Noutati

VREI SĂ URMEZI O CARIERĂ ÎN DREPT?

DREPT

 

 

 

 

 

Care sunt punctele forte ale acestei facultăți?

 

Profesori centraţi pe studenţi, aproape de absolvenţi

Profesori de prestigiu, instruiţi în centre universitare de renume din ţară şi din străinătate, cu o vastă experienţă în practica dreptului (judecători, avocaţi, notari publici etc.) sunt nerăbdători să împărtăşească studenţilor cunoştinţele teoretice şi practice dobândite în decursul carierei. Tinerii asistenţi universitari, doctori sau doctoranzi, mulţi dintre ei şefi de promoţie ai Facultăţii de Drept a Universităţii ”Danubius”, completează colectivul profesionist al cadrelor didactice al acestei facultăţi.

 

Cursuri moderne şi predare interactivă. Cum învăţăm la distanţă?

Cursurile sunt interesante, atractive, cuprind noutăţi în domeniile respective, sunt prezentate corespunzător cerinţelor moderne, sunt interactive, fiind generalizată utilizarea mijloacelor TIC. Sistemul e-learning Sakai instituit la nivelul tuturor formelor de învăţământ facilitează, în mare măsură, asimilarea cunoştinţelor.

Actualizarea curriculei şi modernizarea metodelor de predare, pentru a pregăti specialişti în domeniile profesionale de care societatea are nevoie, sunt priorităţi pentru cadrele didactice ale acestei universităţi.

 

Lipsa timpului nu trebuie să constituie o barieră în a urma cursurile unei universităţi. La Universitatea ”Danubius” există forma de învăţământ cu frecvenţă redusă şi forma de învăţământ la distanţă.

Astfel poţi fi student al Universităţii ”Danubius” chiar dacă munceşti sau eşti student şi la o altă facultate. Problema în discuţie este ”acoperită” prin formele flexibile de educaţie care oferă posibilitatea studentului de a stabili locul, ritmul şi momentul în care se poate instrui.

VIZITEAZĂ CENTRELE DE ÎNSCRIERE DIN ȚARĂ!

 

 

Înţelegerea teoriei prin multă practică

sala de judecataOdată ajuns student la Drept la Universitatea „Danubius”, eşti lansat repede în realitatea practicii judiciare. Studenţii acestei Facultăţi sunt implicaţi într-o multitudine de proiecte curriculare şi extracurriculare, toate cu acelaşi cod: transpunerea teoriei în practică. Concursuri de procese simulate , practica realizată la instanţe judecătoreşti, parchet, birouri de avocatură, mediere, birouri notariale etc. (multe dintre acestea fiind ale absolvenţilor acestei Facultăţi), specialiştii care vin în faţa studenţilor pentru a dezbate anumite chestiuni de drept noi sau controversate, mese rotunde şi cercuri ştiinţifice studenţeşti cu diferite teme, toate acestea completează cunoştinţele teoretice de drept şi pregătesc studentul pentru profilul specialistului în domeniul juridic.

 

Cercetarea ştiinţifică pentru studenţi

Studenţii sunt motivaţi să participe la activităţile de cercetare ştiinţifică organizate la nivelul universităţii în cadrul conferinţelor ştiinţifice anuale ale studenţilor sau în cadrulCercului Ştiinţific Studenţesc de Drept Public „Nicolae Titulescu”, fie de alte universităţi din ţară şi din străinătate.

Studenţii acestei Facultăţi se remarcă la evenimentele de cercetare ştiinţifică la care participă, aceştia câşigând în ultimii trei ani PREMIUL I LA SESIUNI DE COMUNICĂRI ŞTIINŢIFICE STUDENŢEŞTI INTERNAŢIONALE, în competiţie strânsă cu sute de studenţi de la universităţi de prestigiu din ţară şi din străinătate.

Lucrările ştiinţifice ale studenţilor sunt publicate în Revista Acta Universiatis Juridica, revistă inclusă în baze de date internaţionale (BDI).

.

Viaţa de student în campus modern

Universitatea ”Danubius” este recunoscută şi pentru baza materială modernă, pentru sălile de curs şi de seminar din care nu lipsesc sistemele de proiecţie, pentru laboratoarele de informatică, media, limbi străine, criminalistică şi clinică judiciară şi pentru biblioteca dotată cu peste 40.000 de exemplare de carte.

Liga Studenţilor Danubius (LSD) organizează diverse evenimente studenţeşti. Baluri, pereceri tematice, campanii caritabile, concursuri sportive. Este prima oprire după ce ai devenit student danubian pentru a fi implicat în viaţa de student. De asemenea, alte două organizaţii studenţeşti ELSA şi AIESEC, sunt găzduie de Universitatea “Danubius”.

 

Ce facem după ce absolvim Facultatea de Drept la Universitatea „Danubius”? Putem profesa oriunde în lume, sute de ocupaţii!

Majoritatea asociază diploma de jurist cu primul pas în a deveni avocat, procuror sau judecător, dar realitatea este alta. Există sute de posibile ocupaţii în COR pentru care este necesar să fii absolvent al Facultăţii de Drept.

Diploma de jurist este cardul de acces la cele mai interesante profesii care implică, din perspective diferite, lucrul cu oamenii şi pentru oameni. Marile corporaţii au nevoie de avocaţi in-house, băncile şi instituţiile publice au nevoie de jurişti.   Deci: piaţa muncii are nevoie de absolvenţi de Drept!

Diplomele sunt recunoscute în România şi în srăinătate!

Iată doar câteva alte ocupaţii: funcţionar public, notar, mediator, jurist, executor judecătoresc, poliţist, grefier, consilier de probaţiune, expert vamal.

 

Absolvenţi de succes: motivaţi profesional, recunoscuţi la nivel internaţional

Promoţiile Facultăţii de Drept din cadrul Universităţii ”Danubius” sunt, în fiecare an, recunoscute pentru absolvenţi de valoare care se remarcă oriunde profesează. Aptitudini care au intuit, la debutul vieţii de student, calităţile unui bun specialist în drept: abilităţi de comunicare, capacitate de analiză, spirit critic, dorinţa pentru aflarea adevărului şi stăruinţa de a se face dreptate, prin educaţia oferită în cei patru ani de studii la Facultatea de Drept a Universiăţii “Danubius”, au fost certificate prin competenţe de specialitate şi transversale care i-au transformat în exemple pentru tinerii care doresc să îmbrăţişeze o asemenea carieră. La nivelul municipiului Galaţi, numeroşi absolvenţi ai acestei Facultăţi ocupă funcţii de conducere în cadrul instituţiilor publice şi private.

Absolvenţi ai Facultăţii de Drept din cadrul Universităţii “Danubius”au fos admişi la Institutul Naţional al Magistraturii (INM). Avocaţi, absolvenţi ai Facultăţii de Drept din cadrul Universităţii “Danubius”profesează cu succes în Barourile din țară și din străinătate.

 

 

Taxe şi burse

Studenţii care au promovat Bacalaureatul cu cel puţin 9.30, nu plătesc taxa primului an de studii!

Taxa anilor de studii depinde de rezulatele la învăţătură ale studentului, aceasta fiind diminuată, până la excludere, proporţional performanţei studentului.

Studenţii care obţin media 10.00 în timpul anilor de studii, nu plătesc taxa de studii!

Pentru anul universitar 2015- 2016, taxa de studii la anumite programe de licența și masterat a fost redusă și cu 50%!

DETALII TAXE DE STUDII

 

INFORMAŢII DESPRE ADMITERE 1- 25 SEPTEMBRIE!

 

 

Succes!

Şef Birou Relaţii Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

DOAR CÂTEVA ZILE PÂNĂ LA SESIUNEA DE TOAMNĂ A ADMITERII 2015: LICENŢĂ, MASTERAT, CURSURI POSTUNIVERSITARE

ADMITERE SEPTEMBRIE POZAPENTRU ANUL UNIVERSITAR 2015-2016 TAXA PENTRU ANUMITE PROGRAME DE STUDII ESTE REDUSĂ CU 50%!

 

În perioada 1- 25 Septembrie, Universitatea „Danubius” organizează admitere pentru programe de licenţă şi masterat, cursurile postuniversitare şi Şcoala postliceală (turism şi asistent medical generalist).

 

 

Pentru cursurile universitare de LICENŢĂ, candidaţii pot opta pentru:

 

FACULTATEA DE DREPT – Specializarea Drept, durata studiilor: 4 ani, forme de învăţământ: cu frecvenţă (IF), cu frecvenţă redusă (FR) şi la distanţă (ID).

 

FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE – durata studiilor: 3 ani

Specializările: Finanţe şi Bănci (IF, FR, ID)

Contabilitate şi Informatică de Gestiune (IF, FR)

Economia Comerţului, Turismului şi Serviciilor (IF, ID) - şi cu predare în limba engleză

 

FACULTATEA DE COMUNICARE ŞI RELAŢII INTERNAŢIONALE - durata studiilor: 3 ani

Comunicare şi Relaţii Publice(IF, ID)

Asistenţă Managerială şi Secretariat (IF)

Relaţii Internaţionale şi Studii Europene (IF, ID)

 

 

PENTRU ANUL UNIVERSITAR 2015-2016 TAXA PENTRU ANUMITE PROGRAME DE STUDII ESTE REDUSĂ CU 50%!

 

 

Pentru cursurile universitare de MASTERAT, candidaţii pot opta pentru:

 

 

FACULTATEA DE DREPT:

DREPTUL UNIUNII EUROPENE (durata studiilor 1,5 ani, IF)

DREPT ȘI ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ EUROPEANĂ (durata studiilor 1,5 ani, IF, FR)

ȘTIINȚE PENALE (durata studiilor 1,5 ani, IF)

 

 

FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE:

MANAGEMENT FINANCIAR PUBLIC ŞI PRIVAT (durata studiilor 2 ani, IF)

GESTIUNEA FINANCIARĂ A AFACERILOR ÎN SPAŢIUL EUROPEAN (durata studiilor 2 ani, IF)

MANAGEMENTUL AFACERILOR ÎN COMERŢ ŞI TURISM CU PREDARE ÎN LIMBA ROMÂNĂ (durata studiilor 2 ani, IF)

MANAGEMENTUL AFACERILOR ÎN COMERŢ ŞI TURISM – ŞI CU PREDARE IN LIMBA ENGLEZĂ (durata studiilor 2 ani, IF)

AUDIT ŞI CONTROL PUBLIC ŞI PRIVAT (durata studiilor 2 ani, IF)

MANAGEMENTUL BIOECONOMIEI ÎN CONTEXTUL CREŞTERII DURABILE (durata studiilor 2 ani, IF)

SHIPPING INTERNAŢIONAL TRADE AND FINANCE (durata studiilor 2 ani, IF)

FACULTATEA DE COMUNICARE ŞI RELAŢII INTERNAŢIONALE

AFACERI ŞI ECONOMIE INTERNAŢIONALĂ– MASTERAT INTERDISCIPLINAR ((durata studiilor 1,5 ani, IF)

 

 

CURSURI POSTUNIVERSITARE ÎN DOMENIUL DREPT

Absolvenţii studiilor universitare de licenţă, indiferent de specializarea absolvită, se pot înscrie la unul dintre cele patru programe postuniversitare de formare şi dezvoltare profesională continuă înfiinţate în cadrul Facultății de Drept, în colaborare cu Centrul de Formare Profesională a Universităţii “Danubius”.

Protecţia juridică a copilului (durata: 144 ore)

Instituţii de dreptul familiei şi acte de stare civilă (durata: 144 ore)

Mecanisme juridice pentru o administraţie performantă (durata: 192 ore)

Infracţiuni prevăzute în legi speciale (durata: 192 ore)

 

 

În cazul în care eşti nehotârât sau nesigur asupra facultăţii sau specializării pe care ar trebui să o urmezi, este alături de tine unul dintre specialiştii Centrului de Consiliere şi Orientare în Carieră din cadrul Universităţii „Danubius”.

 

PENTRU ANUL UNIVERSITAR 2015-2016 TAXA PENTRU ANUMITE PROGRAME DE STUDII ESTE REDUSĂ CU 50%!

 

 

Contactează-ne cu încredere!

Mai multe detalii despre admitere, oportunităţi în carieră şi taxele de studii, găseşti AICI!

SUCCES!

 

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

SINGURA UNIVERSITATE STRĂINĂ PREZENTĂ LA EDIȚIA DE VARĂ A TÂRGULUI EDUCAȚIONAL UNITERCIH - TURCIA

7 OKUniversitatea ”Danubius” din Galați (UDG) a fost singura universitate străină prezentă la ediția de vară a celui mai important eveniment organizat pentru studenții turci: Târgul educațional UNITERCIH (Türkiye’nin tek ve en büyük Üniversite Tercih Fuarı ), eveniment care a avut loc la Istambul și în Ankara.

Oferta educațională a UDG a fost prezentată publicului turc de către reprezentantul acestei universități, Conf. univ. dr. Emanuel - Ștefan MARINESCU, Director al Centrului de Cooperare Internațională din cadrul UDG.

”Simțul datoriei este un fenomen de masă în Turcia. Ține de educația acestui popor iar tinerii turci sunt interesați de absolut toate programele de studii și de specializările universităților din străinătate la care pot studia pentru a reveni acasă și a pune în practică ceea ce au învățat.

De aceea, întrebările tinerilor prezenți la acest eveniment nu au vizat doar programele de studii în limba engleză ci toate specializările programenlor de licențăsau de masterat ale Universității ”Danubius”.

6 OKÎi mulțumesc domnului Mehmet B. SÜMEROĞLU, Președinte & CEO al companiei Bright Mentoring pentru onoranta invitație de a participa la acest eveniment și îl asigurăm că vom răspunde, cu aceeași deschidere și implicare, următoarelor ediții ale Târgul educațional UNITERCIH care vor avea loc până la sfârșitul acestui an în alte centre universitare din Turcia, precum: Malatya, Afyon, Diyarbakir, Antakya, Iskenderun, Zonguldak West BlackSea”, a declarat domnulConf. univ. dr. Emanuel - Ștefan MARINESCU, Director al Centrului de Cooperare Internațională din cadrul UDG.

Colaborarea Universității ”Danubius” cu profesori și cu studenți din Turcia a început în urmă cu mulți ani, mobilitățile ERASMUS fiind principala conexiune între cele două sisteme de învățământ. Numai anul trecut, studenții danubieni au participat la cursurile susținute de trei profesori de la Universitatea Selcuk din Turci, mai multe cadre didactice de la UDG au predat la Universități din Turcia. Luna aceasta s-a încheiat mobilitatea ERASMUS a unei studente din Izmir care a dorit să facă practică, pentru două luni, în cadrul Biroului de Relații Publice al UDG.

 

GALERIE FOTO

 

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

 

Citeşte mai departe ...

ULTIMA SAPTAMÂNĂ DE ÎNSCRIERI! ŞCOALA POSTLICEALĂ DANUBIUS

Afis Admitere Postliceala A4

ADMITERE ÎN PERIOADA 3- 28 AUGUST!

 

Școala Postliceală Danubius, înființată în urmă cu trei ani în cadrul Fundației Universitare “Benone Pușcă”, oferă cursanților, prin complexul de resurse materiale și umane (cadre didactice din mediul universitar și practicieni) de care dispune, posibilitatea de a se pregăti la cele mai înalte standarde, optând pentru una dintre cele trei specializări autorizate: AGENT TURISM-GHID; ASISTENT DE GESTIUNE ÎN UNITĂŢI DE CAZARE ŞI ALIMENTAŢIE sau ASISTENT MEDICAL GENERALIST.

 

Durata studiilor la specializările Școlii Postliceale Danubius este de 2 ani, respectiv 3 ani,   perioadă în care, cursanții care doresc să promoveze examenul de Bacalaureat sunt susținuți de Universitatea ”Danubius” prin posibilitatea de a participa, gratuit, la cursurile de pregătire pentru acest examen.

 

Cursanții specializărilor Școlii Postliceale Danubius parcurg stagii de practică în instituţii / unităţi / agenţii economice de profil (agenţii de turism, hoteluri, restaurante, spitale, dispensare, scoli, grădinițe, azile de bătrâni etc.).

Oferta educațională a Școlii Postliceale Danubius cuprinde, pentru anul școlar 2015- 2016, următoarele specializări:

 

AGENT TURISM-GHID– forma de învățământ zi, nivelul 3 avansat, durata studiilor – 2 ani

Ce devenim după absolvire?

-          agent de turism intern, functionar agenţie voiaj, agent de turism pentru circuite tematice, agent turism de afaceri, agent de asistenţă turistică, agent de transport turistic intern, agent de transport internaţional, agent de turism tour-operator, însoţitor grup turistic etc.

TAXA DE STUDII/ an – 1600 RON

TAXA DE ÎNSCRIERE – 100 RON

 

 

ASISTENT DE GESTIUNE ÎN UNITĂŢI DE CAZARE ŞI ALIMENTAŢIE- forma de învăţământ de zi, nivelul 3 avansat, durata studiilor 2 ani

Ce devenim după absolvire ?

-          lucrător în gospodăria agroturistică,  lucrător comercial, lucrător în unităţi de alimentaţie publică, supraveghetori clădiri şi gospodării, personal de supraveghere inclusiv pentru activităţi de curăţenie şi întreţinere în birouri, hoteluri şi alte instituţii, administratori în gospodării individuale, recepţioneri în domeniul hotelier, funcţionari în gestiune economică şi administrativă, funcţionari în servicii de evidenţă contabilă etc.

TAXA DE STUDII/ an – 1600 RON

TAXA DE ÎNSCRIERE – 100 RON

-         

 

 

ASISTENT MEDICAL GENERALIST, forma de învăţământ de zi, durata studiilor 3 ani

Practica de specialitate

Scoala Postliceală ”Danubius”a încheiat parteneriate cu unități de profil în care pot activa asistenții medicali: spitale, dispensare, scoli, grădinițe, azile de bătrâni, centre ale DGASPC (Direcției Generale de Sănătate și Protecția Copilului Galați).

TAXA DE STUDII/ an – 2000 RON

TAXA DE ÎNSCRIERE – 100 RON

 

DETALII ADMITERE

 

Şef Birou Relaţii Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

LOCURI FĂRĂ TAXĂ LA UNIVERSITATEA " DANUBIUS" DIN GALAŢI! A DOUA SESIUNE DE ÎNSCRIERE - PÂNĂ PE 25 SEPTEMBRIE!

art taxe 4 1

PENTRU ANUL UNIVERSITAR 2015-2016 TAXA PENTRU ANUMITE PROGRAME DE STUDII ESTE REDUSĂ CU 50%!

Veşti bune pentru candidaţii la facultăţile Universităţii "Danubius". Dacă au media de cel puţin 9.30 la Bacalaureat, nu plătesc taxa în primul an de studii. Experienţa ne demonstrează faptul că aceşti candidaţi reuşesc, majoritar,  ca ulterior, în cursul celor 4 ani  sau, respectiv,  3 ani de studii, să facă performanţă, să obţină medii de peste 9.25. Astfel, studenţii foarte buni la învăţătură sunt susţinuţi de Universitatea "Danubius" care răsplăteşte, susţine şi respectă performanţa,  deorece îşi doreşte valori pe băncile sale, în spaţiile ultramoderne de învăţământ, la cursurile şi seminariile cadrelor didactice, adevaraţi profesionişti în domeniile drept, stiinte economice si comunicare si relatii internationale. 

Dar ce se intâmplă după primul an de studii?

De regulă, candidatul care vine la facultate cu media de peste 9.30 la Bacalaureat reuşeşte cu brio să se menţină pe linia competitivităţii şi să ia note mari şi în restul anilor de studii. Numai anul trecut, peste 80% dintre elevii care nu au plătit taxa primului an de studii au terminat cu medii foarte mari. Aşadar, dacă va fi un student de nota 10, este scutit de taxa anului de studii. Studenţii danubieni care obţin media anuală între 9,76 - 9,99 beneficiază de o reducere de 75% din taxa anului următor de studii,  între 9,51 – 9,75 de 50%  şi între 9,25 – 9,50 de 25%.

Care sunt taxele pentru programele de licentaale Universităţii "Danubius"?

Între 2.600  şi  3.050 lei/ an, fiind posibile următoarele metode de plată:

1. Plata integrală la 1.10.2015  – 2.600 lei

2. Plata în 3 tranşe (60%, 20%, 20%)  – 2.800 lei

3. Plata în 12 tranşe lunare – 3.050 lei

Nu doar studenţii de la programele de studii de licenţă beneficiază de reduceri. Începând cu anul universitar 2014- 2015, şi  în cazul programelor de masterat ale facultăţilor Universităţii "Danubius operează reduceri semnificative de taxe. 

Taxa de studii pentru programele de masterat  este cuprinsă între 3.000 şi 3.450 lei/ an, fiind posibile următoarele metode de plată:

1. Plata integrală la 1.10.2015 – 3.000 lei

2. Plata în 3 tranşe (60%, 20%, 20%) – 3.200 lei
              3. Plata în 12 tranșe lunare – 3.450 lei

 

Aşadar, prin plata integrală a taxei de studii, studentul economiseşte  450 de lei.

Care sunt beneficiile incluse în taxa de studii?

Pentru candidaţii care muncesc sau se află în altă localitate ori în altă ţară şi nu pot urma cursurile unei facultăți la forma de învăţământ cu frecvenţă,  aceştia pot opta pentru forma de invatamant la distanta sau cu frecventa redusă iar  în taxă sunt incluse:

  • - manualele de studiu în format electronic
  • - acces şi utilizare baterii de teste de control
  • - acces la biblioteca virtuală şi biblioteca de carte a universităţii
  • - acces la sistemele de comunicare între studenţi şi cu tutorii
  • - cea mai modernă platformă de e-learning
  • - acces la laboratoarele universităţii (informatică, limbă străina şi multimedia, criminalistică, clinică juridică)
    • activităţi didactice directe (activităţi tutoriale şi aplicative, examene)
    • consiliere şi orientare profesionala generală (cu excepţia testelor efectuate cu software sau personal specializat – psihopedagogie, comunicare, cultură şi comunicare organizaţională)
    • îndrumare la proiecte de an şi proiect de dizertaţie
    • îndrumare pentru elaborarea de lucrări ştiinţifice
    • participare şi sprijin la activităţi de cercetare ştiinţifică studenţească
    • pregătire pentru participare la concursuri studenţeşti naţionale şi internaţionale de specialitate
    • informare privind noutăţi în domeniile de studiu şi de educatie (legate de instituţie, la nivel naţional şi European – Centrul EuroInfoGhid)
    • posibilitatea de participare la mobilităţi Erasmus de studiu sau de practică finanţate prin programul european Erasmus+

VEZI AICI CENTRELE DE INSCRIERE ALE UNIVERSITATII DANUBIUS DIN TARA

De asemenea, tot la categoria ,,MERIT” sunt incluse şi bursele speciale şi premiile acordate frecvent de conducerea acestei instituţii de învăţământ superior studenţilor câştigători ai diferitelor competiţii ştiinţifice, studenţilor activi şi voluntari care se implică în organizarea diferitelor evenimente (conferinţe, acţiuni caritabile, spectacole, concursuri etc.) derulate în ţară şi în străinătate.

Pentru studenţii care se află în întreţinerea aceleiaşi familii sau care provin din mediul rural, studenţii care au situaţii familiale deosebite (unul dintre părinţi decedat, situaţii de boală, situaţii financiare deosebite), Universitatea „Danubius” acordă burse sociale, scutind de plata taxei sau reducând substanţial taxa de şcolarizare în funcţie de fiecare caz.

Astfel, Universitatea „Danubius”, instituţie privată de învăţământ superior, răsplăteşte, prin burse,  atât performanţa studenţilor, cât şi dorinţa acestora de a studia in cele mai moderne condiţii.

Ce spun cifrele?

 În anul universitar 2014–2015, aproape 600 de studenţi au fost bursieri, suma alocată de Universitatea „Danubius” burselor de merit şi celor sociale depăşind un miliard de lei. Numărul mare al candidaţilor merituoşi care opteaza  pentru a urma cursurile facultăţilor acestei universităţi conturează o previziune a unei evoluţii ascendente a cuantumului burselor ce vor fi acordate pentru anul universitar 2015- 2016.

TE ASTEPTAM IN COMUNITATEA ACADEMICA DANUBIUS!

Cei mai buni profesori, cei mai fericiţi studenți, cei mai împliniţi absolvenţi!

 

Şef Birou Relaţii Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

Invitatie la achizitie de servicii tipografice și servicii conexe - Leonardo da Vinci Project – Transfer of Innovation: DIGI-GUIDANCE

career

 

INVITAȚIE DE PARTICIPARE

Achiziția de servicii tipografice și servicii conexe

- Cod CPV:79800000-2

Universitatea „DANUBIUS” din Galați, în calitate de achizitor cu sediul în B-dul Galaţi nr. 3, cod poștal 800654, organizează procedura deschisă competitivă și invită potenţialii ofertanți să participe la urmatoarea achiziție:

Achiziția de Servicii tipografice și servicii conexeCod CPV – 79800000-2. Valoarea estimată a serviciilor ce fac obiectul prezentei achiziții este de 6.703,8 lei (TVA inclus). Procedura de achiziție va fi finalizată prin încheierea unui contract de prestări servicii.

Sursa de finanțare: Agenția Națională Pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale în cadrul Programului Învățare pe tot parcursul vieții, Programul Sectorial Leonardo da Vinciși din fonduri proprii - Proiectul nr. 92013-1-RO1-LEO05-28768, Titlul proiectului “Orientare Digitală: Software de consultanță personalizată în plasarea pe piața muncii și dezvoltarea carierei profesionale”.

Procedura aplicată: Procedura de atribuire aplicabilă beneficiarilor privaţi de proiecte finanţate din instrumente structurale, obiectivul “Convergenţă”, aprobată prin Ordinul Ministrului Afacerilor Europene nr. 1120/15.10.2013.

Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare: selecția ofertei se va realiza pe baza criteriului ,,prețul cel mai scăzut”.

Modalitatea de obținere a documentației: documentația de atribuire este gratuită și poate fi obținută prin transmiterea unei solicitări la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Operatorii economici sau persoanele interesate pot transmite ofertele la următoarea adresă: Galați, B-dul Galați nr 3, cod poștal 800654, până la data de 24 August 2015 ora 12.00.

Ofertele primite până la data limita vor fi deschise pentru a fi evaluate la data de 24 August 2015 ora 14:00.

Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să ne contactaţi la adresa menţionată mai sus sau prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la numărul de telefon 0741512307, persoană de contact Carmen TEODORAȘCU.

Data publicării 19.08.2015

Citeşte mai departe ...

OPORTUNITATE EXTRAORDINARĂ DE JOB!

agreemenmt

 

Fundația Universitară Benone Pușcă (FUBP) si Universitatea „Danubius”(UDG) recrutează consilieri de curs!

 

Studenţi, tineri, adulţi, şomeri, indiferent de studii şi de ţara în care domiciliază!

 

Poți  să fii consilier curs?

Consilierii de curs pot fi orice persoane, adulţi, elevi (cu vârsta de cel puţin 18 ani), studenţi, cadre didactice, din România, din Europa şi de pe orice continent, indiferent de studiile absolvite, de profesia pe care o exercită, de vechime în muncă. Aceştia vor acţiona ca agenţi independenţi.

 

Ce trebuie să faci?

- să promovezi oferta educaţională a FUBP/ UDG!

- să identifici potenţiali beneficiari ai serviciilor educaţionale oferite de FUBP/ UDG!

- să consiliezi potenţialii beneficiari în vederea încheierii contractelor de studii cu FUBP/UDG!

 

Ce program ai?

Ești freelancer! Printre avantajele acestui job se numără şi flexibilitatea timpului şi perioadei de lucru a consilierului de curs, acesta fiind liber să îşi stabilească timpul şi intervalul de lucru.

Poate promova oferta educaţională de acasă, on line, prin telefon, prin întâlniri face to face cu potenţialii beneficiari.

 

 

Cât câştigă un consilier de curs? Mult! De tine depinde valoarea comisionului pe care îl primești!

5%, 8% sau 10% din taxa de scolarizare achitată pentru programele de învăţământ !

 

VEZI TAXELE ȘI CONDIȚIILE ÎN CARE POȚI BENEFICIA DE ACESTE COMISIOANE!

 

 

Sesiunea de admitere din toamnă este aproape! 3- 25 septembrie!

Nu rata ocazia perfectă pentru cât mai multe comisioane!

Dacă eşti convins, te așteptăm să semnezi contractul!

 

Dacă ai întrebări, contactează echipa Danubius care va fi alături de tine!

 

Felicitări pentru noul Job!

 

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

MASTERAT PENTRU PIAȚA INTERNAȚIONALĂ A MUNCII: MANAGEMENTUL AFACERILOR ÎN COMERȚ ȘI TURISM CU PREDARE ÎN LIMBA ENGLEZĂ

50% reducere din taxa de studii pentru primul an de studii!

shipping

Înscrieri între 1- 25 septembrie!

Internaționalizarea reprezintă una dintre prioritățile Universității ”Danubius” iar studenții internaționali sunt așteptați să studieze la această instituție de învățământ privat. Astfel, facultățile acestei Universități și-au concentrat resursele în vederea creării unor programe de studii cu predare în limba engleză care să facă posibil accesul absolvenților la piața internațională a muncii.

Administrarea afacerilor reprezintă un domeniu major care are nevoie de specialiști la nivel internațional, realitate ce a condus la înființarea unui program de masterat în cadrul Facultății de Științe Economice care să pregătească, timp de 2 ani, specialiști în acest domeniu. MANAGEMENTUL AFACERILOR ÎN COMERȚ ȘI TURISM CU PREDARE ÎN LIMBA ENGLEZĂ este un program de masterat care își propune ca absolvenții să fie capabili să ofere soluții optime pe baza anlizei calitativ-cantitativă a fenomenelor economico-financiare care apar în domeniul afacerilor la nivel global.

CE COMPETENȚE DOBÂNDESC ABSOLVENȚII ACESTUI MASTERAT?

  • Realizarea prestatiilor în comert turism și servicii
  • Realizarea corecta si în timp real a unei activitați specifice în cadrul unei organizații de comerț, turism sau servicii
  • Comercializarea produselor / serviciilor
  • Participarea oportuna si eficienta la realizarea unei faze din lanțul de activitai de comercializare, prestare de servicii
  • Gestionarea relațiilor cu clienții și furnizorii
  • Elaborarea unei lucrari de fundamentare a acordarii de asistența unei firme din domeniul comerț, turism sau servicii
  • Gestionarea și alocarea resurselor materiale și financiare
  • Elaborarea unui studiu de fundamentare a necesarului de resurse materiale sau financiare pentru un proiect specific domeniului comerț, turism, servicii
  • Asigurarea calitații prestațiilor în comerț, turism și servicii
  • Realizarea unui studiu aplicativ privind implementarea sistemelor de asigurare a calitații în cadrul unei organizații de comerț sau de turism sau de servicii
  • Asistența în managementul resurselor umane
  • Elaborarea unei analize cu privire la necesarul de resurse umane într-o organizație din domeniul administrarii afacerilor

Competenţe transversale pe care le vei dobandi in urma absolvirii acestui program sunt urmatoarele:

  • Aplicarea principiilor, normelor şi valorilor eticii profesionale în cadrul propriei strategii de muncă riguroasă, eficientă şi responsabilă
  • Identificarea rolurilor şi responsabilităţilor într-o echipă plurispecializată şi aplicarea de tehnici de relaţionare şi muncă eficientă în cadrul echipei.
  • Identificarea oportunităţilor de formare continuă şi valorificarea eficientă a resurselor şi tehnicilor de învăţare pentru propria dezvoltare.

Ce discipline se studiază la Managementul afacerilor în comerț și turism cu predare în limba engleză ?

Printre disciplinele studiate în cadrul acestui program, exemplificăm:

Management pentru afaceri în comerț și turism;

Piețe internaționale;

Afaceri și antreprenoriat în comerț și turism;

Tranzacții comerciale și turistice;

Modelarea matematică a managementului activitaților de comerț și turism.

50% REDUCERE DIN TAXA DE STUDII

Din 1300 Euro/an, masteranzii din statele UE, înscriși în primul an de studii beneficiază de 50% reducere, ceea ce înseamnă că, în cazul în care achită integral taxa de studii, valoarea acesteia va fi de 650 de Euro.

Studenții absolvenți ai Universității ”Danubius” care se înscriu la studii de master și optează pentru plata taxei în 3 rate, beneficiază, la cerere, de următoarea promoție:

Taxa de studii pentruprogramele de masterat este cuprinsă între 3.000 si 3.450 lei/ an, fiind posibile următoarele metode de plată:


1. Plata integrală la 1.10.2015 – 3.000 lei


2. Plata în 3 tranșe (60%, 20%, 20%) – 3.200 lei


3. Plata în 12 tranșe lunare – 3.450 lei

DETALII DESPRE TAXE

CE FACILITĂȚI INCLUDE TAXA DE STUDII?

În planurile de învăţământ au fost incluse stagii de practică de specialitate în anul I de studiu, 3 săptămâni, însumând 90 de ore, la sfârşitul semestrului II. Practica se realizează în societăţi comerciale publice şi private, instituţii, etc. conform convenţiilor încheiate între universitate şi acestea, documente care precizează: obiectivul practicii, locul şi perioada desfăşurării practicii, modul de organizare şi îndrumare, responsabilii etc. Evaluarea acestei activităţi se face prin colocviu, pe baza tematicii din fișa disciplinei.

Facultatea dispune de laboratoare de specialitate proprii (laboratoare de informatică, multimedia), cu dotarea corespunzătoare pentru toate disciplinele care au prevăzute activităţi de acest gen, cu licenţă pentru toate soft-urile necesare şi permit desfăşurarea orelor aferente disciplinelor din planul de învăţământ în condiţii optime.

Biblioteca universităţii este dotată cu săli de lectură şi fond de carte propriu corespunzător disciplinelor prevăzute în planurile de învăţământ, pe cicluri de studii universitare, iar resursele necesare dezvoltării activităţii sunt prevăzute în bugetele de venituri şi cheltuieli. De asemenea, în cadrul bibliotecii studenţii beneficiază de acces on-line, gratuit, la baze de date şi reviste de specialitate din ţară şi străinătate.

Ce poate profesa absolventul masteratului Managementul afacerilor în comerț și turism cu predare în limba engleză

Iată câteva dintre profesiile la care pot avea acces absolvenții acestui program de masterat:

  • Şef de agenţie sau de oficiu turism;
  • consilier/expert/inspector/referent/economist în comerţ,
  • director de agenţie de turism;
  • manager în activitatea de turism;
  • conducător de întreprindere mică;
  • patron în comerţ,servicii si turism;
  • şef birou comerţ;
  • analist în turism;
  • agent de turism touroperator;
  • agent de voiaj;
  • economist; asistent de cercetare;
  • cercetător economist;
  • consilier/expert/inspector/referent/economist în comerţ, servicii si turism.

Admiterea se desfăşoară conform metodologiei proprii ce poate fi găsită AICI!

Vezi și alte programe de masterat din cadrul Facultății de Științe Economice!

Succes!

Șef Birou Relații Publice,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Stai Conectat

captcha  

Sus