DIBS

Prezentare

Danubius International Business School (DIBS) s-a infiintat in anul 2013, ca structura dedicata asigurarii unei permanente relatii cu mediul de afaceri local, national si international. DIBS reprezinta puntea de legatura dintre mediul academic si cel de business, facilitand relatia dintre studenti, cadre didactice, parteneri si institutii, organizatii si firme private, in vederea realizarii obiectivelor legate de componenta de antreprenoriat pe care Universitatea Danubius o dezvolta permanent, ca parte esentiala a Misiunii sale asumate.

In vederea indeplinirii scopului propus, in cadrul DIBS  functioneaza Centrul de Formare Continua, in cadrul caruia se dezvolta programe de formare continua si de formare profesionala,  ce raspund in mod direct nevoilor de pregatire ale societatii civile. Oferta educationala cuprinde programe de formare din domenii variate, care sunt sustinute de formatori acreditati.

Centrul de Excelenta in Dezvoltare Organizationala (CREDO) furnizeaza servicii de training, consultanta, consiliere prin personalul inalt calificat, pentru mediul de afaceri. El reuneste deopotriva studenti, profesori, dar si oameni de afaceri asigurand astfel interactiunea cu mediul economic si dezvoltarea unei politici de adaptare in mod permanent la cerinte, de ambele parti. Este facilitator al parteneriatelor public-privat regionale, catalizator al clusterelor si initiator al unor puternice colaborari atat la nivel national cat si international.

Compartimentul pentru Proiecte Europene vine in intampinarea studentilor in vederea dezvoltarii competentelor transversale, a facilitarii accesului la piata muncii, a dezvoltarii bazei materiale si asigurarea resurselor necesare unui invatamant modern, deschis, de excelenta pe care UDG il ofera studentilor, masteranzilor si cursantilor sai.

Contact

Managing Director

Alina Beatrice Raileanu

+40 722 455 631

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Skype: ab.raileanu

Alina Raileanu resize

Asistent Manager

Andra Luciana Marcu

+40 753 612 085

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Skype: andralmarcu

Andra Marcu

Coordonator Compartiment de administrare a proiectelor

Catalin Mustata

+40 723 498 090

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Skype: catalin.mustata1


 
Catalin Mustata

Coordonator Centrul de Formare Continua

Viorela Laura KOVACS

+40 737 616 042

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Parteneri

PARTENERIATE CU MEDIUL  ACADEMIC LA NIVEL NATIONAL

cluster it c Univ Tomis Constanta Univ Romano Americana
logo Univ Vest Timisoara Universitatea„Babeş-Bolyai”Cluj-Napoca
 Sigla Universitatea Valahia din 

Targoviste  ugal 300x300

sigla Univ Hyperion 

 

 PARTENERIATE CU MEDIUL  ACADEMIC LA NIVEL INTERNATIONAL

225px University of Camerino Logo PRES Université de Toulouse University Chania 
     

 

PARTENERIATE CU MEDIUL PRIVAT LA NIVEL NATIONAL

logo SMART1 apromeca Transparency International Romania
Revista 22 Lugera

 

PARTENERIATE CU MEDIUL PRIVAT LA NIVEL  INTERNATIONAL

sida group s5 logo IndiceICT ro

 

Proiecte - CREDO

Proiecte implementate


1.“Investim in viitor”
Obiectivul general al proiectului a fost reprezentat de facilitarea procesului de tranzitie de la scoala la viata activa si cresterea nivelului de ocupababilitate pentru 500 de studenti din regiunea Sud Est.
Proiectul a vizat, de asemeni, integrarea in activitati de consiliere/orientarea profesionala 300 de studenti inmatriculati in sistemul national de invatamant si 200 in stagii de practica.
Aceste persoane au beneficiat de informatii si sfaturi in cadrul activitatii de consiliere ce au contribuit intr-o maniera directa la facilitarea procesului de tranzitie de la scoala la viata activa.
Proiect implementat in perioada 29.04.2014- 31.10.2015 de Universitatea “Danubius” din Galati in parteneriat cu Fundaţia „Gaudeamus” – Universitatea Tomis din Constanţa.

http://www.investiminviitor.ro/

 

2."Asigurarea succesului in cariera prin stagii de practica"
Obiectivul general - Dezvoltarea aptitudinilor de munca pentru 375 de elevi si studenti (215 studenti si 160 elevi) in scopul cresterii insertiei mai rapide pe piata muncii. Prin activitatile proiectului s-a urmarit crearea unei securitati emotionale a elevilor si studentilor, stimularea motivatiei lor de a se integra in societate, stimularea increderii in sine si nevoia de a se alatura unui grup social si professional.
Proiect implementat in perioada 29.04.2014- 31.10.2015 de Universitatea “Danubius” din Galati in parteneriat cu  SC MINION CONSULTING SRL.

http://www.pract-as.ro/

 

3.“Stagiul de practica- o sansa catre succesul profesional”
Obiectivul general- Dezvoltarea aptitudinilor de munca pentru 420 de  studenti (150 specializarea economie, 200 specializarea drept si 70 specializarea comunicare si relatii internationale) in scopul cresterii insertii mai rapide pe piata muncii din Regiunea Sud-Est. Prin activitatile proiectului s-a urmarit sa se creeze securitate emotionala studentilor, sa stimuleze motivatia lor de a se integra in societate, sa stimuleze increderea in sine si nevoia de a se alatura unui grup social si profesional, sa ii invete pe studenti principiile care decurg din traiul independent, autonomia, siguranta de sine, autocontrolul si ultimul, dar nu cel din urma, sa creeze premise de dezvoltare a unei carieri, inclusiv sprijin pentru tranzitia de la scoala la viata activa.
Proiect implementat in perioada 29.04.2014- 31.10.2015  de Universitatea “Danubius” din Galati in parteneriat cu Asociatia “Centrul pentru Strategii si Politici Europene"

http://www.stagiuldepractica.ro/


4. “Licenta pentru piata muncii!”
Obiectivul general al proiectului a constat in imbunatatirea calitatii si relevantei ofertei educationale in invatamantul superior prin actiuni inovatoare destinate asigurarii calitatii procesului educational si adaptarii lui la exigentele pietei muncii. Proiectul urmareste cresterea calitatii ofertei educationale din invatamantul universitar din domeniul stiintelor juridice la nivelul regiunii Sud-Est printr-o mai buna corelare a unui program de licenta cu cerintele in continua schimbare ale pietei muncii si facilitarea accesului la invatamantul superior prin implementarea unei componente de e-learning.
Proiect implementat in perioada 20.05.2014- 19.12.2015 de Universitatea “Danubius” din Galati in parteneriat cu Transparency International Romania.

http://www.licentapiatamuncii.ro

 

5.“Alaturi de cariera ta!”
Obiectivul general a fost reprezentat de facilitarea procesului de tranzitie de la scoala la viata activa si cresterea nivelului de ocupababilitate pentru 600 de studenti din regiunea Sud Est.
Obiectivul a vizat integrarea in activitati de consiliere si orientarea profesionala 600 de studenti inmatriculati in sistemul national de invatamant.
Proiectul a generat beneficii certe pentru membrii grupului tinta. Aceste persoane au beneficiat de informatii si sfaturi in cadrul activitatii de consiliere care vor contribui intr-o maniera directa la facilitarea procesului de tranzitie de la scoala la viata activa.
Proiect implementat in perioada 29.04.2014- 28.10.2015 de Universitatea “Danubius” din Galati in parteneriat cu MADCONS SRL.

http://alaturidecarierata.ro/

 

6.“Sisteme de calitate si internationalizare in invatamantul superior din filiera turism-mediu-cultura”
Obiectivul general- Proiectul a vizat dezvoltarea și implementarea sistemului național al calificărilor din Învățământul Superior (IS), din filiera Turism-Mediu-Cultură, în vederea adaptării programelor de studii universitare la cerințele de pe piața forței de muncă, după modelul celorlalte instituții europene de IS din Spațiul European al Învățământului Superior SEIS.
Proiect implementat in perioada 20.05.2014- 19.11.2015 de Universitatea “Danubius” din Galati in parteneriat cu Universitatea “Dunarea de Jos” si SIDA Group.

http://tmc.univ-danubius.ro/

 

7."UNI4-4 - Dezvoltarea Sistemului European de Management al Calificărilor Universitare şi Valorificarea Competenţelor Informale”
Obiectiv general: creşterea eficienţei şi eficacităţii programelor de studio prin restructurarea şi îmbunătăţirea sistemelor de educaţie şi formare (în concordanţă cu cererea de profiluri progesionale de pe piaţa muncii), în contextual constituirii unui consorţiu universitar european, în vederea valorificării programelor de studii terţiare.
Proiect implementat in perioada 1.12.2010- 30.11.2013 de Universitatea “Danubius” din Galati in parteneriat cu Universitatea Româno – Americană – Bucureşti, Universitatea George Bacovia – Bacău, Universitatea de Vest – Timişoara, Universita deli Studi di Camerino – Italia, Universitatea Toulouse - Franţa, Universitatea Dortmund – Germania şi MAICh – Grecia, S.C. CISPRO S.R.L şi SIDA S.R.L Italia.

www.uni4-4.ro

8.VEHMED- „Vehicule media pentru formarea abilităţilor practice, televiziuni şi ziare operate de studenţi pentru studenţi”
Proiectul VEHMED a fost un proiect inovator, ce a constat în construcţia unor vehicule media speciale pentru formarea abilităţilor practice ale studenţilor la jurnalism. Proiectul este orientat spre student şi nu spre procesul de practică din curriculum şi furnizează servicii într-o abordare integrată, unui număr de 400 de studenţi. Problema centrală adresată de proiect reflectata faptul că activităţile din sistemul educaţional – care ar trebui să conducă la crearea abilităţilor specific (laboratoarele, de exemplu) sunt foarte greu de pus în practică in acest domeniu (datorită investiţiilor ridicate) sau se desfăşoară în mod formal, având un impact limitat (practica studenţilor în anumite companii media, în special datorită faptului ca societăţile nu riscă să delege sarcini reale către studenţi, deoarece un eşec le poate afecta semnificativ funcţionalitatea).
Proiect implementat de Universitatea ”Danubius” din Galati in parteneriat cu Universitatea „Hyperion”, Bucureşti, Universitatea „Babeş-Bolyai”, Cluj-Napoca, Asociaţia Jurnaliştilor din România, Revista 22, Asociaţia Română pentru Managementul Proiectelor, Filmnotic SRL, ARJE Formacion, Spania.

www.vehmed.ro

Centrul de Excelenta in Dezvoltare Organizationala (CREDO)

Centrul de Excelenta in Dezvoltare Organizationala (CREDO) furnizeaza servicii de consiliere, consultanta, training prin personalul inalt calificat, pentru mediul de afaceri. El reuneste deopotriva studenti, profesori, dar si oameni de afaceri asigurand astfel interactiunea cu mediul economic si dezvoltarea unei politici de adaptare in mod permanent la cerinte, de ambele parti. Este facilitator al parteneriatelor public-privat regionale, catalizator al clusterelor si initiator al unor puternice colaborari atat la nivel national cat si international.
Programele dezvoltate in cadrul centrului combina cunostintele cu aspectele practice. Initiativele de formare sunt dezvoltate pe baza unor proceduri si procese specifice partenerilor universitatii, acoperind astfel o gama vasta de domenii.
Eficacitatea transferului de cunostinte, dar si randamentul asteptat de companiile beneficiare, este foarte important, drept pentru care va avea loc un proces de analizare a situatiei reale, urmat de propunerea unei serii de instrumente prin care se pot depasi punctele slabe si amenintarile identificate, asigurandu-se totodata o consiliere pe intregul parcus al implementarii si aparitiei rezultatelor.

CREDO a dezvoltat si numeroase parteneriate cu actori importanti la nivel national si international.

Pentru indeplinirea cu succes a obiectivelor stabilite cu partenerii, se vor avea in vedere utilizarea serviciilor de:


-Stadiul de dezvoltare al companiei;

-Oportunitatile pietei;

-Resursele alocate;

-Dezvoltarea personalului si a serviciilor/produselor oferite;


-Eficienta timpului de lucru;

-Procesul de vanzare;

-Realocarea financiara;

-Managementul produselor/serciviilor;

-Fidelizarea clientilor;

-Marketing & Comunicare;

-Managementul Resurselor Umane;


-Nisa de piata;

-Mediul competititional;

-Penetrarea pietei internationale;

-Plasarea produselor/ serviciilor;

-Situatia demografica a clientilor;

-Gradul de satisfactie al angajatilor;

-Gradul de satisfactie al clientilor;

-Nivelul salarial;


-Management

-Vanzari

-Marketing

-Financiar

-Legislatie

Prin prisma programelor dezvoltate in cadrul centrului CREDO, Universitatea Danubius din Galati face parte si este promotor al clusterelor dezvoltate la nivel local, din diferite sectoare de activitate:

 

Romanian River Transport

 

Green Solutions Low Danube

 

For Health Low Danube

cluster it c 

IT&C Low Danube

Sus