- 1
- 2
- 3
FACULTATEA DE DREPT
|
FACULTATEA DE STIINTE ECONOMICE
|
FACULTATEA DE COMUNICARE SI RELATII INTERNATIONALE
plan inv licenta CRP ID 2019-2020 plan inv licenta CRP IF 2019-2020 plan inv licenta PSIHOLOGIE IF 2019-2020 plan inv licenta RISE ID 2019-2020 plan inv licenta RISE IF 2019-2020 |
Facultatea de Drept
Licență Drept | IF | ID | FR |
Drept și administrație publică europeană | IF | FR |
Dreptul Uniunii Europene | IF |
Științe penale | IF|
Dreptul comunităților virtuale | IF |
Facultatea de Științe Economice
Finanțe și bănci | IF | | ID |
Economia comerțului, turismului și serviciilor | IF | | ID |
Contabilitate și informatică de gestiune | IF | | IFR |
Management financiar public și privat | IF |
Gestiunea Financiara a Afacerilor in Spatiul European | IF |
Managementul Afacerilor in Comert si Turism | IF |
Audit si Control Public si Privat | IF |
Shipping and International Trade and Finance | IF |
Administrarea Afacerilor în Turism și Industria Ospitalității | IF |
Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale
Comunicare și relații publice | IF | ID|
Relaţii Internaţionale şi Studii Europene | IF | ID |
Managementul Securității în Relațiile Internaționale | IF |
Afaceri şi Economie Internaţională | IF|
Psihologie | IF |
Biroul acte de studii întocmește și eliberează acte de studii (diplome, certificate, diplome supliment, adeverințe de autentificare a actelor de studii, adeverințe de atestare a studiilor). Sediul biroului este în Clădirea Administrativ a Universității„Danubius”din Galați, Bulevardul Galați nr.3.
PROGRAMUL DE FUNCȚIONARE
Programul de funcționare pentru eliberarea actelor de studii este în perioada 13.03.2020-31.03.2020:
Luni-Vineri, între orele: 9,30 – 10,30
12,30 – 14,30
PERSOANA DE CONTACT: ing.Iustina Ieremie, secretar compartiment acte de studii;
Telefon : 0372.361.180
E-mail : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
PROGRAM CU PUBLICUL*
Luni - Vineri
8:30 - 18:00
Sâmbătă: 8:30 - 11:30
*În perioada vacanțelor, sâmbăta nu este program, iar în cursul săptămânii programul secretariatului este între orele 8:30 - 15:30.
Secretar facultate: jr. Gafton Florin
Tel: +40.372.361.250
E-mail:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Secretar facultate: jr. Ieremie Maria Cristiana
Tel: +40.372.361.250
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
FACULTATEA DE DREPT
Secretar şef: ing. Anca Alexandra Dodan
Tel: +40.372.361.207
E-mail:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Secretar facultate: ing. Mihaela Rotaru
Tel: +40.372.361.317
E-mail:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE
Secretar sef: economist Viorica-Veronica Serea
Tel: +40.372.361.217
E-mail:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
FACULTATEA DE COMUNICARE ȘI RELAȚII INTERNAȚIONALE
Secretar sef: economist Daniela Tănase
Tel: +40.372.361.227
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Secretar facultate: ec. Dragomir Marina Carmen
STUDENT KIT
Redactarea unui CV
Curriculum Vitae reprezintă contactul cu angajatorul de la care sperați să obțineți un interviu de angajare. Scrieți CV-ul cu scopul obținerii jobului dorit, pentru a comunica studiile, experiența, aptitudinile dumneavoastră. Așa că nimic nu este mai necesar ca pregătirea lui cu meticulozitate.
Am pregătit o listă de sfaturi pentru redactarea unui CV și am împărțit-o în două categorii: conținut și structură.
Conținut CV – este bine să fie simplu, concis, păstrat la zi, personalizat:
1. Familiarizați-vă cu valorile, viziunea și misiunea companiei la care doriți să aplicați pentru acel post;
2. Studiați cu atenție cerințele jobului pentru care doriți să aplicați, profilul dorit de angajator pentru salariatul ideal și adaptați-vă CV-ul conform așteptărilor conducătorului companiei;
3. Includeți informațiile relevante pentru cerințele postului – muncă de voluntariat, orice realizări care v-ar putea ajuta să ieșiți în evidență;
4. Concentrați-vă pe acțiune, notați care au fost realizările dumneavoastră, rezultatele obținute și menționați care au fost competențele și aptitudinile folosite. Nu înșirați responsabilitățile avute în postul ocupat la altă companie;
5. Cresc șansele de a fi considerat un candidat relevat dacă folosiți cuvinte-cheie care sunt considerate populare în domeniul în care lucrați. Acest lucru este util mai ales dacă aplicați online la un post (orice software de scanare poate identifica cuvintele cheie și va sorta CV-ul în funcție de acestea);
6. Pentru conținutul documentului, folosiți un stil structurat și formal;
7. Fiți sincer, orice informații se pot verifica;
8. Înainte de aplicare, verificați să nu aveți greșeli de ortografie – puteți ruga un prieten să citeasca CV-ul și să-și spună părerea în această privință.
Structura CV – variază în funcție de stil:
O variantă a structurii poate fi aleasă din trei metode principale: cronologice, funcționale sau combinația acestora;
CV-urile cronologice sunt minunate dacă cariera dumneavoastra a fost progresivă și continuați să o dezvoltați. În CV-urile cronologice se listează experiența profesională conform datelor, începând cu ultimul job;
CV-urile funcționale pot fi folosite cu succes atunci când nu aveți multă experiență. Se bazează pe aptitudinile pe care le-ați dobândit în decursul timpului și le-ați folosit la locul de muncă. În plus, datorită disponibilizărilor, multe persoane își caută un loc de muncă în domenii diferite de cele în care au profesat și în care nu au prea multă experiență. Astfel, listând experiența pe aptitudini, sunt arătate angajatorilor abilitățile deținute, în loc să fie subliniate cele care lipsesc;
Prima impresie a angajatorului privind CV-ul tau este modul de prezentare, așa că folosiți o abordare profesionistă a acestuia, nu abuzați cu folosirea de simboluri, tabele, grafice, în cadrul CV-ului.
Alte informații necesare găsiți aici.
Scrisoarea de intenție
Scrisoarea de intenție este cunoscută și sub denumirea de scrisoare de motivație sau de prezentare. Ea este un document care se anexează la Curriculum Vitae și vă ajută să comunicați mai bine cu potențialul dumneavoastră angajator căruia puteți să vă adresați direct. Când nu avem informația privind persoana căreia trebuie să-i adresăm scrisoarea de intenție, o putem adresa șefului departamentului de resurse umane sau conducerii companiei – managerului general sau președintelui.
Trebuie concepută exclusiv pentru compania angajatoare și pune în valoare talentul dumneavoastră de a vă crea o imagine, de a "vinde" ideea că sunteți persoana potrivită la locul potrivit.
Scrisoarea de intenție trebuie să prezinte angajatorului motivația pentru care alegeți jobul pentru care aplicați, calificările și aptitudinile dumneavoastră, ce anume din experiența profesională și realizările dumneavoastră vă recomandă, disponibilitatea pe care o aveți față de compania angajatoare. Astfel, trebuie să îi arătați angajatorului că îi cunoașteți și înțelegeți nevoile, că puteți aduce îmbunătățiri pentru a crește eficiența pe post, chiar profitabilitatea companiei. Faceți legătură între experiența și realizările dumneavoastră cu activitatea firmei angajatoare, cu planurile și proiectele ei.
Pentru a putea realiza aceste lucruri, trebuie să aflați ce se poate despre companie și despre jobul dorit. Analizați istoricul firmei angajatoare, care este domeniul de activitate, realizările și problemele cu care se confruntă, cum puteți ajuta la rezolvarea problemelor cu care se confruntă, cum puteți aduce plus în companie.
Faceți trimitere la CV-ul atașat și nu repetați informații prezentate acolo. Oferiți-vă disponibilitatea de a participa la un interviu și adăugați datele dumneavoastră de contact (telefon, adresă mail și adresă poștală).
Scrisoarea de intenție are următoarea structură de bază:
OPORTUNITĂȚI ÎN CARIERĂ
Cadrul didactic |
Program consultații : (ziua, intervalul orar, sala) |
Prof.univ.dr. PIȘLEAG ȚUȚU | LUNI, 12-14, A34 |
Prof.univ.dr. POPA ANIȘOARA | VINERI, 10-12, A34 |
Conf.univ.dr. IFTODE FLORINEL | MARŢI, 10-12, A34 |
Conf.univ.dr. MARINESCU EMANUEL | MARŢI, 12-14, A34 |
Conf.univ.dr. ARSITH MIRELA | MIERCURI, 12-14, A34 |
Conf.univ.dr. MARINESCU LIVIU | MARTI 12-14, A34 |
Conf.univ.dr. MOCANU LĂCRĂMIOARA | LUNI, 10-12, A34 |
Conf.univ.dr. MUNTEANU CRISTINEL | MARŢI, 12-14, A34 |
Conf.univ.dr. MOHIRTA IONEL | LUNI, 10-12, A34 |
Conf.univ.dr. STANCIU FILIP | LUNI, 12-14, A34 |
Conf.univ.dr.TUREAC CORNELIA | MIERCURI, 12-14, C3 |
Conf.univ.dr.GÂTEJ EMIL | MARŢI, 10-12, A34 |
Lect.univ.dr. TĂNASE POPA DANIELA | LUNI, 12-14, A34 |
Lect.univ.dr. TEODORAȘCU FĂNEL | MIERCURI, 10-12, A34 |
Lect.univ.dr. ȘTEFAN IONUȚ | LUNI, 10-12, A34 |
Lect.univ.dr. PÎRJU SERGIU | MARŢI, 12-14, A34 |
Lect.univ.dr. MARINESCU ALINA PETRA | JOI, 12-14, A34 |
Lect.univ.dr. BOTEZATU VANINA | JOI, 10-12, A34 |
Lect.univ.dr. NEGULESCU IULIAN | VINERI, 10-12, A34 |
Lect.univ.dr. SUSANU NEAGA | MIERCURI, 10-12, A34 |
Lect.univ.dr. DIRDALA LUCIAN | MARŢI, 10-12, A34 |
Lect.univ.dr. ENE ANGELA | MIERCURI, 10-12, A34 |
Lect.univ.dr. PADUREANU MIHAELA | JOI, 10-12, A34 |
Lect.univ.dr. PANAINTE MARIAN | VINERI, 10-12, A34 |
Lect.univ.dr. GHEORGHE STEFAN | JOI, 10-12, A34 |
Lect.univ.dr. POPA FLORENTINA | LUNI,14-16, A34 |
Lect. univ. dr. NICOLESCU VALENTIN | MARŢI, 10-12, A34 |
Lect.univ.dr. PANFILOIU GHEORGHE | VINERI, 10-12, A34 |
Lect. univ. dr. GHEORGHIU AURELIAN | MIERCURI, 10-12, A34 |
Asist.univ.dr. SORCARU SERGIU | MARŢI, 10-12, A34 |
Asist. univ. drd. ISAIA VIORICA | JOI, 10-12, A34 |
Program consultații cadre didactice ce desfășoară activități de predare/ seminarizare la Facultatea de Drept anul universitar 2019-2020
Nr. crt. |
Cadru didactic |
Zile de consultații |
Ore de consultații |
Sala |
|
1. |
Prof. univ dr. Luca Iamandi |
Miercuri |
14.00-16.00 |
A31 |
luca.iamandi@univ- danubius.ro |
2. |
Prof. univ dr.Gabriela Lupșan |
Miercuri |
14.00-16.00 |
A31 |
gabriela.lupsan@univ- danubius.ro |
3. |
Prof. univ dr.Jana Maftei |
Joi |
12.00-14.00 |
A31 |
janamaftei@univ- danubius.ro |
4. |
Prof. univ dr. Vasilica Negruț |
Miercuri |
12.00-14.00 |
A31 |
vasilicanegrut@univ- danubius.ro |
5. |
Prof. univ dr. Ion Rusu |
Luni |
12.00-14.00 |
A31 |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
6. |
Prof. univ dr. Georgeta Modiga |
Luni |
14.00-16.00 |
A31 |
georgeta.modiga@univ- danubius.ro |
7. |
Prof. univ. dr. Florin Puscaciu |
Luni |
14.00-16.00 |
A31 |
fdpuscaciu@ univ- danubius.ro |
8. |
Prof. univ. dr. Constantin Ploeșteanu |
Vineri |
14.00-16.00 |
A31 |
constantinploesteanu@univ- danubius.ro |
9. |
Conf. univ dr.Mirela Arsith |
Vineri |
14.00-16.00 |
C3 |
arsith.mirela@univ- danubius.ro |
10. |
Conf. univ dr.Liviu Marinescu |
Marți |
14.00-16.00 |
A31 |
marinesculiviu@univ- danubius.ro |
11. |
Conf. univ dr. Monica Pocora |
Miercuri |
14.00-16.00 |
C16 |
monicapocora@univ- danubius.ro |
12. |
Conf. univ dr. Andy Corneliu Pușcă |
Luni |
14.00-16.00 |
C14 |
andypusca@univ- danubius.ro |
13. |
Conf. univ dr. Angelica Roșu |
Marți |
12.00-14.00 |
A31 |
rosuangelica@univ- danubius.ro |
14. |
Conf. univ dr. Radu Popescu |
Miercuri |
14.00-16.00 |
A31 |
radupopescu@univ- danubius.ro |
15. |
Conf.univ.dr. Alina Nuță |
Miercuri |
14.00-16.00 |
A31 |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
16. |
Conf.univ.dr. Florian Nuță |
Marți |
14.00-16.00 |
A31 |
floriannuta@univ- danubius.ro |
17. |
Conf. univ dr. Cristinel Munteanu |
Miercuri |
14.00-16.00 |
A31 |
cristinel.munteanu@univ- danubius.ro |
18. |
Conf. univ dr. Lăcrămioara Mocanu |
Miercuri |
14.00-16.00 |
A31 |
lacramioaramocanu@univ- danubius.ro |
19. |
Conf. univ dr. Ștefan Gheorghe |
Miercuri |
14.00-16.00 |
A31 |
stefangheorghe@univ- danubius.ro |
20. |
Lect. univ.dr. Tache Bocănială |
Miercuri |
14.00-16.00 |
A31 |
tache.bocaniala@univ- danubius.ro |
21. |
Lect. univ.dr. Angelica Staicu |
Miercuri |
14.00-16.00 |
A31 |
chirila_angelica@univ- danubius.ro |
22. |
Lect. univ.dr. Nicu Duret |
Joi |
14.00-16.00 |
A31 |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Tel: +40.372.361.251
Tel: +40.372.361.250
Fax: +40.372.361.292