Studenti

Teme licență FSE IF

Documente necesare înscrierii la examenul de licență

Teme de licenţă 

  • Prof.univ.dr. Ariton Doiniţa
  • Prof.univ.dr. Ariton Viorel
  • Prof. univ. dr. Dragomir Georgeta
  • Prof. univ. dr. Puşcaciu Florin Dan
  • Prof.univ.dr. Turtureanu Anca-Gabriela
  • Conf.univ.dr. Crețu Carmen Mihaela
  • Conf.univ.dr. Ioan Catalin Angelo
  • Conf.univ.dr. Marchis Gabriela
  • Conf.univ.dr. Nuță Alina
  • Conf.univ.dr. Nuță Florian Marcel
  • Conf.univ.dr. Pripoaie Rodica
  • Conf.univ.dr. Sîrbu Carmen Gabriela
  • Conf.univ.dr. Trandafir Mariana

  • Lect.univ.dr. Bălău Mădălina
  • Lect. univ. dr. Chiru Gheorghe
  • Lect. univ. dr. Constandache Nicoleta
  • Lect.univ.dr. Danilescu Laura
  • Lect. univ. dr. Filip Lumonoța Maria
  • Lect.univ.dr. Gheorghe Ştefan
  • Lect.univ.dr. Ioan Gina
  • Lect.univ.dr. Necşulescu Ecaterina
  • Lect.univ.dr. Panaitescu Manuela
  • Lect.univ.dr. Pauna Dan
  • Lect.univ.dr. Pușcaciu Rose-Marie

Teme licență Drept IF

Teme licență Drept IFR

Teme licență Drept ID

Fees and scholarships

REDUCERIen

 

 

I. The fee on enrollment at a faculty - 130 lei

Study fees - between 2.600 and 3.050 lei per year, the following methods of payment being made available:

1. Full payment at the 1st of October 2014 - 2.600 lei

2. Payment in 3 tranches (60%, 20%, 20%) - 2.800 lei

3. Payment in 12 monthly tranches – 3.050 lei

II. The fees and other fees for the academic year 2015-2016

Study fees - between 3.000 and 3.450 lei per year, the following methods of payment being made available:

1. Full payment at the 1st of October 2014 - 3.000 lei

2. Payment in 3 tranches (60%, 20%, 20%) - 3.200 lei

3. Payment in 12 monthly tranches – 3.450 lei

The tuition fee can be paid both directly at the cashier and through bank transfer. The "Danubius" University's account number, in which one can transfer the payment, is: RO87INGB0010000041708911, open at ING Galati. In order for the payment to be operated properly, please specify at O.P. the following data:

-The full last and first name (including the name in the birth certificate, where appropriate);

- The specialization;

- The form of education-(full time learning, distance learning, part time learning);

- What the payment stands for (tuition fee, outstanding exams, and re-examinations).

In order to pay the tuition fee at the Cashier, you must come at the University premises between 8:00-15:00, from Monday to Friday. Please keep the proof of payment until graduation. In the tuition fee, the following are included:

  • study manuals in electronic form
  • access and the using of sets of questionnaires of control tests
  • access to the virtual and physical library of the University
  • access to the communication systems between students and the mentors
  • access to the University's laboratories( I.T., foreign language and multi-media, criminal sciences, legal clinic)
  • direct didactic activities ( tutorial and applied activities, examinations)
  • general counseling and vocational guidance (with the exception of tests performed with specialized software or personnel - pedagogy, communication, organizational culture and communication)
  • guidance in one year and B.A. projects
  • guidance for the carrying out scientific papers
  • participation and support in student scientific research activities
  • preparation for attendance in specialized national and international competitions for students
  • informing students concerning news in fields of study and education (related to the institution, at national and European level - EuroInfoGhid center)
  • the opportunity to participate in Erasmus study programs or internships funded by the European Erasmus + program

Examen disertaţie


Anunț disertație APRILIE 2020 - Facultatea de Drept 


Anunț disertație IULIE 2020 - Facultatea de Științe Economice

Anunț disertație IULIE 2020 - Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale


Anunț disertație SEPTEMBRIE 2020 - Facultatea de Drept

Anunț disertație SEPTEMBRIE 2020 - Facultatea de Științe Economice

Anunț disertație SEPTEMBRIE 2020 - Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale


Regulament privind organizarea și desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor universitarea ( RG-39 Ed.6 R1 )

Documente necesare înscrierii la examenul de disertație

1.Fișă de înscriere la examenul de disertație

2.Declarație pentru lucrarea de disertație

3.Registru de evidență pentru masterat

4.Formular solicitare temă disertatie

5.Fisa de lichidare

6.Referat de apreciere a lucrării de disertație

 

TEME DISERTAȚIE

Facultatea de Drept

Drept și administrație publică europeană |IF| IFR |
Dreptul Uniunii Europene |IF| 

Științe penale |IF| 

Facultatea de Științe Economice

Management financiar public și privat |IF|  
Gestiunea Financiara a Afacerilor in Spatiul European |IF|  
Managementul Afacerilor in Comert si Turism |IF|  
Audit si Control Public si Privat |IF|  
Managementul Bioeconiomiei in contextul Cresterii Durabile  
Shipping and International Trade and Finance  

Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale

Afaceri şi Economie Internaţională |IF| 

Teme de disertaţie

Documente necesare înscrierii la disertație

Coperta

Indicații metodologice privind elaborarea lucrării de disertație

 

TEME DISERTAȚIE

Facultatea de Drept


Drept și administrație publică europeană |IF| IFR |

Dreptul Uniunii Europene |IF|

Științe penale |IF| 

Dreptul Comunitatilor Virtuale |IF|

 

Facultatea de Științe Economice


MFPP IF

GFASE IF

MACT IF

ACPP IF

 

Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale


Managementul Securității în Relațiile Internaționale

Afaceri şi Economie Internaţională

Comunicare și relații publice

FACULTY OF LAW

Chief Secretary: Anca Alexandra Dodan
Tel: +40.372.361.207
E-mail: drept@univ-danubius.ro
 

FACULTY OF ECONOMIC SCIENCES

Chief Secretary: Viorica - Veronica Serea
Tel: +40.372.361.217
E-mail: economic@univ-danubius.ro

FACULTY OF COMMUNICATION AND INTERNATIONAL RELATIONS

Chief Secretary: Daniela Tănase
Tel: +40.372.361.227
E-mail: cri@univ-danubius.ro

Rector's Office

Senior Assistant to the Rector:
Mihai Ana-Iuliana
Information for Students: +40.372.361.251
Inter-Institutional Relations: +40.372.361.102
Fax: +40.372.361.290
E-mail: rectorat@univ-danubius.ro
 
Sus