ASISTENŢĂ MANAGERIALĂ ŞI SECRETARIAT
- dimensiunea fontului micește mărimea fontului creşte dimensiunea fontului
- Imprimare
Oricum întoarcem Globul, ledul de alarmă este aprins de către managerii companiilor mici şi mijlocii dar şi de către cei ai marilor corporaţii care au nevoie acută de ajutor. Au nevoie de oameni în companie care să preconizeze şi să anticipeze următoarea mutare importantă pe tabla de şah a business-ului.
Au nevoie de specialişti în asistenţă managerială şi secretariat, asistent-manager, asistent de cabinet, şef de cabinet, secretar administrativ, secretar notarial, funcţionar administrativ etc, absolvenţi care, după cei trei ani de studii, sunt pregătiţi să secondeze managerul suprasolicitat care va putea astfel să se concentreze asupra altor aspecte stringente ale companiei fără a pune afacerea în pericol.
Evantaiul traiectoriei profesionale a celor care optează pentru această specializare este mult mai amplu, Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale din cadrul Universității ”Danubius” asumându-și, prin înființarea acestei specializări, misiunea de a pregăti specialişti, cercetători şi lideri în domeniul managementului, viitori profesioniști care vor avea un cuvânt de spus în dezbaterile şi proiectele societăţii și în conturarea unui nou cadru de dezvoltare în context European.
ÎNSCRIE-TE ACUM ȘI BENEFICIAZĂ DE 25% REDUCERE DIN TAXA DE STUDII!
VEZI ȘI ALTE PROGRAME DE STUDII DE LICENȚĂ ȘI DE MASTERAT
Șef Birou Relații Publice,
Ana Alina IONESCU DUMITRACHE